Keystone logo
Michael F. Price College of Business, University of Oklahoma

Michael F. Price College of Business, University of Oklahoma

Michael F. Price College of Business, University of Oklahoma

Introducere

ISTORIE Un curriculum la subiecții de afaceri a fost oferit pentru prima dată în 1913 printr-o școală subordonată în Colegiul de Arte și Științe numit Școala de Comerț și Industrie. Primele certificate în comerț și industrie au fost acordate în 1915. Numele a fost schimbat la Școala de Afaceri Publice și Private în 1917. În iunie 1923, Consiliul de Regents a stabilit o școală de afaceri ca o școală separată de doi ani de la Universitatea și autorizat să confere gradul de Bachelor of Science în afaceri. Prima Bachelor of Science în grade de afaceri au fost conferite în 1924. În anul următor Școala de Afaceri a fost admis ca membru în Asociația pentru Advance Collegiate Schools of Business (AACSB International), agenția de acreditare internațională pentru master în afaceri de licență și. Pentru a câștiga și păstra acreditarea, aceste programe de studii trebuie să fie supuse unei evaluări inițiale riguroase și să fie reevaluat periodic. Aceste programe ale colegiului au fost pe deplin acreditat din 1926. În plus, programele care conduc la diplome de master în contabilitate de licență și au respectat standardele internaționale de acreditare AACSB separate, în special pentru programele de contabilitate. În 1929, Consiliul de Regents a schimbat School of Business la College of Business Administration. În 1997, Michael F. absolventul Price a anunțat o contribuție de 18 milioane de $ la College of Business. OU Regents redenumit oficial College of Business Administration Michael F. Price College of Business. Fondurile Preț sunt aplicate strategic în zonele de excelență. Această dotare a stabilit posturi dotate facultate, o dotare bibliotecă, burse și absolvenți alocațiilor, un centru de sprijinire a studenților, și oferă suport pentru o serie de alte inițiative. MISIUNE Misiunea colegiului este „Pentru a stimula descoperirea și transmiterea de cunoștințe despre crearea, funcționarea, gestionarea și adaptare continuă a organizațiilor într-un mediu în schimbare de afaceri la nivel mondial.“ Absolvenții noștri vor înțelege oportunități pentru a vedea piese cum separate ale unui puzzle de afaceri sunt aduse împreună pentru a crea o nouă afacere sau industrie. gândire conceptuală și de formare din lumea reală le permite să rezolve probleme complexe în cadrul unei afaceri sau industrie. Strategia Colegiului de Excelenta integrat cu cel al Universității ajută la Universitatea atinge obiectivele sale de excelență și contribuții sporite la economia de stat, națiune și lume. OBIECTIVE Pentru a continua misiunea, Colegiul oferă programe de studii la bacalaureat, de master nivelurile de doctorat și, cu obiectivul de a oferi oportunități de carieră într-o varietate de roluri profesionale și antreprenoriale. În timp ce majoritatea absolvenților vor găsi locuri de muncă în sectorul privat, F. Colegiul Michael Prețul de educație de afaceri va oferi o înțelegere generală a, și apreciere pentru, procesele manageriale care se aplică în sectorul public și instituții non-profit, de asemenea. În plus față de competență tehnică în domeniile de specialitate, Colegiul se așteaptă ca absolvenții să atingă un nivel de înțelegere și apreciere pentru, artele liberale și științele sociale. Scopul este de a oferi o bază de învățământ pe care absolventul poate construi nu numai tehnic, ci, de asemenea, capacitatea socială printr-o viață de continuă creștere și dezvoltare. Accentul este la fel de mult pe formarea de atitudini și înțelegere a problemelor complexe ca pe realizarea de cunoștințe și abilități. Deoarece educația formală poate tinde să devină abstractizat de realitățile practicii, Colegiul caută să mențină legături strânse cu comunitățile profesionale pe care le serveste. oportunități de stagii de practică pentru studenți, participarea practicarea manageri profesioniști în clasă, consultanță și cercetare de facultate, consiliile de consilieri la colegiu, conferințe și altele similare care implica oameni din afara Universității oferă oportunități pentru a continua interacțiune cu lumea organizațiilor. Menținând în același timp o perspectivă practică, relevantă, facultatea urmărește să avanseze frontierele cunoașterii prin cercetare, atât aplicate și teoretice. Aceasta cercetare este fundamentală pentru excelența generală a funcției de predare. Studenții de la toate nivelurile pot aștepta să fie expuse nu numai la cunoaștere bine stabilite, dar, de asemenea, la idei și probleme care sunt în prima linie de cercetare și experimentare. Ca o completare a programelor de studii, colegiul include educație continuă și programe de dezvoltare managerială pentru practicarea profesioniști. De-a lungul varietate largă de programe educaționale și în obiectivele sale de cercetare și de serviciu public, Colegiul se străduiește să mențină standarde de excelență în concordanță cu rolul Universității ca fiind una dintre cele mai importante instituții de învățământ superior din țară.

Cerințe de admitere la program

Demonstrați-vă angajamentul și disponibilitatea de a reuși în școala de afaceri susținând examenul GMAT - cel mai utilizat examen pentru admitere care vă măsoară gândirea critică și abilitățile de raționament.

Descărcați mini-chestionarul GMAT pentru a obține o aromă a întrebărilor pe care le veți găsi la examen.

Locații

  • Norman

    Michael F. Price College of Business, 207 Adams Hall,

    Întrebări