Citește Descrierea Oficială

Prezentare generală și istoric

Institutul International de Marketing din Australia (IMIA) a fost infiintat in 1970 de cinci mari corporatii australiene: Amatil, APM, CSR, ICI si Bank of New South Wales (acum Westpac). Aceste corporații au rămas foarte implicate până în 1990, când IMIA a devenit un centru postuniversitar independent pentru studii de afaceri strategice. În 2010, IMIA a devenit Australian Graduate School of Leadership (AGSL) și, cu filiala sa, Centrul IMIA pentru Studii Strategice de Afaceri, continuă să ofere servicii de leadership și servicii de consiliere strategică organizațiilor și persoanelor fizice.

Facultatea IMIA a fost inițial contractată de la Harvard Business School și alte mari școli de afaceri americane și europene. La sfârșitul anilor 1980, a fost introdusă o componentă puternică a facultății australiene. Primul director al Facultății din cadrul IMIA a fost fostul decan al admiterilor la Școala de Afaceri Harvard. Dr. Ramzi Fayed a fost numit director al Facultății în 1984 și în 1990 a devenit Director al Institutului. În 1991 a fost înființat Campusul CBD Sydney IMIA.

Pe lângă cursuri scurte, briefing-uri de afaceri și servicii de facilitare și consultanță pentru inovare, IMIA dezvoltă și oferă cursuri postuniversitare acreditate în numele și în colaborare cu partenerii universitari. Materialele de curs sunt furnizate online, permițând participanților să studieze oriunde și oriunde au acces la internet. Acest lucru a permis directorilor de astăzi, cu angajamente de călătorie imprevizibile și volum de muncă, să își integreze angajamentele de studiu cu succes în viața lor.

115972_pexels-photo-2065490.jpeg

Misiune și obiective

Promovarea cunoștințelor și a înțelegerii: căutăm să avansăm cunoștințele și înțelegerea prin colaborări de cercetare de lungă durată cu mai multe universități și prin analiza tematică a repertoriului în creștere și unic al studiilor de caz de conducere longitudinale dezvoltate de absolvenții DBL pe care ne-am angajat în numele CSU.

Permițând indivizilor să învețe pe tot parcursul vieții (pentru creșterea și împlinirea personală, participarea efectivă la forța de muncă și contribuțiile constructive la societate): Am contribuit la dezvoltarea, în ultimii 40 de ani, a câtorva mii de manageri de mijloc și de conducere în multe companii australiene și departamentele guvernamentale. Mai recent, am implementat o serie de programe de conducere strategică intensivă pe o perioadă de 12 săptămâni pentru o bancă australiană majoră. Opiniile noastre privind importanța învățării continue în cadrul considerentelor de echilibru dintre muncă și viață sunt prezentate în raportul unei investigații pe care am desfășurat-o în ultimii trei ani, sponsorizată de NSW de lucru în viitorul lucrării 2020. (ISBN 9780980499100) Acest raport este disponibil pe site-ul nostru.

Respectarea cerințelor pieței forței de muncă prin educație de calitate: Am introdus o serie de inovații de curs și conținut, menite să îmbunătățească calitatea dezvoltării oferite participanților la curs. Obinem informații utile de la sesiunile de discuții de grupuri mici și interviuri individuale în profunzime cu participanții din trecut și membrii Consiliului consultativ. Recunoaștem și încorporăm în cursurile noastre cât mai mult posibil tendința spre "personalizarea cursului" Vom încerca să depășim mai eficient decalajul dintre teorie și practică și să oferim o valoare mult mai puternică, care stă la baza celor două.

Echiparea comunității cu cunoștințe, aptitudini și atitudini sociale, culturale și internaționale, pentru îmbunătățirea calității vieții pentru toți cetățenii: suntem o instituție matură specializată. Cu toate acestea, recunoaștem că avem potențialul de a obține un impact mai mare decât dimensiunea noastră ar putea sugera echiparea liderilor comunității cu cunoștințe, aptitudini și atitudini sociale, culturale și internaționale, care le-ar ajuta să facă o treabă mai bună de îmbunătățire a calității vieții pentru toți cetățeni.

Contribuind la o societate democratică, echitabilă și civilizată: Realitățile conducerii pe care participanții tind să le descopere în călătoria lor de învățare subliniază în mod tipic tranziția care se produce în conducerea organizațională de la un accent autocrat asupra generării profitabilității pe termen scurt în primul rând în avantajul unui set limitat a părților interesate către o conducere distribuită în colaborare, care adoptă o abordare globală echitabilă și cuprinzătoare a serviciilor cu caracter multilateral în raport cu toți actorii, indiferent de puterea și influența lor relativă.

Contribuția la o economie națională îmbunătățită prin niveluri ridicate de aptitudini, cunoștințe și cercetare (inclusiv cercetarea colaborativă cu mediul de afaceri, industrie și guvern): rațiunea inițială a organizației de acum 40 de ani a fost de a crea o punte între comunitatea de afaceri și liderii mondiali, clasă universitară. Acest pod a fost stabilit de cinci dintre cele mai cunoscute corporații importante din Australia. Continua noastră colaborare intensă cu afacerile și angajamentul nostru de a lega teoria de practică în ultimii 40 de ani ne justifică poziționarea ca o punte între lumea academică și conducerea afacerilor la niveluri superioare. Mai recent, am inclus sectorul societății civile ca un partener important în cimentarea acestui pod.

115971_pexels-photo-2193300.jpeg

Programe predate în:
Engleză

Această școală oferă și:

Address
Level 25, 88 Phillip Street
NSW 2000 Sydney, New South Wales, Australia