ADEN Business School

Introducere

Citește Descrierea Oficială

ADEN este o rețea internațională de învățământ acreditate de ACBSP, a cărei principală activitate este sa Scoala de afaceri, În anul 1992. Acesta este axat pe dezvoltarea profesională a directori și manageri de afaceri, atât modalitate ca e-learning; iar în prezent are 26 de birouri răspândite în 17 țări din America Latină și Europa. Ea se bazează pe cercetarea aplicată efectuate în cadrul Senior University Management.

Se bucură de asemenea, aprobarea de prestigioase universități americane și europene, pentru a certifica formarea lor. Aceasta se caracterizează prin inovare a modelelor de învățare care vizează aplicarea practică și utilizarea unor metodologii interactive, experientiale și clase recreative de către profesori care trec pe experiența lor managerială vastă și transferul celor mai bune practici în rândul companiilor din toată America Latină și Spania .

EDUCAȚIE PRACTICI ORIENTED

Pionierul Sistemul de transfer ADEN este diferit de la școlile de business tradiționale, se pune accentul pe învățarea orientată spre acțiune, aplicarea teoriei în lumea afacerilor.

26 VENUES în 17 țări Programe de instruire avansată tehnologie cu viziune globală

CEL MAI MARE DE AFACERI DE REȚEAUA LATIN AMERICA

Încă de la începuturile sale, ADEN era esențial nu numai să-și extindă directorii lor metodologia de predare, dar, de asemenea, să le pregătească pentru a face față unei lumi internaționalizat. Din acest motiv, el a decis să pună în aplicare o rețea educațională care permite fiecăruia dintre elevii săi să obțină experiențe valoroase din alte culturi, care împărtășesc aceeași limbă.

MISIUNE

Liderii de afaceri printr-o formă de rețea educațională internațională pentru studiul și aplicarea celor mai avansate instrumente de cunoaștere și de management, bazate pe o comunitate de directori, care promovează creșterea profesională a membrilor săi și cooperează cu îmbunătățirea competitivității întreprinderilor și dezvoltarea țărilor în care este ADEN.

VALORI

Demnitate: considera persoana ca un scop în sine, recunoscând valoarea sa intrinsecă, libertățile lor, drepturile și responsabilitățile. Solidaritate să își asume angajamentul de a coopera, prin intermediul rolului educativ și a acțiunilor de solidaritate cu binele comun al celor care trăiesc în țările în care este ADEN. Consens / Comunitatea: a dezvolta un sentiment de comunitate între membrii grupului, alcătuit din studenți, profesori și personalul din ADEN Business School. Pragmatismul: să înțeleagă și să promoveze valoarea cunoașterii, teoria și adevăr, cu o abordare practică, pentru a contribui la dezvoltarea culturală a regiunii și a antreprenorului. Diversitate: integreze și găzdui directori fără diferențiere de gen, naționalitate, rasă, religie, sau afinitatea politică sau ideologică.
Această școală oferă programe în:
  • Spaniolă

Vedea Online MBA-uri 1-an » Vedea Online MBA » Vedea Online Cursuri » Vedea Online Masterat »

Programe

Această școală oferă și:

Cursuri

Abilități de management

Online Cu jumătate de normă February 2019 Argentina Mendoza Panama Panama City Columbia Bogotá Medellín Guatemala Guatemala City Ecuador Quito Costa Rica San José El Salvador San Salvador San Miguel de Tucumán Honduras San Pedro Sula Tegucigalpa Bolivia Santa Cruz de la Sierra Republica Dominicană Santo Domingo Paraguay Asuncion Nicaragua Managua Chile Santiago Peru Lima Mexic Buenavista Buenos Aires Cali Spania Barcelona Madrid Barreal Resistencia Neuquen + 38 mai mult

Specializat în programul de Talent Management este proiectat pentru cei care doresc să sporească abilitățile lor în exercitarea funcției unui set de conducción.Contiene esențiale pentru a ridica instrumentele de gestionare a profilului, în cazul în care este posibil să se găsească un cadru conceptual cu tendințe noi de afaceri, însoțite de teste de diagnostic pentru a afla stilurile predominante ... [+]

Specializat în programul de Talent Management este proiectat pentru cei care doresc să sporească abilitățile lor în exercitarea funcției unui set de conducción.Contiene esențiale pentru a ridica instrumentele de gestionare a profilului, în cazul în care este posibil să se găsească un cadru conceptual cu tendințe noi de afaceri, însoțite de teste de diagnostic pentru a afla stilurile predominante în ceea ce privește conducerea și motivarea unei echipe.

Scopuri

După finalizarea cu finalizat, participantul va fi realizat următoarele obiective de transfer:

Să dobândească un cadru conceptual cu elementele de bază și noile tendințe pe teme de leadership, orientat motivație și echipa de construcție de muncă de înaltă performanță. Să devină conștienți de importanța cunoașterii de sine ca disciplină nodal pentru exercitarea funcției de conducere, deoarece permite "să știe ce trebuie să știi ce poți". Știind un profil de conducere și profilul echipei printr-un set de teste care permit organizatorice au un diagnostic precis a punctelor forte și a zonelor de îmbunătățire a gestiona. Să elaboreze un plan de acțiune cu caracter personal în ceea ce privește exercitarea funcției de conducere pentru a spori eficiența abilităților lor de gestionare. destinatari ... [-]

Coaching-ul profesional

Online Cu jumătate de normă February 2019 Argentina Mendoza Panama Panama City Columbia Bogotá Medellín Guatemala Guatemala City Ecuador Quito Costa Rica San José El Salvador San Salvador San Miguel de Tucumán Honduras San Pedro Sula Tegucigalpa Bolivia Santa Cruz de la Sierra Republica Dominicană Santo Domingo Paraguay Asuncion Nicaragua Managua Chile Santiago Peru Lima Mexic Buenavista Buenos Aires Cali Spania Barcelona Madrid Barreal Resistencia Neuquen + 38 mai mult

Acest training se adresează managerilor și profesioniștilor interesați în obținerea unor rezultate eficiente, motivația și satisfacția personală. Reacționează la un format de învățare combinată stabilit de necesitatea unei interacțiuni personale în disciplina și pentru a asigura calitatea învățării. Pentru a finaliza programul trebuie să participe la o finala de practici se confruntă cu o zi certificate ... [+]

Acest training se adresează managerilor și profesioniștilor interesați în obținerea unor rezultate eficiente, motivația și satisfacția personală. Reacționează la un format de învățare combinată stabilit de necesitatea unei interacțiuni personale în disciplina și pentru a asigura calitatea învățării. Pentru a finaliza programul trebuie să participe la o certificare finală se confruntă cu o zi practica de 20 de ore pentru a avea loc la sediul Panama sau sediul Mendoza, Argentina.

În timpul antrenamentului, programul va permite participanților să revizuiască paradigme, concentrându-se asupra capacității de acțiune pentru obținerea unor rezultate fără precedent. Dezvoltă redefinirea acestei arată că abilitatea de a face este într-una și nu în circumstanțele date, urmărind ca obiectiv principal îmbunătățirea continuă a persoanei. In fata timp finale avansuri personalul de coaching vor fi prezentate, progresele personale vor fi măsurate în timpul programului și o practică finală va avea loc.... [-]


Comunicare și identitate corporativă

Online Cu jumătate de normă February 2019 Argentina Mendoza Panama Panama City Columbia Bogotá Medellín Guatemala Guatemala City Ecuador Quito Costa Rica San José El Salvador San Salvador San Miguel de Tucumán Honduras San Pedro Sula Tegucigalpa Bolivia Santa Cruz de la Sierra Republica Dominicană Santo Domingo Paraguay Asuncion Nicaragua Managua Chile Santiago Peru Lima Mexic Buenavista Buenos Aires Cali Spania Barcelona Madrid Barreal Resistencia Neuquen + 38 mai mult

comunicare corporativă este cheia proiectului de identitate, motiva personalul, să încurajeze climatul organizațional adecvat și, în același timp, pentru ca organizația să aibă imaginea preconizată sau de așteptat ca oamenii să aibă de elementul ei. Rezultatul obținut va depinde în mare măsură de managementul de comunicare și de modul în care acestea interacționează cu publicul lor ... [+]

comunicare corporativă este cheia proiectului de identitate, motiva personalul, să încurajeze climatul organizațional adecvat și, în același timp, pentru ca organizația să aibă imaginea preconizată sau de așteptat ca oamenii să aibă de elementul ei. Rezultatul obținut va depinde în mare măsură de managementul de comunicare și de modul în care acestea interacționează cu publicul lor.

Scopuri

După finalizarea cu finalizat, participantul va fi realizat următoarele obiective de transfer:

Cunosc zona generală referitoare la valoarea strategică a comunicării și a imaginii în cadrul organizațiilor și motivele lor. Să identifice instrumentele și tehnicile care să faciliteze și să optimizeze dezvoltarea comunicării și relația sa directă cu identitatea și imaginea, ambele companii private și publice, organizații și instituții de diferite tipuri non-guvernamentale. Efectueze un program cuprinzător pentru orice companie sau institutie locala, pe baza datelor de cercetare, în conformitate cu analiza, diagnostic, și în final pregătirea bugetului și caracteristicile unui plan comunicațional organizare adecvată. destinatari ... [-]

Management de proiect

Online Cu jumătate de normă February 2019 Argentina Mendoza Panama Panama City Columbia Bogotá Medellín Guatemala Guatemala City Ecuador Quito Costa Rica San José El Salvador San Salvador San Miguel de Tucumán Honduras San Pedro Sula Tegucigalpa Bolivia Santa Cruz de la Sierra Republica Dominicană Santo Domingo Paraguay Asuncion Nicaragua Managua Chile Santiago Peru Lima Mexic Buenavista Buenos Aires Cali Spania Barcelona Madrid Barreal Resistencia Neuquen + 38 mai mult

În lume există mai mult de o jumătate de milion de proprietari de certificare PMI. Afacerile de astăzi cer și să recunoască acest tip de certificare din nevoile de competitivitate, inovare și reînnoire constantă din generarea de proiecte eficiente și profitabile ... [+]

În lume există mai mult de o jumătate de milion de proprietari de certificare PMI. Afacerile de astăzi cer și să recunoască acest tip de certificare din nevoile de competitivitate, inovare și reînnoire constantă din generarea de proiecte eficiente și rentabile.

Management De Proiect

Trenurile de program existente și se pregătește să ia testul și să certifice ca PMP sau CAPM.

Metodologia se bazează pe simulări la scară mică constantă a fiecăreia dintre temele impuse de PMI în examenul de admitere.

Noi dorim cel mai bun de succes precum și studenților care au trecut prin ADEN International Business School.

Scopuri

După finalizarea cu finalizat, participantul va fi realizat următoarele obiective de transfer:... [-]


Management pentru avocați

Online Cu jumătate de normă February 2019 Argentina Mendoza Panama Panama City Columbia Bogotá Medellín Guatemala Guatemala City Ecuador Quito Costa Rica San José El Salvador San Salvador San Miguel de Tucumán Honduras San Pedro Sula Tegucigalpa Bolivia Santa Cruz de la Sierra Republica Dominicană Santo Domingo Paraguay Asuncion Nicaragua Managua Chile Santiago Peru Lima Mexic Buenavista Buenos Aires Cali Spania Barcelona Madrid Barreal Resistencia Neuquen + 38 mai mult

Management pentru Avocați oferă instrumente de management pentru avocat de creștere diferențial și integral. [+]

Management pentru Avocați oferă instrumente de management pentru avocat de creștere diferențial și integral.

Scopuri Oferă instruire pentru avocatul să intervină în consiliile de administrație ale companiilor cu cunoștințe de limbă, concepte care pot interpreta situațiile financiare și financiare să revizuiască și să evalueze problemele strategice. Să știe cum să dezvolte propriul plan strategic și de marketing ca un instrument de creștere profesională și consultanță în afaceri. A îmbunătăți negociere și abilități de mediere, ceea ce va permite să se stabilească relații de tip win-win cu propriul lor mediu. Cunoască și să aplice tehnici de bază pentru a înțelege funcția de contabilitate ca parte a sistemului informațional al societății în procesul de luare a deciziilor strategice. Știind cum să citească de bază financiare declarațiile, notele, programele și raportul de audit. interpreta în mod corespunzător informațiile financiare, economice și financiare derivate din situațiile financiare prin cunoaștere și gestionare suficiente și instrumente de analiză. Proiecta o guvernanță corporativă profesională orientată spre rezultate economice, în scopul de a monitoriza performanța strategiilor printr-o urmărire dinamică de afaceri. destinatari ... [-]

Managementul logisticii și a lanțului de aprovizionare

Online Cu jumătate de normă February 2019 Argentina Mendoza Panama Panama City Columbia Bogotá Medellín Guatemala Guatemala City Ecuador Quito Costa Rica San José El Salvador San Salvador San Miguel de Tucumán Honduras San Pedro Sula Tegucigalpa Bolivia Santa Cruz de la Sierra Republica Dominicană Santo Domingo Paraguay Asuncion Nicaragua Managua Chile Santiago Peru Lima Mexic Buenavista Buenos Aires Cali Spania Barcelona Madrid Barreal Resistencia Neuquen + 38 mai mult

Acest program de trenuri cu privire la importanța gestionării logisticii și a lanțului de aprovizionare, în concepția sa de planificare și gestionare a resurselor critice de întreprinderi, ca o contribuție la eficiența, rentabilitatea și de a crea un avantaj competitiv prin adăugarea de valoare, reducerea costurilor și creșterea nivelul serviciilor primite de către client ... [+]

Acest program de trenuri cu privire la importanța gestionării logisticii și a lanțului de aprovizionare, în concepția sa de planificare și gestionare a resurselor critice de întreprinderi, ca o contribuție la eficiența, rentabilitatea și de a crea un avantaj competitiv prin adăugarea de valoare, reducerea costurilor și creșterea nivelul serviciilor primite de către client.

De-a lungul finalizat participantul va dezvolta abilitățile de a deveni lider al lanțului de aprovizionare, cu cunoștințe solide, instrumente și abilități de a pune în aplicare un management eficient al lanțului de aprovizionare să aducă o contribuție calitativă și cantitativă la competitivitatea companiei .... [-]


Managementul operatiunilor

Online Cu jumătate de normă February 2019 Argentina Mendoza Panama Panama City Columbia Bogotá Medellín Guatemala Guatemala City Ecuador Quito Costa Rica San José El Salvador San Salvador San Miguel de Tucumán Honduras San Pedro Sula Tegucigalpa Bolivia Santa Cruz de la Sierra Republica Dominicană Santo Domingo Paraguay Asuncion Nicaragua Managua Chile Santiago Peru Lima Mexic Buenavista Buenos Aires Cali Spania Barcelona Madrid Barreal Resistencia Neuquen + 38 mai mult

Dezvoltă abilități de management în domeniul operațiunilor și a logisticii, oferind noi concepte, practici și instrumente de management pentru a îmbunătăți eficiența în domeniul operațiunilor de luare a deciziilor. A finalizat peste participantul este poziționat de managementul interdependent al diferitelor sectoare, în vederea asigurării calității, pentru a îmbunătăți productivitatea și obține ... [+]

Dezvoltă abilități de management în domeniul operațiunilor și a logisticii, oferind noi concepte, practici și instrumente de management pentru a îmbunătăți eficiența în domeniul operațiunilor de luare a deciziilor. A finalizat peste participantul este poziționat de managementul interdependent al diferitelor sectoare, în vederea asigurării calității, pentru a îmbunătăți productivitatea și pentru a atinge un grad mai ridicat de competitivitate în cadrul companiei, atât caracter industrial ca servicii.

Dupa formarea absolventii vor fi capabili să selecteze, să implementeze și să monitorizeze principalele tehnici și instrumente utilizate pentru gestionarea corespunzătoare a fluxului de materiale și de gestionare a sistemelor informatice asociate procesului. Manageri și supervizori de producție de afaceri, absolvent al acestui program va fi călătorit și au învățat cheile pentru efectuarea unor operațiuni în domeniul capacităților de producție, logistică, achiziții și management de proiect, care vă permit să obțină o mai mare satisfactie si loialitate costurile de client, a redus de producție, depozitare, transport, financiar, comercial, printre altele, și controlul total al proiectelor asociate cu aceste domenii.... [-]


Managementul strategic al resurselor umane

Online Cu jumătate de normă February 2019 Argentina Mendoza Panama Panama City Columbia Bogotá Medellín Guatemala Guatemala City Ecuador Quito Costa Rica San José El Salvador San Salvador San Miguel de Tucumán Honduras San Pedro Sula Tegucigalpa Bolivia Santa Cruz de la Sierra Republica Dominicană Santo Domingo Paraguay Asuncion Nicaragua Managua Chile Santiago Peru Lima Mexic Buenavista Buenos Aires Cali Spania Barcelona Madrid Barreal Resistencia Neuquen + 38 mai mult

O formare cuprinzătoare pentru a adăuga valoare organizației prin rezultatele oamenilor săi. Acest program adâncește dezvoltarea abilităților de management și de conducere, s-au axat pe îmbunătățirea continuă a managementului strategic cantitativă și calitativă a variabilelor de resurse umane. Acesta oferă o politici solide de formare care vizează dezvoltarea dezvoltării capitalului uman ... [+]

O formare cuprinzătoare pentru a adăuga valoare organizației prin rezultatele oamenilor săi. Acest program adâncește dezvoltarea abilităților de management și de conducere, s-au axat pe îmbunătățirea continuă a managementului strategic cantitativă și calitativă a variabilelor de resurse umane. Acesta oferă o politici solide de formare care vizează dezvoltarea dezvoltării capitalului uman, aliniate la obiectivele organizaționale.

La sfârșitul programului, studentul va fi dobândit cunoștințele și abilitățile pentru instrumente care vă permit să dezvolte un plan de gestionare a persoanelor, având ca scop crearea de condiții de competitivitate, motivare, integrare, creștere de manipulare, realizare și mediul de lucru, de manipulare în mod corespunzător dinamica impuse de schimbările economice și sociale, în contextul local și internațional. Dezvoltarea acestui program, care preia managementul resurselor umane ale unei organizații, iar la rândul său, în mod necesar integrate în cunoștințele actuale de provocare centrale de management avansat, permite absolvent de a dezvolta o acțiune importantă, diagnosticarea, evaluarea și aplicarea cunoștințelor lor în toate nivelurile de management, cu instrumente care vă permit să monitorizeze schimbările, valorile și aptitudinile culturale de dezvoltare.... [-]


Managementul strategic de inovare

Online Cu jumătate de normă February 2019 Argentina Mendoza Panama Panama City Columbia Bogotá Medellín Guatemala Guatemala City Ecuador Quito Costa Rica San José El Salvador San Salvador San Miguel de Tucumán Honduras San Pedro Sula Tegucigalpa Bolivia Santa Cruz de la Sierra Republica Dominicană Santo Domingo Paraguay Asuncion Nicaragua Managua Chile Santiago Peru Lima Mexic Buenavista Buenos Aires Cali Spania Barcelona Madrid Barreal Resistencia Neuquen + 38 mai mult

Economia cunoașterii, așa cum a fost definit de către Peter Drucker și alții, reprezintă o provocare fără precedent pentru companii și organizații. Unul dintre pilonii pe care se bazează modelele de afaceri pe această nouă eră este inovația, un fenomen complex și multidimensional. Din această perspectivă, managementul strategic al inovării care rezultă în capacitatea companiei de a construi un ... [+]

Economia cunoașterii, așa cum a fost definit de către Peter Drucker și alții, reprezintă o provocare fără precedent pentru companii și organizații. Unul dintre pilonii pe care se bazează modelele de afaceri pe această nouă eră este inovația, un fenomen complex și multidimensional. Din această perspectivă, managementul strategic al inovării care rezultă în capacitatea companiei de a construi o cultură de inovare, care poate genera o valoare reinventeaza in mod regulat propriul model de business, adaptarea la mediul în continuă schimbare și introducerea de inovații de ordine elementare , de dezvoltare și / sau perturbatoare. Este responsabilitatea de a conduce echipe de a crea condițiile interne ale acestor politici - rezultatul unei viziuni și misiune consens - sunt înțelese și internalizate prin procese de comunicare adecvate în mod corespunzător. Inovații pot apărea în mai multe etape, în interiorul și în afara companiei (modelul Döblin). Aceasta este o propunere teoretică-practică dezvoltarea orientată a abilităților generice și sistemice, în scopul de a integra inovarea în cultura organizațională ca axă strategică pentru crearea de valoare în modelele de afaceri și politici de dezvoltare și de creștere companii și organizații.... [-]


Marketing digital

Online Cu jumătate de normă February 2019 Argentina Mendoza Panama Panama City Columbia Bogotá Medellín Guatemala Guatemala City Ecuador Quito Costa Rica San José El Salvador San Salvador San Miguel de Tucumán Honduras San Pedro Sula Tegucigalpa Bolivia Santa Cruz de la Sierra Republica Dominicană Santo Domingo Paraguay Asuncion Nicaragua Managua Chile Santiago Peru Lima Mexic Buenavista Buenos Aires Cali Spania Barcelona Madrid Barreal Resistencia Neuquen + 38 mai mult

Este programa innovador y actualizado, con las últimas tendencias efectivas aplicadas al mundo online, propone una apertura del campo de acción de las estrategias de comercialización para gestionar nuevos canales, vínculos y mercados que se encuentran en el seno de la era digital. El manejo avanzado de esta disciplina, por parte de los directivos y responsables del marketing de las empresas, representa una ventaja... [+]

Este programa innovador y actualizado, con las últimas tendencias efectivas aplicadas al mundo online, propone una apertura del campo de acción de las estrategias de comercialización para gestionar nuevos canales, vínculos y mercados que se encuentran en el seno de la era digital. El manejo avanzado de esta disciplina, por parte de los directivos y responsables del marketing de las empresas, representa una ventaja estratégica para cualquier organización.

A lo largo del cursado el participante profundizará sobre el conocimiento y uso de herramientas de diagnóstico y planificación del marketing digital, armas fundamentales para actuar en los mercados mundiales logrando una integración a sus conocimientos previos, de las últimas técnicas digitales en diseño, implementación, ejecución y desarrollo de campañas promocionales que podrán realizarse a través de acciones propias de las empresas en el mundo off line, pero con impacto en sus redes sociales, páginas webs y otros componentes o con origen e interacción directamente en el ámbito digital teniendo en cuenta el advenimiento del Social Media y la nueva etapa en medios de comunicación denominada mobile. ... [-]


Marketing strategic pentru magazine si marci de moda

Online Cu jumătate de normă February 2019 Argentina Mendoza Panama Panama City Columbia Bogotá Medellín Guatemala Guatemala City Ecuador Quito Costa Rica San José El Salvador San Salvador San Miguel de Tucumán Honduras San Pedro Sula Tegucigalpa Bolivia Santa Cruz de la Sierra Republica Dominicană Santo Domingo Paraguay Asuncion Nicaragua Managua Chile Santiago Peru Lima Mexic Buenavista Buenos Aires Cali Spania Barcelona Madrid Barreal Resistencia Neuquen + 38 mai mult

Lumea modei este în creștere într-un ritm rapid și constant devenind o piață extrem de competitivă cu inovare constantă și un consumator cunoștință de tendințele globale și cumpărător, în canalele de bază non-tradiționale. De formare și de viziune din punct de vedere al Marketing a devenit astăzi, împreună cu creativitatea designerilor, într-o nevoie exclusiv ... [+]

Lumea modei este în creștere într-un ritm rapid și constant devenind o piață extrem de competitivă cu inovare constantă și un consumator cunoștință de tendințele globale și cumpărător, în canalele de bază non-tradiționale. De formare și de viziune din punct de vedere al Marketing a devenit astăzi, împreună cu creativitatea designerilor, într-o nevoie exclusiv pentru designeri, antreprenori, oameni de afaceri, directori și furnizorii din industria de imbracaminte, incaltaminte si accesorii.

Scopuri

După finalizarea cu finalizat, participantul va fi realizat următoarele obiective de transfer:

Să contribuie la dezvoltarea competitivă a companiilor din sectorul modei prin învățarea conceptelor de marketing și cazuri. Aplică instrumente și tehnici de marketing pentru a începe un risc personal sau de a îmbunătăți poziția de brand-uri sau companii din piață. Strategiile de marketing utilizate pentru a genera o mai mare competitivitate a companiilor din lumea modei pe piața internă și în străinătate. destinatari Designeri sau antreprenori care au deja marca lor sau care doresc să-l arunce. Industria de furnizorii de servicii de imbracaminte, incaltaminte si accesorii. Responsabil pentru domeniile de marketing, producție, Aprovizionare, produse, comerciale sau societățile de vânzare cu amănuntul. Aceia dintre diferite discipline care nu sunt în industrie, dar instruit pentru a intra prin căutare în lumea modei. conținut academic MODULUL 1: Marketing și Modă MODULUL 2: Creativitatea. Cercetare, planificare, strategie MODULUL 3: Produs: colectare, prețuri, tendințe. comunicare MODULUL 4: Distribuție. De vânzare cu amănuntul. De management. [-]

Neuromarketing

Online Cu jumătate de normă February 2019 Argentina Mendoza Panama Panama City Columbia Bogotá Medellín Guatemala Guatemala City Ecuador Quito Costa Rica San José El Salvador San Salvador San Miguel de Tucumán Honduras San Pedro Sula Tegucigalpa Bolivia Santa Cruz de la Sierra Republica Dominicană Santo Domingo Paraguay Asuncion Nicaragua Managua Chile Santiago Peru Lima Mexic Buenavista Buenos Aires Cali Spania Barcelona Madrid Barreal Resistencia Neuquen + 38 mai mult

De marketing este format din decizii variind de la pozitionare, portofoliul si dezvoltarea de produse la cele mai moderne tehnologii pentru a crea experiențe memorabile care sporesc loialitatea consumatorilor (neuromarketing). Aceleași decizii care fac acțiunea motorului Businesswoman și depinde de veniturile companiei prospere. nu este conceput în prezent un program de ... [+]

De marketing este format din decizii variind de la pozitionare, portofoliul si dezvoltarea de produse la cele mai moderne tehnologii pentru a crea experiențe memorabile care sporesc loialitatea consumatorilor (neuromarketing).

Aceleași decizii care fac acțiunea motorului Businesswoman și depinde de veniturile companiei prospere. un program care nu include utilizarea de neurostiinte aplicate de marketing și vânzări, cunoștințe și identificarea comportamentelor sociale care fac diferite comunități, diferite instrumente și tehnologii pentru a crea experiențe și nu este concepută în prezent relații pentru a asigura satisfacția clienților și loialitatea clienților, toate exprimate printr-o propunere de valoare.... [-]


MBA

European oficial mba on-line și de studii acreditate american

Online February 2019 Argentina Mendoza Panama Panama City Columbia Bogotá Medellín Guatemala Guatemala City Ecuador Quito Costa Rica San José El Salvador San Salvador San Miguel de Tucumán Honduras San Pedro Sula Tegucigalpa Bolivia Santa Cruz de la Sierra Republica Dominicană Santo Domingo Paraguay Asuncion Nicaragua Managua Chile Santiago Peru Lima Mexic Buenavista Buenos Aires Cali Spania Barcelona Madrid Barreal Resistencia Neuquen + 37 mai mult

Obiectivul Master in Business Administration - Executive MBA este de a pregăti oameni capabili de a efectua cu succes în lumea afacerilor, cu o perspectivă etică și socială. [+]

descriere

grad acreditat oficial de MBA on-line europene și din America - Unic în America Latină

ADEN School International Businessprin Francisco de Vitoria University - MadridEl a câștigat aprobare curriculum-ul de MBA executiv înainte de ANECA - Ministerul Educației din Spania. Acest lucru permite grade MBA au valabilitate oficiale în Spania și în întreaga Comunitatea Europeană și, la rândul lor, pot fi comparabile / refrendables din alte țări care nu fac parte din ea.

În plus, MBA a fost acreditat de ACBSPRecunoscând standardele de calitate educaționale și instituționale la nivel internațional. Acest lucru înseamnă că, indiferent unde au absolvent, absolvenții au întotdeauna un certificat din titlu Statele Unite ale Americii, organizația cea mai decisivă în ceea ce privește MBA a fost aleși.... [-]


MBA 1-an

Mba un ani

Online Cu normă întreagă 1 an February 2019 Argentina Mendoza Panama Panama City Columbia Bogotá Medellín Guatemala Guatemala City Ecuador Quito Costa Rica San José El Salvador San Salvador San Miguel de Tucumán Honduras San Pedro Sula Tegucigalpa Bolivia Santa Cruz de la Sierra Republica Dominicană Santo Domingo Paraguay Asuncion Nicaragua Managua Chile Santiago Peru Lima Mexic Buenavista Buenos Aires Cali Spania Barcelona Madrid Barreal Resistencia Neuquen + 39 mai mult

MBA un an, cu un accent pe abilitățile de management integrat al inovației, cu cunoștințe și competențe manageriale necesare pentru a promova în mod eficient creativitatea și inovarea în afaceri. [+]

descriere

În contextul actual, nu este suficient pentru a fi talentat. Profesioniștii sunt provocați să cunoască munca noastră, ceea ce duce echipe pentru a atinge obiectivele, și în mod constant inoveze pentru a câștiga noi piețe.

MBA un an, cu un accent pe abilitățile de management integrat al inovației, cu cunoștințe și competențe manageriale necesare pentru a promova în mod eficient creativitatea și inovarea în afaceri.

Scopuri

Pregăti oameni capabili de a efectua cu succes în lumea afacerilor, cu o viziune de ansamblu a realității; permițându-le să fie competitivă, integrarea etică și durabilitate a avea un impact pozitiv asupra mediului. Pentru aceasta, procesul de formare are ca scop dezvoltarea următoarelor competențe:... [-]


Masterat

Masterat în marketing digital

Online February 2019 Argentina Mendoza Panama Panama City Columbia Bogotá Medellín Guatemala Guatemala City Ecuador Quito Costa Rica San José El Salvador San Salvador San Miguel de Tucumán Honduras San Pedro Sula Tegucigalpa Bolivia Santa Cruz de la Sierra Republica Dominicană Santo Domingo Paraguay Asuncion Nicaragua Managua Chile Santiago Peru Lima Mexic Buenavista Buenos Aires Cali Spania Barcelona Madrid Barreal Resistencia Neuquen + 37 mai mult

Master in Digital Marketing este conceput pentru a finalizat 100% on-line, la nivel flexitime, independența geografică absolută. [+]

MASTER IN MARKETING DIGITAL Acesta a fost proiectat pentru o finalizat 100% on-line flexitime larg independență geografică absolută

Revoluția digitală necesită în prezent în creștere companii de adaptare și de prezența în diferite ecosistem de afaceri mass-media care se dezvolta pe Internet. De-a lungul maestru veți obține aptitudinile și abilitățile pentru a obține de la strategii digitale și instrumente de generare de trafic, de achiziție ale clienților și de retenție. De asemenea, aveți posibilitatea să gestionați clasament și reputația prin intermediul motoarelor de căutare și rețele sociale, precum și gestionarea de pe site-ul web. Acest program prezintă o ierarhie de subiecte pornind de la aspectele fundamentale ale expertizei de marketing digital, care încheie cu aplicații strategice în mediul digital pentru întreprinderile care creează valoare adăugată, diferențiere și competitivitate. O caracteristică specială a acestui concentrat, în plus față de importanța conținutului și didactic aplicat la maestru de predare-învățare este că are o abordare pragmatică pe parcursul formării adăugarea la dezvoltarea procesului educațional Ateliere profesionale și simulare de campanie în mediile digitale. Master Digital Marketing a fost dezvoltat pe baza nevoilor actuale ale companiilor și a adaptării acestora la gestionarea consumatorilor și a potențialilor clienți prin intermediul internetului. Îndeplinește profesionalizării participanților, deoarece are un conținut și practicile de lucru adaptate la realitatea momentului. Pe scurt, tu știi profita din plin de oportunitățile oferite de mediile digitale.... [-]


Master în comerțul internațional

Online February 2019 Argentina Mendoza Panama Panama City Columbia Bogotá Medellín Guatemala Guatemala City Ecuador Quito Costa Rica San José El Salvador San Salvador San Miguel de Tucumán Honduras San Pedro Sula Tegucigalpa Bolivia Santa Cruz de la Sierra Republica Dominicană Santo Domingo Paraguay Asuncion Nicaragua Managua Chile Santiago Peru Lima Mexic Buenavista Buenos Aires Cali Spania Barcelona Madrid Barreal Resistencia Neuquen + 37 mai mult

Master în Managementul Afacerilor Internaționale și Comerț Exterior a fost proiectat pentru o finalizat 100% on-line, la nivel flexitime, independența geografică absolută. [+]

MASTER IN MANAGEMENTUL AFACERI INTERNATIONAL ȘI COMERȚULUI EXTERIOR Acesta a fost proiectat pentru o

finalizat 100% on-line flexitime larg independență geografică absolută

Master în Comerț Internațional oferă o viziune strategică de schimbare a scenariului de afaceri internaționale.

Scopuri Pentru întreprinderi și capitalul uman, care operează în medii internaționale calificate pentru a aborda în mod adecvat procesul de luare a deciziilor strategice și de rezolvare a problemelor legate de gestionarea comerțului internațional. Pentru a face publice noi viziuni, orientări, fundamentele, perspectivele și factorii care afectează în mod direct scenariul global de afaceri la nivel mondial, caracterizat prin creșterea complexității și schimbări constante subjugare. Dotarea participanților cu cunoștințe practice și teoretice, precum și instrumentele și abilitățile necesare pentru a funcționa pe piețele internaționale, permițând situații actuale și să ia decizii strategice legate de dimensiunea externă a organizației, proiecția sa internațională și comercializarea de produse și / sau serviciu. Analiza modul în care este gestionat operațiunea legată de afaceri internaționale, dintr-o perspectivă metodologică eminamente util și practic. destinatari Directori, asistenți și Departamentul Administrativ de companii de export. Consultanți și consultanți în internaționalizarea afacerilor. Mypes manageri și Micromypes. profesioniști de comerț exterior în toate domeniile. Grad de carieră Elevii Colegiului și Universitar Area, în legătură cu subiectul predat. Oricine este interesat de dobândirea cunoștințelor și abilităților necesare pentru a intra în complex și în schimbare mondială a comerțului internațional și sarcinile de management strategic asociate cu o astfel de activitate. conținut academic MODULUL 1: Introducere în comerț internațional: Concepte de bază. Procesul privind globalizarea... [-]

Master în comunicare corporativă

Online February 2019 Argentina Mendoza Panama Panama City Columbia Bogotá Medellín Guatemala Guatemala City Ecuador Quito Costa Rica San José El Salvador San Salvador San Miguel de Tucumán Honduras San Pedro Sula Tegucigalpa Bolivia Santa Cruz de la Sierra Republica Dominicană Santo Domingo Paraguay Asuncion Nicaragua Managua Chile Santiago Peru Lima Mexic Buenavista Buenos Aires Cali Spania Barcelona Madrid Barreal Resistencia Neuquen + 37 mai mult

Master în Corporate Communication a fost proiectat pentru o finalizat 100% on-line, la nivel flexitime, independența geografică absolută. [+]

MASTER IN COMUNICARE CORPORATE Acesta a fost proiectat pentru o finalizat 100% on-line flexitime larg independență geografică absolută

Master în Corporate Communication dezvoltă aptitudinile și abilitățile de comunicare axate pe atingerea obiectivelor companiei.

Scopuri

După finalizarea cu finalizat, participantul va fi realizat următoarele obiective de transfer:

Cunosc zona generală referitoare la valoarea strategică a comunicării și a imaginii în cadrul organizațiilor și motivele lor. Să identifice instrumentele și tehnicile care să faciliteze și să optimizeze dezvoltarea comunicării și relația sa directă cu identitatea și imaginea, ambele companii private și publice, organizații și instituții de diferite tipuri non-guvernamentale. Efectueze un program cuprinzător pentru orice companie sau institutie locala, pe baza datelor de cercetare, în conformitate cu analiza, diagnostic, și în final pregătirea bugetului și caracteristicile unui plan comunicațional organizare adecvată. Studiind perspectivele pe care le-au permis să dea răspunsuri la întrebări cu privire la comunicarea în organizații. Stimularea creativității în imagine corporativă. Să elaboreze metodologii de cercetare și de formare pentru planificarea și punerea în aplicare a proiectelor de comunicare instituțională. Dobândi un set de abilități care, combinate cu cunoștințele dobândite, care să le permită să dezvolte inițiative de comunicare de marketing în practica actuală. Integrarea internetului în strategia de comunicare de marketing a organizației. Aplică o viziune strategică de comunicare integrată de marketing. destinatari ... [-]

Master în marketing și vânzări

Online Cu normă întreagă February 2019 Argentina Mendoza Panama Panama City Columbia Bogotá Medellín Guatemala Guatemala City Ecuador Quito Costa Rica San José El Salvador San Salvador San Miguel de Tucumán Honduras San Pedro Sula Tegucigalpa Bolivia Santa Cruz de la Sierra Republica Dominicană Santo Domingo Paraguay Asuncion Nicaragua Managua Chile Santiago Peru Lima Mexic Buenavista Buenos Aires Cali Spania Barcelona Madrid Barreal Resistencia Neuquen + 38 mai mult

Master în Marketing și Vânzări a fost proiectat pentru un completat de 100% on-line, la nivel flexitime, independența geografică absolută [+]

MASTER IN MARKETING ȘI VÂNZĂRI Acesta a fost proiectat pentru o finalizat 100% on-line flexitime larg independență geografică absolută

Acesta are 9 module specifice ale disciplinelor de marketing și vânzări, ceea ce va permite crearea unor experiențe memorabile care să sporească loialitatea clienților.

Scopuri

La sfârșitul Master Marketing și Vânzări finalizat, participantul va fi realizat următoarele obiective de transfer:

Schimba modul în care vom face companiile de marketing Cunoscând procesul de creare a cererii Să învețe să aplice neuromarketing în procesul de luare a deciziilor Determina diferite comportamente sociale și de modul în care se formează comunități Aplica diferite forme de marketing experiential Să dezvolte un plan de acțiune relațional Proiecta si implementa o propunere de valoare de succes Înțelegerea fenomenului comercial, de înțelegere și de management de dezvoltare a strategiei experience Să definească și să dezvolte instrumente pentru managementul afacerilor Punerea în aplicare a unui plan de afaceri, cu un accent puternic pe vanzarea de Evaluarea rolului părților planului, precum și impactul fiecărei decizii cu privire la punerea în aplicare și punerea în funcțiune Opinie, să evalueze și să îmbunătățească practicile de gestionare a vânzărilor în cadrul companiei Planifica structurile comerciale necesare pentru a se realiza prin intermediul echipelor de vânzări, relații solide cu clientul Să identifice instrumentele necesare și eficiente pentru echipe de vanzari atinge profesionalismul lor în fața piețelor din ce în ce exigente Pentru a determina impactul deciziilor de afaceri asupra rezultatelor destinatari ... [-]

Operations Management de master

Online February 2019 Argentina Mendoza Panama Panama City Columbia Bogotá Medellín Guatemala Guatemala City Ecuador Quito Costa Rica San José El Salvador San Salvador San Miguel de Tucumán Honduras San Pedro Sula Tegucigalpa Bolivia Santa Cruz de la Sierra Republica Dominicană Santo Domingo Paraguay Asuncion Nicaragua Managua Chile Santiago Peru Lima Mexic Buenavista Buenos Aires Cali Spania Barcelona Madrid Barreal Resistencia Neuquen + 37 mai mult

Masterat Operations Management este proiectat pentru a finalizat 100% on-line, la nivel flexitime, independența geografică absolută [+]

MASTER IN ADRESA OPERAȚIUNI Acesta a fost proiectat pentru o finalizat 100% on-line flexitime larg independență geografică absolută

Operations Management al Master vă permite să dobândească noi metode de lucru pentru a îmbunătăți nivelul productivității și a competitivității companiei.

Scopuri

După finalizarea cu finalizat, participantul va fi realizat următoarele obiective de transfer:

Creați un program pentru a răspunde așteptărilor în schimbare, atât pentru clienții interni și externi cu administrare finită în fiecare dintre funcțiile care alcătuiesc resursele Operațiuni gândite. Să dezvolte capacitatea strategică de a gestiona operațiunile, concentrându-se pe aspectele cele mai inovatoare de management, cu posibilități de fabricare a companii sau sectorul de servicii. Să învețe și să includă noi practici și instrumente, care vor îmbunătăți aspecte ale managementului de zi cu zi a zonelor de operațiuni. Aprofunda și extinde conținutul teoretic, în scopul de a dezvolta noi competențe în cadrul personalului care lucrează în diferitele funcții ale zonei de operații. Incorporeze o cultură a muncii bazată pe interacțiunile proceselor diferitelor funcții care alcătuiesc zona de operații. destinatari ... [-]

Studii de masterat în managementul resurselor umane

Online February 2019 Argentina Mendoza Panama Panama City Columbia Bogotá Medellín Guatemala Guatemala City Ecuador Quito Costa Rica San José El Salvador San Salvador San Miguel de Tucumán Honduras San Pedro Sula Tegucigalpa Bolivia Santa Cruz de la Sierra Republica Dominicană Santo Domingo Paraguay Asuncion Nicaragua Managua Chile Santiago Peru Lima Mexic Buenavista Buenos Aires Cali Spania Barcelona Madrid Barreal Resistencia Neuquen + 37 mai mult

Master în Managementul Resurselor Umane este proiectat pentru a finalizat 100% on-line, la nivel flexitime, independența geografică absolută. [+]

MASTER IN ADRESA RESURSE UMANE Acesta a fost proiectat pentru o finalizat 100% on-line flexitime larg independență geografică absolută

Master în Resurse Umane vă permite să dobândească o imagine cuprinzătoare pentru managementul talentelor umane.

Scopuri

După finalizarea cu finalizat, participantul va fi realizat următoarele obiective de transfer:

Spori abilitățile tehnice și umane ale profilului de conducere și conducerea strategică pentru gestionarea eficientă a resurselor umane Este recomandat organizațiilor privind managementul resurselor umane, diagnosticare performante și alternative de acțiune. Să elaboreze planuri strategice de resurse umane, aliniate la managementul afacerilor. Să dezvolte instrumente de gestionare și de a face aplicația. Monitoriza schimbările culturale, dezvoltarea valorilor și competențe organizaționale. Consilierea managerilor și echipelor responsabile pentru exercitarea rolului său de conducere. Se determină necesitățile structurii, pozițiile și profiluri ale organizației. Conducerea vehiculelor procesul de căutare și selecție a personalului și socializarea societății. Proiectarea, implementarea și monitorizarea planurilor de dezvoltare și de formare. Să dezvolte instrumente pentru gestionarea și evaluarea performanței dintr-o abordare de urmărire instrument, diagnoză și control Efectuarea controlului de management al resurselor umane, pregătirea rapoartelor și a contribuțiilor pentru managementul superior. Participa cu managementul companiei în controlul strategic, analiza rezultatelor și organizatorice re-planificare strategică. Înțelegerea impactului naturii în organizație pentru a optimiza managementul talentelor. Gestiona propriile lor instrumente strategice rolul de a dezvolta abilitățile și colegii lor cu care trebuie să se integreze echipele de lucru. Luați în considerare diferitele aspecte formale care reglementează managementul personalului în cadrul organizațiilor. Menținerea unui aspecte cheie actualizate pentru profilul de management al afacerilor. Să... [-]