Master în Inovare și Marketing Turism Online
Spain Online, Spania
DURATA
1 Years
LIMBI
Engleză, Spaniolă
RITM
Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 4.000 / per year
FORMAT DE STUDIU
Învățământ la Distanță
Introducere
De ce să studiezi Inovare și Marketing Turistic cu noi?
- Disponibil și în campus
- Atenție personalizată
- Experiență de muncă garantată
- Maximizați oportunitățile de carieră
- Cursuri de limbă spaniolă
De ce UCAM?
Spania este principala destinație turistică de vacanță din lume, fiind a doua cea mai vizitată țară din lume, cu cele mai multe orașe incluse în Patrimoniul Mondial, a treia în ceea ce privește zonele naturale declarate Rezervații ale Biosferei sau țara cu cele mai multe plaje cu steag albastru din întreaga emisferă nordică.
Masterul în Inovare și Marketing Turistic oferit de UCAM, Membru afiliat al Organizației Mondiale a Turismului (OMT), este un pas esențial în perfecționarea competențelor profesionale și un salt uriaș în modernizarea managementului turistic, îmbunătățind astfel competitivitatea companiilor de turism și a destinațiilor turistice populare.
fundal
Spania este o putere mondială în industria turismului, cu o experiență vastă în cercetare și dezvoltare, ceea ce ne-a permis să acumulăm o bogăție de cunoștințe pe care ne simțim îndemnați să le transmitem studenților noștri.
În ultimii zece ani, introducerea de noi sisteme de management și produse a revoluționat industria turismului. Mediul tehnologic actual reprezintă o provocare pentru operatorul individual de a concura în condiții de egalitate cu toate tipurile de organizații din acest sector.
Acest nou mod de a face afaceri a revoluționat sectorul turismului, permițându-i să beneficieze de al doilea cel mai mare procent de căutări pe internet și propulsându-l pe primul loc în ceea ce privește tranzacțiile monetare pe internet. Calitatea ridicată, capacitatea de a se adapta rapid la schimbare, marketingul personalizat, produsele inovatoare și crearea de noi experiențe turistice - toate acestea sunt fundamentele pe care se bazează viitorul turismului.
Apariția constantă a noilor concurenți și a noilor tehnologii, împreună cu specializarea și profesionalizarea acestui sector, a făcut ca firmele și angajații din industrie să fie nevoiți să țină pasul cu viteza acestor schimbări. Această misiune necesită o înțelegere profundă a piețelor și a clienților individuali. Ea solicită părților interesate să fie creative, să fie la curent cu schimbările din cultura populară, să înțeleagă cele mai recente evoluții tehnologice și să fie capabile să le folosească în mod profitabil. Acestea sunt competențele și cunoștințele pe care acest masterat le va transmite studenților.
Studenți ideali
Masterul în inovare și marketing turistic este destinat persoanelor pasionate de cultura inovației, tehnologiei și marketingului aplicate în organizațiile turistice.
Studenții care intră în acest program trebuie să fie absolvenți ai unui studiu legat de turism sau să aibă o diplomă la nivel universitar într-un domeniu academic diferit. Acest program este potrivit pentru studenții care doresc să dobândească sau să-și extindă cunoștințele cu privire la configurarea și managementul operațiunilor care vizează inovarea și procesele de marketing în sectorul turismului .
Rezultatul programului
Potrivit celui mai recent număr al UNWTO World Tourism Highlights, sosirile de turiști internaționali în 2018 au ajuns la 1,4 miliarde, reprezentând o creștere de 5% față de anul precedent. Turismul internațional reprezintă 7% din exporturile mondiale de bunuri și servicii. Turismul a crescut mai repede decât comerțul mondial în ultimii cinci ani. Industria călătoriilor și turismului oferă 10% din locuri de muncă, generând 339 de milioane de locuri de muncă în întreaga lume și se preconizează că va crește cu peste 4% pe an în următorul deceniu. Turismul implică alte sectoare cheie, cum ar fi catering, evenimente, divertisment, wellness, sport și terenuri de golf, printre altele, având astfel un impact major asupra ofertei de muncă.
În concluzie, turismul a devenit unul dintre cele mai mari și cu cea mai rapidă creștere sectoare economice din lume și, prin urmare, dezvoltarea lui este vitală pentru economia globală. Această dezvoltare crește cererea de profesioniști calificați, adaptați la realitatea noilor structuri productive și la schimbările în managementul afacerilor. În acest sens, Spania, una dintre cele mai competitive destinații turistice, joacă rolul de lider mondial în dezvoltarea și cercetarea turismului, ceea ce o face alegerea perfectă pentru studenții interesați de industria turismului.
Masterul în Inovare și Marketing Turistic își propune să ofere studenților teoria și pregătirea necesară pentru a-și realiza, la cel mai înalt nivel, dezvoltarea personală și profesională în industria turismului. Prin urmare, scopul principal al acestui Master este de a împuternici fiecare participant cu abilități puternice de conducere într-un context internațional și multicultural pentru a dobândi cunoștințe și competențe despre inovare, tehnologie și marketing, precum și capacitatea de a le aplica în situații reale.
Curriculumul - atât teoretic, cât și practic - este conceput pentru a oferi studenților cunoștințele esențiale și pentru a le asigura cariera profesională. Secțiunea teoretică acoperă o gamă largă de cursuri despre inovare și tehnologie, procese de marketing, branding, modele de afaceri și management public în sectorul turismului. Secțiunea practică sau stagiu cuprinde 150 de ore și se desfășoară în colaborare cu companii și organizații consacrate.
La sfârșitul programului absolvenții sunt calificați pentru:
- Dezvoltați cu succes propria afacere în sectorul turismului
- Încep/reia cariera în sectorul privat, ocupând funcții de responsabilitate în departamente de management general, inovare, resurse umane, marketing sau comunicare
- Lucrați ca manageri de proiect sau de produs, manageri online în comerțul electronic, social media, gestionarea veniturilor etc. sau ca manager de inovare și tehnologie turistică
- Dezvoltați-și cariera în sectorul public, de exemplu în planificarea și gestionarea destinațiilor inteligente
- Consiliază companiile publice și private în inovarea, marketingul și implementarea de noi tehnologii în dezvoltarea proiectelor turistice
- Începe-și cariera profesională în domeniul predării și cercetării
Curriculum
module
- I. Inovația o realitate în turism 6 ECTS
- I. Noul mediu turistic global 6 ECTS
- II. Inovare aplicată modelelor de afaceri în turism 3 ECTS
- II. Inovație și creativitate aplicate la generarea de valoare 3 ECTS
- II. Inovare aplicată proceselor turistice 3 ECTS
- II. Inovare aplicată managementului afacerilor din turism 3 ECTS
- III. Tehnologii aplicate turismului 6 ECTS
- III. Sprijinul public pentru dezvoltarea tehnologiei în turism 6 ECTS
- IV. Cunoașterea și managementul clienților și piețelor 6 ECTS
- IV. Managementul Inovaţiei şi Marketingului Turistic 6 ECTS
- V. Stagiu 6 ECTS
- V. Seminar teoretic și practic 6 ECTS
- VI. Proiect final 6 ECTS
Internship
Serviciile de carieră ale UCAM vor fi disponibile pentru studenții de la Master în inovare și marketing turistic, inclusiv SOIL – „ Serviciul de orientare și plasare în muncă ” al UCAM, „Portal de Empleo” – portalul de angajare al universității – și „Rețeaua de recrutare Erasmus”, un serviciu care promovează angajarea studenților internaționali în companii de top din Spania .
Oportunități de carieră
Cunoștințele teoretice și pregătirea practică în cadrul Masterului în Managementul Inovației și Turismului permit studenților să acceseze piața muncii, atât în sectorul privat, cât și în cel public.
Absolvenții noștri îndeplinesc cerințele unei game largi de profiluri profesionale. Pregătirea cunoștințelor și competențelor de la Master permit studenților să ocupe poziții de conducere în companii de turism și/sau instituții publice, precum și să-și elaboreze propriile planuri de afaceri în calitate de antreprenori.
Stagiul este opțional, deoarece studenții noștri își pot căuta stagiile - în țara aleasă de ei - cu asistența coordonatorului de master. Ne propunem întotdeauna ca studenții să aplice pentru un stagiu în afaceri naționale sau internaționale recunoscute, unde ar putea exista oportunități de angajare viitoare.
La sfârșitul programului, absolvenții sunt calificați să devină:
- Dezvoltator de proiecte sau produse turistice.
- Director de Marketing.
- Manager de marketing digital.
- Manager de comunicare online.
- Manager e-commerce.
- Social Media Manager.
- Manager de comunitate.
- Manager de proiect web.
- Chief Inovation Officer.
- Director Transformare Digitală.
- Manager de inovare.
- Manager de noi tehnologii.
- Planificator/Manager (inteligent) de destinație.
- Personal tehnic administratiei publice.
- Consultant de marketing.
- Consultant în inovare.
- Relatii Publice / Manager PR.
Admitere
Clasamente
Universitatea urmează un proces intern de reînnoire și acreditare constantă pentru a menține cele mai limitate schimbări de calitate în sistemul nostru educațional.
- Master inclus în top zece pentru inserția forței de muncă și numărul de studenți internaționali - Conform Clasamentului Fundación CyD
- Masterul s-a clasat pe primul loc pentru raportul profesor-student la nivel național și pe locul al patrulea la nivel european - Conform Ranking U-multirank