Keystone logo
Royal Roads University Maestru de arte în managementul dezastrelor și al situațiilor de urgență
Royal Roads University

Maestru de arte în managementul dezastrelor și al situațiilor de urgență

Victoria, Canada

2 Years

Engleză

Part time

24 Mar 2025

24 Jun 2025

CAD 34.472 *

Amestecat

* Costurile de școlarizare sunt pentru întregul program: 32.496 dolari (studenți internaționali), 25.786 dolari (studenți interni).

Introducere

Acest grad dinamic interdisciplinar de doi ani este dedicat educării atât a profesioniștilor existenți, cât și a celor care aspiră la gestionarea dezastrelor și a situațiilor de urgență. În acest program, veți învăța cum să sprijiniți comunitățile expuse riscului și cum să le sporiți rezistența la varietatea de pericole cu care se pot confrunta, atât în prezent, cât și în viitor.

Programul subliniază o abordare integrată și holistică a gestionării dezastrelor și a situațiilor de urgență, bazată pe înțelegerea faptului că dezastrele sunt mai mult decât pericole și sunt produse ale inter-relației și construcției reciproce a sferelor de mediu, sociale, economice și politice.

Descrierea programului

Master în Managementul Dezastrelor și a Situațiilor de Urgență este un grad interdisciplinar de doi ani dedicat educării profesioniștilor aspiranți și celor existenți în domeniul managementului dezastrelor și situațiilor de urgență. Programul explorează fundamentele teoretice ale gestionării dezastrelor și a situațiilor de urgență ca un domeniu în creștere de practică și de studiu. Programul subliniază o abordare integrată și holistică a gestionării dezastrelor și a situațiilor de urgență, pe baza înțelegerii faptului că dezastrele sunt mai mult decât pericole și sunt produse ale inter-relațiilor și construirii reciproce a sferelor de mediu, sociale, economice și politice. Această abordare susține ideea că procesele și practicile de gestionare a dezastrelor și a situațiilor de urgență pot contribui și ar trebui să contribuie la reducerea riscurilor, rezistența comunității și comunitățile durabile.

De asemenea, se oferă o diplomă de absolvent de un an în managementul dezastrelor și a situațiilor de urgență .

Model de livrare

Învățarea online

Majoritatea acestui program este experimentat prin învățarea online. Cursurile online vă permit să satisfaceți cerințele de muncă și de familie în timp ce studiați. Folosind platforma de învățare bazată pe web, veți avea acces la materialele dvs. de lectură, la misiuni individuale și la grupuri complete și vă veți angaja împreună cu ceilalți colegi de clasă și instructori; online de oriunde. Fiecare curs online va avea o durată de nouă săptămâni, cu o pauză de două săptămâni între cursuri.

reședință

În timpul programului dvs. de doi ani, veți participa la două, două săptămâni în reședințe campus. Aici veți interacționa față în față cu instructorii, cohorta și echipa. Veți stabili ore de curs, precum și teme și întâlniri în afara orelor de curs, ceea ce va face un timp intens și plin de satisfacții.

Opțiuni de completare

În timpul primului an de studiu, toți elevii vor lua același set de cursuri. În al doilea an, elevii pot selecta dintre următoarele opțiuni:

Pista de teză

Elevii care iau piesa de teză vor trebui să urmeze un al doilea curs de cercetare în timpul celui de-al doilea rezidențial.

Curs bazat pe

Studenții care urmează cursul bazat pe curs vor putea continua studiile online în timpul celui de-al doilea an, alegând dintr-o suită de opțiuni concepute pentru a atrage studenții din toate cele trei programe de absolvire a Studiilor umanitare.

Curs pe bază de stagiu cu stagiu

În cadrul cursului bazat, elevii pot alege să ia un stagiu de 6-credit. Elevii care aleg un stagiu vor câștiga experiență pe teren. Această învățare experiențială îi va ajuta pe elevi să-și aplice cunoștințele teoretice, demonstrând capacitatea lor într-un cadru real și documentând experiențele lor.

Rezultatele învățării

Royal Roads University lucrează cu un model de învățare bazat pe rezultate. Rezultatele învățării sunt descriptori clare, limbi clare ale cunoștințelor și sarcinilor de performanță pe care elevii le demonstrează pentru a finaliza cu succes un program.

În cadrul MA în gestionarea dezastrelor și a situațiilor de urgență, există cinci domenii cheie ale rezultatelor învățării:

  1. Gândire critică
  2. Comunicare
  3. Cercetare
  4. Cunoştinţe
  5. Abilități profesionale și practică

Utilizarea rezultatelor învățării ajută la clarificarea orientării programului, îi ajută pe studenți să le conecteze la locul lor de muncă, oferă o atenție deosebită evaluării și ajută angajatorii să înțeleagă beneficiile programului.

159996_0812_CampusSnow-75.jpg

Pentru cine se adresează

Acest grad este conceput pentru profesioniștii existenți și aspirați de gestionare a dezastrelor și de servicii de urgență. Mulți studenți provin din domenii ale guvernării, gestionării situațiilor de urgență, asistenței medicale, educației, ONG-urilor, militarilor, poliției, incendiilor și planificării comunitare.

Solicitanții care nu au educația academică formală pentru a se califica pentru admitere pot fi evaluați atât pe baza educației lor formale, cât și a învățării lor informale, în conformitate cu procesul de admitere flexibilă . Cererile sunt evaluate de la caz la caz. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați pagina Cerințe de admitere .

Cerințe de admitere

Admitere standard

  • Diplomă de licență de patru ani (sau comparabilă) într-un domeniu relevant și conex *, cu un APM minim de „B +” (3,33 / 4,33), de la o instituție post-secundară recunoscută

* Domeniile relevante și conexe sunt definite de fiecare program pe baza practicilor disciplinare și / sau profesionale. Solicitanții trebuie să abordeze modul în care consideră că educația lor academică este relevantă și legată de programul de studiu dorit în cadrul întrebărilor cu privire la declarația personală.

Admitere flexibilă

  • Solicitanții care îndeplinesc cerința de diplomă, dar nu cerința GPA, vor trebui să aibă cel puțin 5 ani de experiență profesională relevantă *.
  • Solicitanții fără o diplomă de licență vor necesita în mod normal 10 ani de experiență profesională, cu cel puțin doi ani de experiență profesională relevantă * într-o funcție de conducere sau de conducere **, sau o combinație echivalentă de educație și experiență.
  • Toți solicitanții de admitere flexibilă vor trebui să finalizeze „Scrierea academică și gândirea critică” cu câteva săptămâni înainte de începerea programului și să obțină un minim B + (77%).

* Fiecare program, bazat pe practici disciplinare și / sau profesionale, definește ceea ce este considerat experiență profesională relevantă. Solicitanții trebuie să abordeze modul / de ce consideră că supravegherea lor (și experiența generală de lucru) sunt relevante și legate de programul lor de studiu dorit în cadrul întrebărilor cu privire la declarația personală.

** Experiența într-o poziție de conducere sau de conducere este luată în considerare pe baza unei revizuiri holistice a progresului în carieră, care demonstrează competențe și / sau responsabilități crescânde. Aceasta poate include, dar nu se limitează la, funcții de supraveghere, semnarea responsabilităților, contribuții la schimbarea organizațională și / sau implementarea viziunii și misiunii organizaționale. Solicitanții trebuie să abordeze modul în care consideră că experiența lor profesională îndeplinește aceste cerințe în declarația personală

Competența în limba engleză

Dacă limba engleză nu este limba dvs. principală, vă rugăm să consultați cerințele noastre privind limba engleză .

rezultate

Gândire critică

  • Aplicați o abordare holistică și interdisciplinară domeniului DEM de studiu și practică.
  • Examinați și localizați propriile credințe personale.
  • Demonstrați deschidere către idei și acțiuni.
  • Evaluează dovezile, sursele, semnificațiile și intențiile sale.
  • Identificați, selectați și sortați informațiile relevante pentru a putea descrie, trage inferențe, sintetiza și valida aceste informații.
  • Identificați și explicați dimensiunile etice ale conduitei și practicii profesionale.
  • Reflectați critic asupra impactului și consecințelor deciziilor și acțiunilor rezultate.

Comunicare

  • Articulați idei și argumente în mod eficient în format oral și scris.
  • Demonstrați competențe în abilitățile de comunicare interpersonală și interculturală.
  • Analizați critic influența tehnologiilor noi, emergente și colaborative asupra domeniului de practică al DEM.
  • Selectați și utilizați diferite medii de comunicare pe baza unei evaluări a situației și a contextului.

Cercetare

  • Ilustrați utilizarea și limitările cunoștințelor și teoriei în domeniu la practica DEM profesională.
  • Identificați și explicați conceptele de bază și constructele cercetării.
  • Contribuiți la cunoașterea în domeniul de studiu sau practică utilizând metode și design de cercetare sistematic și recunoscut.
  • Evaluează critic rigoarea și validitatea informațiilor și a materialelor academice.
  • Recunoașteți lacunele din cunoștințele profesionale și căutați informații pentru a remedia deficiențele.

Cunoştinţe

  • Analizați evoluția istorică și contemporană a modului în care societățile au ajuns să înțeleagă relațiile dintre pericole și dezastre.
  • Diferențiați, evaluați și aplicați fundamentele teoretice ale gestionării dezastrelor și a situațiilor de urgență ca domeniu de studiu și practică în evoluție.
  • Examinați factorii cheie (de exemplu, sociali, politici și economici) care influențează modul în care pericolele și dezastrele sunt percepute, experimentate și acționate asupra acestora sau gestionate.
  • Identificați și evaluați barierele și oportunitățile de aplicare a teoriei la practică.
  • Explicați și analizați normele, valorile, principiile și politicile și cadrele juridice istorice și contemporane care ghidează practicile de gestionare a dezastrelor și a situațiilor de urgență în contexte interne și internaționale.
  • Comparați și analizați conexiunile și relațiile dintre gestionarea dezastrelor și a situațiilor de urgență, reducerea riscului de dezastru, dezvoltarea durabilă și activitățile de adaptare la schimbările climatice.
  • Identificați și analizați o serie de modele (de exemplu, luarea deciziilor) și cadre pentru îmbunătățirea rezistenței, reducerea riscurilor și gestionarea dezastrelor în contexte locale, regionale și internaționale.
  • Identificați și explicați implicațiile stresului pentru profesioniștii din domeniul managementului de sine, al dezastrelor și al situațiilor de urgență, altor părți interesate și al populației.

159997_1909_OrientationDays-6837.jpg

Abilități și practici profesionale

  • Identificați părțile interesate relevante pentru activitățile DEM și dezvoltați procese de colaborare care să țină seama de diferite interese, nevoi, capacități și capabilități.
  • Facilitați procesele de grup, luând în considerare influența stilurilor personale și a dinamicii interpersonale asupra luării deciziilor și a interacțiunilor de grup.
  • Folosiți o planificare bazată pe rezultate care încorporează valori partajate, orientare pe termen lung și perspective strategice.
  • Selectați sau dezvoltați o serie de strategii de gestionare a dezastrelor care:
  1. Integrarea analizei riscului și rezilienței;
  2. Ține cont de varianța între și în cadrul grupurilor și contextelor populației;
  3. Incorporează monitorizarea și evaluarea.
  • Analizați, monitorizați și evaluați probleme și situații complexe DEM.
  • Facilitarea și / sau conducerea luării deciziilor și a planificării adaptive în anticiparea și ca răspuns la medii în schimbare rapidă, incerte și complexe.
  • Analizați și integrați implicațiile etice în procesul decizional și de planificare.

Cursuri

  • DEMNSOL: Orientarea elevilor spre învățare
  • HUMSIP: Abilități de pregătire pentru stagiu și carieră
  • ITAI: Introducere în Integritatea Academică
  • CPWB500: Fundamente: Reîncadrarea bunăstării copilului în realități globale complexe
  • DEMN502: Fundații în managementul dezastrelor și al situațiilor de urgență
  • DEMN503: Facilitarea, coordonarea și luarea deciziilor în mediile multi-participante
  • DEMN504: Dimensiunile umane ale dezastrelor
  • DEMN552: Managementul riscurilor de risc și de dezastru
  • DEMN553: Răspunsul la dezastre și recuperarea durabilă
  • HUMS551: Bazele cercetării
  • PJMN501: Gestionarea proiectelor complexe
  • DEMN601: Planificarea managementului dezastrelor și situațiilor de urgență: de la politică la practică
  • DEMN602: Practică profesională avansată: Planificarea rezistenței într-o epocă de incertitudine
  • HUMS611: Competența interculturală
  • HUMS630: Metode avansate de cercetare
  • HUMS641: Bazele politicii și practicii în acțiunea umanitară
  • HUMS642: Intervenții psihosociale: Gestionarea stresului, traumei și pierderii
  • HUMS643: Conflicte etnopolitice în context canadian
  • HUMS644: stagiu
  • HUMS651: Studii de caz în acțiuni umanitare: politică și practică avansate
  • HUMS652: Management adaptiv pentru probleme umanitare complexe în secolul XXI
  • HUMS653: Managementul conflictelor bazate pe mediu și resurse
  • HUMS661: Comunicarea privind riscurile și crizele
  • HUMS662: Practica profesională în gestionarea conflictelor și schimbărilor
  • HUMS671: Transdisciplinaritatea în practică
  • HUMS672: Imaginile publice ale justiției și corectitudinii
  • HUMS673: Perspectivele indigene privind umanitarismul
  • HUMS674: Glade Report Writing
  • HUMS691: Hârtie scurtă
  • HUMS695: Teza

Ajutor financiar și premii

Echipa de asistență financiară și premii este aici pentru a oferi informații și asistență cu privire la o varietate de surse de finanțare și oportunități de atribuire, începând cu un videoclip care prezintă detaliile cuprinzătoare pe care le veți găsi pe acest site web și pe blogul nostru.

Vizualizați un rezumat al programelor de asistență guvernamentală pentru cei afectați de criza COVID-19. Află mai multe...

Planificarea financiară este o componentă crucială a planificării educaționale timpurii. Vă rugăm să examinați oportunitățile de finanțare cu mult înainte ca programul dvs. să înceapă pentru a vă ajuta să construiți un buget rezonabil.

Credite

Explorați diferitele tipuri de împrumuturi disponibile pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile. Află mai multe...

Premii

Explorează o varietate de burse, premii și burse acordate competitiv, disponibile de la RRU și alte agenții de finanțare. Află mai multe...

Burse de cercetare

RRU administrează administrarea burselor pentru anumite agenții de finanțare. Acestea sunt unele dintre premiile mai substanțiale. Află mai multe...

Alte finanțări

Descoperiți oportunități alternative de finanțare, cum ar fi Highbred Points. Află mai multe...

Curriculum

Admitere

Rezultatul programului

Burse și finanțare

Despre Școală

Întrebări