Maestru de arte în managementul dezastrelor și al situațiilor de urgență
Victoria, Canada
DURATA
2 Years
LIMBI
Engleză
RITM
Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
24 Mar 2025
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
24 Jun 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
CAD 34.472 *
FORMAT DE STUDIU
Amestecat
* Costurile de școlarizare sunt pentru întregul program: 32.496 dolari (studenți internaționali), 25.786 dolari (studenți interni).
Introducere
Acest grad dinamic interdisciplinar de doi ani este dedicat educării atât a profesioniștilor existenți, cât și a celor care aspiră la gestionarea dezastrelor și a situațiilor de urgență. În acest program, veți învăța cum să sprijiniți comunitățile expuse riscului și cum să le sporiți rezistența la varietatea de pericole cu care se pot confrunta, atât în prezent, cât și în viitor.
Programul subliniază o abordare integrată și holistică a gestionării dezastrelor și a situațiilor de urgență, bazată pe înțelegerea faptului că dezastrele sunt mai mult decât pericole și sunt produse ale inter-relației și construcției reciproce a sferelor de mediu, sociale, economice și politice.
Descrierea programului
Master în Managementul Dezastrelor și a Situațiilor de Urgență este un grad interdisciplinar de doi ani dedicat educării profesioniștilor aspiranți și celor existenți în domeniul managementului dezastrelor și situațiilor de urgență. Programul explorează fundamentele teoretice ale gestionării dezastrelor și a situațiilor de urgență ca un domeniu în creștere de practică și de studiu. Programul subliniază o abordare integrată și holistică a gestionării dezastrelor și a situațiilor de urgență, pe baza înțelegerii faptului că dezastrele sunt mai mult decât pericole și sunt produse ale inter-relațiilor și construirii reciproce a sferelor de mediu, sociale, economice și politice. Această abordare susține ideea că procesele și practicile de gestionare a dezastrelor și a situațiilor de urgență pot contribui și ar trebui să contribuie la reducerea riscurilor, rezistența comunității și comunitățile durabile.
De asemenea, se oferă o diplomă de absolvent de un an în managementul dezastrelor și a situațiilor de urgență .
Model de livrare
Învățarea online
Majoritatea acestui program este experimentat prin învățarea online. Cursurile online vă permit să satisfaceți cerințele de muncă și de familie în timp ce studiați. Folosind platforma de învățare bazată pe web, veți avea acces la materialele dvs. de lectură, la misiuni individuale și la grupuri complete și vă veți angaja împreună cu ceilalți colegi de clasă și instructori; online de oriunde. Fiecare curs online va avea o durată de nouă săptămâni, cu o pauză de două săptămâni între cursuri.
reședință
În timpul programului dvs. de doi ani, veți participa la două, două săptămâni în reședințe campus. Aici veți interacționa față în față cu instructorii, cohorta și echipa. Veți stabili ore de curs, precum și teme și întâlniri în afara orelor de curs, ceea ce va face un timp intens și plin de satisfacții.
Opțiuni de completare
În timpul primului an de studiu, toți elevii vor lua același set de cursuri. În al doilea an, elevii pot selecta dintre următoarele opțiuni:
Pista de teză
Elevii care iau piesa de teză vor trebui să urmeze un al doilea curs de cercetare în timpul celui de-al doilea rezidențial.
Curs bazat pe
Studenții care urmează cursul bazat pe curs vor putea continua studiile online în timpul celui de-al doilea an, alegând dintr-o suită de opțiuni concepute pentru a atrage studenții din toate cele trei programe de absolvire a Studiilor umanitare.
Curs pe bază de stagiu cu stagiu
În cadrul cursului bazat, elevii pot alege să ia un stagiu de 6-credit. Elevii care aleg un stagiu vor câștiga experiență pe teren. Această învățare experiențială îi va ajuta pe elevi să-și aplice cunoștințele teoretice, demonstrând capacitatea lor într-un cadru real și documentând experiențele lor.
Rezultatele învățării
Royal Roads University lucrează cu un model de învățare bazat pe rezultate. Rezultatele învățării sunt descriptori clare, limbi clare ale cunoștințelor și sarcinilor de performanță pe care elevii le demonstrează pentru a finaliza cu succes un program.
În cadrul MA în gestionarea dezastrelor și a situațiilor de urgență, există cinci domenii cheie ale rezultatelor învățării:
- Gândire critică
- Comunicare
- Cercetare
- Cunoştinţe
- Abilități profesionale și practică
Utilizarea rezultatelor învățării ajută la clarificarea orientării programului, îi ajută pe studenți să le conecteze la locul lor de muncă, oferă o atenție deosebită evaluării și ajută angajatorii să înțeleagă beneficiile programului.
Pentru cine se adresează
Acest grad este conceput pentru profesioniștii existenți și aspirați de gestionare a dezastrelor și de servicii de urgență. Mulți studenți provin din domenii ale guvernării, gestionării situațiilor de urgență, asistenței medicale, educației, ONG-urilor, militarilor, poliției, incendiilor și planificării comunitare.
Solicitanții care nu au educația academică formală pentru a se califica pentru admitere pot fi evaluați atât pe baza educației lor formale, cât și a învățării lor informale, în conformitate cu procesul de admitere flexibilă . Cererile sunt evaluate de la caz la caz. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați pagina Cerințe de admitere .
Cerințe de admitere
Admitere standard
- Diplomă de licență de patru ani (sau comparabilă) într-un domeniu relevant și conex *, cu un APM minim de „B +” (3,33 / 4,33), de la o instituție post-secundară recunoscută
* Domeniile relevante și conexe sunt definite de fiecare program pe baza practicilor disciplinare și / sau profesionale. Solicitanții trebuie să abordeze modul în care consideră că educația lor academică este relevantă și legată de programul de studiu dorit în cadrul întrebărilor cu privire la declarația personală.
Admitere flexibilă
- Solicitanții care îndeplinesc cerința de diplomă, dar nu cerința GPA, vor trebui să aibă cel puțin 5 ani de experiență profesională relevantă *.
- Solicitanții fără o diplomă de licență vor necesita în mod normal 10 ani de experiență profesională, cu cel puțin doi ani de experiență profesională relevantă * într-o funcție de conducere sau de conducere **, sau o combinație echivalentă de educație și experiență.
- Toți solicitanții de admitere flexibilă vor trebui să finalizeze „Scrierea academică și gândirea critică” cu câteva săptămâni înainte de începerea programului și să obțină un minim B + (77%).
* Fiecare program, bazat pe practici disciplinare și / sau profesionale, definește ceea ce este considerat experiență profesională relevantă. Solicitanții trebuie să abordeze modul / de ce consideră că supravegherea lor (și experiența generală de lucru) sunt relevante și legate de programul lor de studiu dorit în cadrul întrebărilor cu privire la declarația personală.
** Experiența într-o poziție de conducere sau de conducere este luată în considerare pe baza unei revizuiri holistice a progresului în carieră, care demonstrează competențe și / sau responsabilități crescânde. Aceasta poate include, dar nu se limitează la, funcții de supraveghere, semnarea responsabilităților, contribuții la schimbarea organizațională și / sau implementarea viziunii și misiunii organizaționale. Solicitanții trebuie să abordeze modul în care consideră că experiența lor profesională îndeplinește aceste cerințe în declarația personală
Competența în limba engleză
Dacă limba engleză nu este limba dvs. principală, vă rugăm să consultați cerințele noastre privind limba engleză .
rezultate
Gândire critică
- Aplicați o abordare holistică și interdisciplinară domeniului DEM de studiu și practică.
- Examinați și localizați propriile credințe personale.
- Demonstrați deschidere către idei și acțiuni.
- Evaluează dovezile, sursele, semnificațiile și intențiile sale.
- Identificați, selectați și sortați informațiile relevante pentru a putea descrie, trage inferențe, sintetiza și valida aceste informații.
- Identificați și explicați dimensiunile etice ale conduitei și practicii profesionale.
- Reflectați critic asupra impactului și consecințelor deciziilor și acțiunilor rezultate.
Comunicare
- Articulați idei și argumente în mod eficient în format oral și scris.
- Demonstrați competențe în abilitățile de comunicare interpersonală și interculturală.
- Analizați critic influența tehnologiilor noi, emergente și colaborative asupra domeniului de practică al DEM.
- Selectați și utilizați diferite medii de comunicare pe baza unei evaluări a situației și a contextului.
Cercetare
- Ilustrați utilizarea și limitările cunoștințelor și teoriei în domeniu la practica DEM profesională.
- Identificați și explicați conceptele de bază și constructele cercetării.
- Contribuiți la cunoașterea în domeniul de studiu sau practică utilizând metode și design de cercetare sistematic și recunoscut.
- Evaluează critic rigoarea și validitatea informațiilor și a materialelor academice.
- Recunoașteți lacunele din cunoștințele profesionale și căutați informații pentru a remedia deficiențele.
Cunoştinţe
- Analizați evoluția istorică și contemporană a modului în care societățile au ajuns să înțeleagă relațiile dintre pericole și dezastre.
- Diferențiați, evaluați și aplicați fundamentele teoretice ale gestionării dezastrelor și a situațiilor de urgență ca domeniu de studiu și practică în evoluție.
- Examinați factorii cheie (de exemplu, sociali, politici și economici) care influențează modul în care pericolele și dezastrele sunt percepute, experimentate și acționate asupra acestora sau gestionate.
- Identificați și evaluați barierele și oportunitățile de aplicare a teoriei la practică.
- Explicați și analizați normele, valorile, principiile și politicile și cadrele juridice istorice și contemporane care ghidează practicile de gestionare a dezastrelor și a situațiilor de urgență în contexte interne și internaționale.
- Comparați și analizați conexiunile și relațiile dintre gestionarea dezastrelor și a situațiilor de urgență, reducerea riscului de dezastru, dezvoltarea durabilă și activitățile de adaptare la schimbările climatice.
- Identificați și analizați o serie de modele (de exemplu, luarea deciziilor) și cadre pentru îmbunătățirea rezistenței, reducerea riscurilor și gestionarea dezastrelor în contexte locale, regionale și internaționale.
- Identificați și explicați implicațiile stresului pentru profesioniștii din domeniul managementului de sine, al dezastrelor și al situațiilor de urgență, altor părți interesate și al populației.
Abilități și practici profesionale
- Identificați părțile interesate relevante pentru activitățile DEM și dezvoltați procese de colaborare care să țină seama de diferite interese, nevoi, capacități și capabilități.
- Facilitați procesele de grup, luând în considerare influența stilurilor personale și a dinamicii interpersonale asupra luării deciziilor și a interacțiunilor de grup.
- Folosiți o planificare bazată pe rezultate care încorporează valori partajate, orientare pe termen lung și perspective strategice.
- Selectați sau dezvoltați o serie de strategii de gestionare a dezastrelor care:
- Integrarea analizei riscului și rezilienței;
- Ține cont de varianța între și în cadrul grupurilor și contextelor populației;
- Incorporează monitorizarea și evaluarea.
- Analizați, monitorizați și evaluați probleme și situații complexe DEM.
- Facilitarea și / sau conducerea luării deciziilor și a planificării adaptive în anticiparea și ca răspuns la medii în schimbare rapidă, incerte și complexe.
- Analizați și integrați implicațiile etice în procesul decizional și de planificare.
Cursuri
- DEMNSOL: Orientarea elevilor spre învățare
- HUMSIP: Abilități de pregătire pentru stagiu și carieră
- ITAI: Introducere în Integritatea Academică
- CPWB500: Fundamente: Reîncadrarea bunăstării copilului în realități globale complexe
- DEMN502: Fundații în managementul dezastrelor și al situațiilor de urgență
- DEMN503: Facilitarea, coordonarea și luarea deciziilor în mediile multi-participante
- DEMN504: Dimensiunile umane ale dezastrelor
- DEMN552: Managementul riscurilor de risc și de dezastru
- DEMN553: Răspunsul la dezastre și recuperarea durabilă
- HUMS551: Bazele cercetării
- PJMN501: Gestionarea proiectelor complexe
- DEMN601: Planificarea managementului dezastrelor și situațiilor de urgență: de la politică la practică
- DEMN602: Practică profesională avansată: Planificarea rezistenței într-o epocă de incertitudine
- HUMS611: Competența interculturală
- HUMS630: Metode avansate de cercetare
- HUMS641: Bazele politicii și practicii în acțiunea umanitară
- HUMS642: Intervenții psihosociale: Gestionarea stresului, traumei și pierderii
- HUMS643: Conflicte etnopolitice în context canadian
- HUMS644: stagiu
- HUMS651: Studii de caz în acțiuni umanitare: politică și practică avansate
- HUMS652: Management adaptiv pentru probleme umanitare complexe în secolul XXI
- HUMS653: Managementul conflictelor bazate pe mediu și resurse
- HUMS661: Comunicarea privind riscurile și crizele
- HUMS662: Practica profesională în gestionarea conflictelor și schimbărilor
- HUMS671: Transdisciplinaritatea în practică
- HUMS672: Imaginile publice ale justiției și corectitudinii
- HUMS673: Perspectivele indigene privind umanitarismul
- HUMS674: Glade Report Writing
- HUMS691: Hârtie scurtă
- HUMS695: Teza
Ajutor financiar și premii
Echipa de asistență financiară și premii este aici pentru a oferi informații și asistență cu privire la o varietate de surse de finanțare și oportunități de atribuire, începând cu un videoclip care prezintă detaliile cuprinzătoare pe care le veți găsi pe acest site web și pe blogul nostru.
Vizualizați un rezumat al programelor de asistență guvernamentală pentru cei afectați de criza COVID-19. Află mai multe...
Planificarea financiară este o componentă crucială a planificării educaționale timpurii. Vă rugăm să examinați oportunitățile de finanțare cu mult înainte ca programul dvs. să înceapă pentru a vă ajuta să construiți un buget rezonabil.
Credite
Explorați diferitele tipuri de împrumuturi disponibile pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile. Află mai multe...
Premii
Explorează o varietate de burse, premii și burse acordate competitiv, disponibile de la RRU și alte agenții de finanțare. Află mai multe...
Burse de cercetare
RRU administrează administrarea burselor pentru anumite agenții de finanțare. Acestea sunt unele dintre premiile mai substanțiale. Află mai multe...
Alte finanțări
Descoperiți oportunități alternative de finanțare, cum ar fi Highbred Points. Află mai multe...
Curriculum
Descrierea programului
Programul de masterat în managementul dezastrelor și a situațiilor de urgență este o diplomă interdisciplinară de doi ani dedicată educării profesioniștilor atât aspiranți, cât și existenți în gestionarea dezastrelor și a situațiilor de urgență. Programul explorează bazele teoretice ale managementului dezastrelor și situațiilor de urgență ca domeniu de practică și studiu în creștere. Programul subliniază o abordare integrată și holistică a gestionării dezastrelor și a situațiilor de urgență, bazată pe înțelegerea faptului că dezastrele sunt mai mult decât pericole și sunt produse ale inter-relațiilor și construcției reciproce a sferelor de mediu, sociale, economice și politice. Această abordare susține ideea că procesele și practicile de gestionare a dezastrelor și a situațiilor de urgență pot și ar trebui să contribuie la reducerea riscurilor, reziliența comunității și comunitățile durabile.
De asemenea, este oferită o diplomă de absolvire de un an în gestionarea dezastrelor și a situațiilor de urgență.
Model de livrare
Învățare online
Majoritatea acestui program este experimentată prin învățarea online. Cursurile online vă permit să satisfaceți cerințele muncii și familiei în timp ce studiați. Folosind platforma noastră de învățare bazată pe web, vă veți accesa materialele de lectură, veți finaliza teme individuale și de grup și veți interacționa cu ceilalți colegi și instructori; online de oriunde. Fiecare curs online va avea o durată de nouă săptămâni, cu o pauză de două săptămâni între cursuri.
rezidenta
Pe parcursul programului dumneavoastră de doi ani, veți participa la două reședințe de două săptămâni în campus. Aici vei interacționa față în față cu instructorii, cohorta și echipa. Veți avea stabilit orele de curs, precum și temele și întâlnirile în afara orelor de curs, făcând acest lucru un timp intens și plin de satisfacții.
Opțiuni de finalizare
În primul an de studiu, toți studenții vor urma același set de cursuri. În timpul celui de-al doilea an, studenții pot alege dintre următoarele opțiuni:
Piesa tezei
Studenții care urmează teza vor trebui să urmeze un al doilea curs de cercetare în timpul celui de-al doilea rezidențiat.
Piesă bazată pe cursuri
Studenții care urmează cursul pe bază de curs își vor putea continua studiile online în timpul celui de-al doilea an, alegând dintr-o suită de opțiuni concepute pentru a atrage studenții din toate cele trei programe de studii umanitare.
Curs bazat pe curs cu stagiu
În cadrul cursului bazat pe curs, studenții pot alege să facă un stagiu de 6 credite. Studenții care aleg un stagiu vor câștiga experiență de teren. Această învățare experiențială îi va ajuta pe studenți să-și aplice cunoștințele teoretice demonstrându-și abilitățile într-un cadru real și documentându-și experiențele.
Rezultatele învăţării
Royal Roads University funcționează cu un model de învățare bazat pe rezultate. Rezultatele învățării sunt descriptori clari, în limbaj simplu, ai cunoștințelor și sarcinilor de performanță pe care elevii le demonstrează pentru a finaliza cu succes un program.
În cadrul MA în managementul dezastrelor și situațiilor de urgență, există cinci domenii cheie de rezultate ale învățării:
- Gândire critică
- Comunicare
- Cercetare
- Cunoştinţe
- Abilități și practică profesională
Utilizarea rezultatelor învățării ajută la clarificarea focalizării unui program, îi ajută pe studenți să-și conecteze programul la locul de muncă, oferă un accent pentru evaluare/evaluare și îi ajută pe angajatori să înțeleagă beneficiile programului.
Pentru cine este
Acest grad este conceput pentru profesioniștii existenți și aspiranți ai managementului dezastrelor și serviciilor de urgență. Mulți studenți provin din domeniile guvernării, managementului situațiilor de urgență, asistență medicală, educație, ONG-uri, armată, poliție, pompieri și planificare comunitară.
Solicitanții care nu au educația academică formală pentru a se califica pentru admitere pot fi evaluați atât pe baza educației lor formale, cât și a învățării lor informale, în conformitate cu Procesul flexibil de admitere. Aplicațiile sunt evaluate de la caz la caz. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați pagina noastră privind cerințele de admitere.
Cursuri
- DEMNSOL: Orientarea elevilor către învățare
- HUMSIP: Pregătire pentru stagiu și abilități de management al carierei
- ITAI: Introducere în integritatea academică
- CPWB500: Fundamente: Reîncadrarea bunăstării copilului în realități globale complexe
- DEMN502: Fundamente în managementul dezastrelor și situațiilor de urgență
- DEMN503: Facilitarea, coordonarea și luarea deciziilor în medii cu mai multe părți interesate
- DEMN504: Dimensiunile umane ale dezastrelor
- DEMN552: Managementul pericolelor și riscurilor de dezastre
- DEMN553: Răspuns în caz de dezastru și recuperare durabilă
- HUMS551: Fundamentele cercetării
- PJMN501: Gestionarea proiectelor complexe
- DEMN601: Planificarea managementului dezastrelor și situațiilor de urgență: de la politică la practică
- DEMN602: Practică profesională avansată: Planificarea rezistenței într-o epocă a incertitudinii
- HUMS611: Competență interculturală
- HUMS630: Metode avansate de cercetare
- HUMS641: Bazele politicii și practicii în acțiunea umanitară
- HUMS642: Intervenții psihosociale: gestionarea stresului, a traumei și a pierderii
- HUMS643: Conflicte etnopolitice în context canadian
- HUMS644: Stagiu
- HUMS651: Studii de caz în acțiunea umanitară: Politică și practică avansată
- HUMS652: Managementul adaptiv pentru probleme umanitare complexe în secolul 21
- HUMS653: Managementul conflictelor de mediu și bazat pe resurse
- HUMS661: Comunicarea de risc și criză
- HUMS662: Practică profesională în managementul conflictelor și schimbării
- HUMS671: Transdisciplinaritatea în practică
- HUMS672: Imagini publice de justiție și corectitudine
- HUMS673: Perspective indigene asupra umanitarismului
- HUMS674: Scrierea raportului Glade
- HUMS691: Lucrări scurte
- HUMS695: Teză
Admitere
Galerie
Rezultatul programului
Gândire critică
- Aplicați o abordare holistică și interdisciplinară în domeniul de studiu și practică DEM.
- Examinați și situați propriile convingeri personale.
- Demonstrați deschidere către idei și acțiuni.
- Evaluați dovezile, sursele, semnificațiile și intențiile acestora.
- Identificați, selectați și sortați informațiile relevante pentru a putea descrie, trage concluzii, sintetiza și valida informațiile respective.
- Identificați și explicați dimensiunile etice ale conduitei și practicii profesionale.
- Reflectați în mod critic asupra impactului și consecințelor deciziilor și acțiunilor rezultate.
Comunicare
- Articulează idei și argumente eficient în formate orale și scrise.
- Demonstrează competență în abilități de comunicare interpersonală și interculturală.
- Analizați critic influența tehnologiilor noi, emergente și colaborative asupra domeniului de practică DEM.
- Selectați și folosiți diferite medii de comunicare pe baza unei evaluări a situației și a contextului.
Cercetare
- Ilustrați utilizarea și limitările cunoștințelor și teoriei în domeniu pentru practica profesională DEM.
- Identificați și explicați conceptele și constructele de bază ale cercetării.
- Contribuiți la cunoștințe în domeniul de studiu sau practică utilizând un design și metode de cercetare sistematice și recunoscute.
- Evaluați critic rigoarea și validitatea informațiilor și a materialelor academice.
- Recunoașteți lacunele în cunoștințele profesionale și căutați informații pentru a aborda deficiențele.
Cunoştinţe
- Analizați evoluția istorică și contemporană a modului în care societățile au ajuns să înțeleagă relațiile dintre hazarde și dezastre.
- Diferențierea, evaluarea și aplicarea bazelor teoretice ale managementului dezastrelor și situațiilor de urgență ca domeniu de studiu și practică în evoluție.
- Examinați factorii cheie (de ex sociale, politice și economice) care influențează modul în care pericolele și dezastrele sunt percepute, experimentate și acționate asupra sau gestionate.
- Identificați și evaluați barierele și oportunitățile de aplicare a teoriei în practică.
- Explicați și analizați normele istorice și contemporane, valorile, principiile și cadrele politice și legale care ghidează practicile de gestionare a dezastrelor și a situațiilor de urgență în contexte interne și internaționale.
- Comparați și analizați conexiunile și relațiile dintre gestionarea dezastrelor și a situațiilor de urgență, reducerea riscului de dezastre, dezvoltarea durabilă și activitățile de adaptare la schimbările climatice.
- Identificați și analizați o gamă de modele (de ex luarea deciziilor) și cadre pentru creșterea rezilienței, reducerea riscurilor și gestionarea dezastrelor în contexte locale, regionale și internaționale.
- Identificați și explicați implicațiile stresului asupra personalului, profesioniștilor în gestionarea dezastrelor și a situațiilor de urgență, altor părți interesate și populației.
Abilități și practici profesionale
- Identificați părțile interesate relevante pentru activitățile DEM și dezvoltați procese de colaborare care să țină seama de diverse interese, nevoi, capacități și capacități.
- Facilitarea proceselor de grup, ținând cont de influența stilurilor personale și a dinamicii interpersonale asupra luării deciziilor și a interacțiunilor de grup.
- Folosiți o planificare bazată pe rezultate care încorporează valori comune, orientare pe termen lung și perspective strategice.
- Selectați sau dezvoltați o serie de strategii de gestionare a dezastrelor care:
- Integrarea analizei riscului și rezilienței;
- Ține cont de variația între și în interiorul grupurilor de populație și al contextelor;
- Includeți monitorizarea și evaluarea.
- Analizați, monitorizați și evaluați probleme și situații complexe de DEM.
- Facilitează și/sau conducă luarea deciziilor și planificarea adaptivă în anticiparea și ca răspuns la mediile în schimbare rapidă, incerte și complexe.
- Analizați și integrați implicațiile etice în procesele de luare a deciziilor și planificare.
Burse și finanțare
Ajutor financiar și premii
Echipa Financial Aid & Awards este aici pentru a oferi informații și sprijin cu privire la o varietate de surse de finanțare și oportunități de acordare, începând cu un videoclip care prezintă detaliile cuprinzătoare pe care le veți găsi pe acest site și pe blogul nostru.
Vedeți un rezumat al programelor de asistență guvernamentală pentru cei afectați de criza COVID-19.
Planificarea financiară este o componentă crucială a planificării educaționale timpurii. Vă rugăm să examinați oportunitățile de finanțare cu mult înainte de începerea programului dvs. pentru a ajuta la construirea unui buget rezonabil.
Împrumuturi
Explorați diferitele tipuri de împrumuturi disponibile pentru a vă finanța studiile.
Premii
Explorați o varietate de burse, premii și burse acordate în mod competitiv, disponibile de la RRU și alte agenții de finanțare.
Burse de cercetare
RRU gestionează administrarea burselor pentru agențiile de finanțare selectate. Acestea sunt unele dintre cele mai importante premii.
Alte finanțări
Descoperiți oportunități alternative de finanțare, cum ar fi Highbred Points.