MBA în consultanță internațională
Paris, Franţa
DURATA
1 up to 1 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 3.890 / per year
FORMAT DE STUDIU
Învățământ la Distanță
Introducere
Consultanții au devenit obișnuiți în cadrul CMN-urilor în ultimele decenii. În loc să angajeze formatori „generic” pentru a-și îndeplini obiectivele, companiile au stabilit că specialiștii independenți sunt capabili să ofere angajaților lor activități de formare mai bine direcționate, personalizate și de ultimă generație într-o varietate de domenii, inclusiv resurse umane. dezvoltare, tehnologie, relații culturale, abilități de comunicare, dezvoltare managerială și alte domenii cheie. Acest program oferă o pregătire pragmatică pentru studenții care doresc să-și perfecționeze abilitățile de consultanță pentru a concura într-un mediu de consultanță global care necesită talentele lor.
Admitere
Curriculum
Structura unui curs tipic va cere studenților să citească materialele furnizate de universitate, să studieze materiale conexe și să efectueze cercetări personale pe subiecte selectate. Confirmarea învățării poate fi determinată prin lucrări, proiecte, chestionare sau examene.
- MBA540: Conducerea organizațiilor globale contemporane. Acest curs oferă o introducere în conceptele esențiale de management legate de obicei de mediul global contemporan. Studenții sunt introduși în interfața de afaceri și cultură, inclusiv subiecte în diversitate, managementul schimbării, cetățenia corporativă și practicile de comunicare interpersonală cu părțile interesate de afaceri, dinamica echipei și procesele de globalizare.
- MBA541: Business Analytics. Acest curs echipează studentul să efectueze cercetări de afaceri folosind o varietate de măsuri cantitative și calitative. Subiectele includ tehnici de eșantionare, testarea ipotezelor, corelarea, analiza de regresie, extragerea datelor, analiza clusterului, cercetarea în serie de timp, fiabilitatea și validitatea, studiile de caz, software-ul de statistică de afaceri și scrierea de rapoarte de cercetare.
- MBA542: Diversitate și Incluziune: Acest curs explorează fundamentele Diversității și Incluziunii, ca parte a contextului contemporan la locul de muncă. Teoriile, cercetarea și aplicarea diversității și incluziunii sunt abordate dintr-o varietate de perspective instituționale relevante pentru mediul global de astăzi.
- MBA550: Branding și reputație. Acest curs acoperă subiectele de branding al repertoriului de abilități de consultanță/formare și dezvoltarea unei reputații etice, credibile și competente în cadrul comunității internaționale de consultanță. Accentul este pus pe auto-dezvoltare și pe marketingul abilităților pentru o gamă largă de talente de consultanță.
- MBA551: Practici de consultanță. Acest curs este o abordare pragmatică a dezvoltării și furnizării unei game largi de tehnici de consultanță în domenii precum dezvoltarea resurselor umane, instruirea în tehnologie, dezvoltarea echipei, stabilirea obiectivelor, motivația, relațiile interpersonale și alte subiecte populare adesea solicitate de management.
- MBA552: Customer Design Thinking. Acest curs se adâncește în procesul de familiarizare a clienților și de înțelegere a nevoilor, dorințelor și așteptărilor clienților. Se pune accent pe procesele de comunicare consultant-client, atât explicite, cât și implicite, și pe strategiile de realizare a unui raport semnificativ și eficient care să conducă la obiective comune.
- MBA553: Studii de caz. Acest curs prezintă o serie de studii de caz de situații reale și ipotetice de consultanță, prezentând diferite probleme, probleme, procese și soluții care au avut succes în practicile de consultanță. Elevii vor fi rugați să-și „simuleze” reacțiile la diverse scenarii pentru a rezolva probleme de consultanță.
- CCC506: Comunicare interculturală. Acest curs examinează constructele fundamentale care constituie stilurile și normele de comunicare disparate ale culturilor. Cercetările unor culturaliști de seamă, cum ar fi Geert Hofstede și Fons Trompenaars, formează baza pentru înțelegerea și adaptarea la multitudinea de comportamente bazate pe cultură găsite la locul de muncă global contemporan.
- MBA 569: Teză.
Rezultatul programului
După finalizarea acestui program, studentul ar trebui să fie capabil să:
- Identificați domeniile cheie care necesită servicii de consultanță, recunoscându-și în același timp propriile calificări pentru a satisface acele nevoi.
- Creați materiale de consultanță potrivite pentru diverse proiecte de consultanță legate de management, în special în domeniile dezvoltării resurselor umane, comunicării și managementului.
- Dezvoltați abilitățile de a interacționa cu toate nivelurile de conducere și forța de muncă a MNC, cu părțile interesate externe și cu clienții implicați în gama de influență a companiei.