MS online în comunicații de marketing integrate
West Virginia University - Reed College of Media
Informatie cheie
Locația campusului
Morgantown, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
16 - 24 months
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
USD 820 / per credit
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
WVU a dezvoltat prima diplomă IMC online din țară și rămânem în fruntea educației în acest spațiu.
Specializări
WVU oferă specializări IMC opționale în strategie creativă, marketing de date, rețele digitale și sociale, asistență medicală, învățământ superior, management și leadership în relații publice.
Flexibilitate și suport
Gradul IMC este complet flexibil. Cu mai mult de 25 de opțiuni și o varietate de opțiuni de program, vă puteți personaliza complet educația. Și, vă vom ajuta! De la aplicarea la program la programarea cursurilor, la asistență tehnică și până la absolvire, vă oferim spatele.
Expertiză
Facultatea noastră sunt lideri din industrie din toată țara și sunt bine conectate. Ele aduc lumea reală a marcom în sala de clasă virtuală și îți vor extinde rețeaua.
Valoare
Este un program de clasă mondială la un cost rezonabil, cu o mulțime de suplimente. Această diplomă de 24.000 USD vă pune într-o clasă de profesioniști IMC pe care o cere industria.
Ce este Comunicarea Integrată de Marketing?
IMC încearcă să unifice toate comunicațiile de marketing, inclusiv publicitatea, relațiile publice, marketingul direct, social media și promovarea vânzărilor. Integrated Marketing Communications adoptă o abordare centrată pe om, în care mesajele se adresează unui public și sunt consecvente pe toate canalele. Când studiezi comunicațiile de marketing integrate, înveți cum să aliniezi activitățile de marketing pentru a asigura un flux constant de informații către consumatori dintr-o varietate de medii. Pe măsură ce tehnologia continuă să avanseze și pe măsură ce media digitală devine din ce în ce mai importantă, companiile trebuie să fie capabile să folosească acele medii pentru a crea un marketing și mesaje eficiente și consecvente care să conecteze consumatorul la marca lor. În calitate de absolvent al unui program IMC, nu numai că veți excela în comunicarea de marketing, dar veți fi, de asemenea, capabil să analizați datele și să gestionați planificarea strategică a proiectelor.
Admitere
Taxa de școlarizare a programului
Cerințe de admitere la program
Demonstrați-vă angajamentul și disponibilitatea de a reuși în școala de afaceri susținând examenul GMAT - cel mai utilizat examen pentru admitere care vă măsoară gândirea critică și abilitățile de raționament.
Descărcați mini-chestionarul GMAT pentru a obține o aromă a întrebărilor pe care le veți găsi la examen.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Doctor în filozofie (doctorat) în marketing și comunicare
- London, Regatul Unit
- Bologna, Italia
Master în Comunicare Transmedia
- Logroño, Spania
- Online
Master în Branding și Creativitate și Comunicare de Brand
- Barcelona, Spania