Master oficial în comunicare socială de cercetare științifică
VIU - Universidad Internacional de Valencia
Informatie cheie
Locația campusului
Valencia, Spania
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Lumea comunicării necesită în prezent o formalizare specializată a profesioniștilor. Noul public solicită o informație mai bună, accesibilă, dar mai riguroasă din punct de vedere științific, iar mass-media caută comunicatori cu cunoștințe în acest domeniu, capabili să o transmită în mod eficient.
- Spaniolă
- Modalitate: Online
- Credite: 60 ECTS
Definiția programului
Combinația de tutori care îndrumă studentul cu dezvoltarea online a acestui master oficial face o opțiune de pionierat pentru a realiza o mai bună diseminare a cunoștințelor în cercetarea științifică. Necesitatea formării cercetătorilor și comunicatorilor în aceste domenii este justificată de importanța alfabetizării științifice.
Ce face această măiestrie unică?
- Primul master oficial online complet în limba spaniolă, dedicat domeniului internațional al comunicării științifice și tehnologice.
- Conținutul și abordarea programului care se bazează pe cererile de muncă spaniole și latino-americane.
- Orientarea legată de comunicarea cu criza și de mediu,
- Inovarea în comunicare și noile forme de dezvăluire în spații deschise.
- Autoorganizare pentru a lua subiecții ale căror cunoștințe cresc în paralel.
- Echipa didactică de cercetători și profesori cu experiență vastă.
"În sarcina educativă de comunicare a științei și cercetării, în prezent, modificările care au loc depășesc orice prognoză făcută în anii precedenți. Modul în care publicul împărtășește diseminarea cercetării științifice și tehnologice se schimbă peste tot. viteză."
Dr. Joan M. Oleaque Moreno
Profesor al Masterului în Comunicarea Socială a Cercetării Științifice
Admitere
Curriculum
Informații privind lucrările de master
Este un subiect obligatoriu care face parte din Pensum de Estudios și care constă în dezvoltarea unui proiect în care elevii vor aplica cunoștințele dobândite. Lucrarea de masterat este formată din 12 subiecte, iar studenții pot propune un subiect la alegere pentru dezvoltarea lucrării, în acord cu directorul lor. Apărarea va fi online.
Burse și finanțare
termeni
Reducere după metoda de plată
- 10% suplimentar pentru plata în numerar
- 5% suplimentar pentru plata în două rate
Studenți ideali
Admitere profil
Este recomandat în special pentru:
- Studenți și / sau profesioniști cu studii superioare universitare (comunicare audiovizuală, publicitate și relații publice, jurnalism sau studii universitare conexe) care doresc să dobândească abilități specifice în comunicare pe teme științifico-tehnologice.
- Absolvenți și / sau profesioniști în chestiuni științifice sau tehnologice care urmează formare specifică pentru lucrări legate de comunicarea științifică în companii, centre de cercetare, universități, în administrație etc.
- Cercetătorii care doresc să dobândească abilitățile necesare pentru a comunica munca lor sau cea a laboratorului sau instituției de care sunt legați.
- Profesioniștii din domeniul instituțional sau de afaceri care doresc să aprofundeze comunicarea s-au concentrat pe aspecte avansate ale dezvoltării în știință și tehnologie.
- Studenții care doresc să efectueze un doctorat legat de comunicare și / sau dezvoltarea cercetării științifice.
- Și, în general, toți acei profesioniști și absolvenți universitari care necesită o pregătire specifică în comunicarea culturii științifice contemporane.
Oportunități de carieră
oportunităţi de carieră
Acest master oficial va permite studentului să-și dezvolte activitatea într-o gamă largă de domenii, cum ar fi comunicarea, didactica, activitatea educațională în știință, diseminarea tehnologiei. Oportunitățile profesionale sunt legate de următoarele domenii:
- Jurnalism științific, renăscut după impactul crizei.
- Diseminarea științei și tehnologiei în diferite instituții.
- Birouri de comunicare în instituții și companii care au o variantă tehnologică.
- Specializare în comunicarea riscurilor pentru instituții
- Community manager în companii legate de tehnologie sau cercetare
- Comunicare - servicii de marketing legate de domeniul cercetării tehnologice
- Crearea rețelelor de difuzare a cunoștințelor științifice legate de instituțiile naționale sau internaționale.
- Instituțiile educaționale și informative promovează cunoașterea didactică a științei în clasă, muzee științifice, fundații care se referă la ajutorul pentru cercetare)