Master în management și marketing
UTH Florida University
Informatie cheie
Locația campusului
Tampa, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză, Spaniolă
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
14 - 16 months
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
USD 5.880
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Obiectivul programului
Programele de master dezvolta instrumentele și abilitățile pe care elevii vor avea nevoie în lumea afacerilor. După finalizarea programului, elevii sunt capabili să analizeze situația financiară a unei organizații; să elaboreze planuri de dezvoltare ulterioară; analiza factorilor economici și a pieței externe, cu impact asupra organizației; aplică metode cantitative pentru a ajuta la procesul de luare a deciziilor și; prezinte concluziile și recomandările celor responsabili pentru luarea deciziilor finale, ținând seama de implicațiile etice și juridice.
Descrierea programului
Toate cursurile sunt efectuate utilizând metoda de caz pentru a obține studenților cufundarea în situații reale care afectează companiile și cere elevilor să se dezvolte, prezent și apăra soluțiile dintre alternativele oferite de colegii lor. Această metodă necesită o participare activă a elevilor și dezvoltarea gândirii critice. Programe dezvolte abilități în domeniul de contabilitate, finanțe, marketing, management, resurse umane și economie, printre altele.
Programul Master în Administrarea Afacerilor și Marketing se dezvoltă în special în domeniile generale și de marketing de management, cu un accent deosebit pe marketing și componentele necesare pentru a dezvolta o strategie de marketing, cum ar fi, de dezvoltare de produs, de stabilire a prețurilor, analize de piata, publicitate, promovare, forțele de management vânzări și management de brand.
Toate programele de master necesită 42 de ore de credit pentru absolvire. Elevii sunt de așteptat să se înscrie la cursuri cu 12 de ore de credit semestru care să completeze toate cerințele în aproximativ 14 la 16 luni calendaristice pentru a rămâne în permanență înscriși.
Costul de școlarizare pentru program este de $ 5,880.
Gradul de concentrare
Număr curs de | Denumirea cursului | ore de credit |
- | Cursuri de management și marketing 15 de ore de credit | - |
MKT 5200 | Distribuție și logistică | 3 |
MKT 5600 | Produs și preț | 3 |
MKT 5700 | Publicitate și promovare | 3 |
MKT 5300 | Managementul vânzărilor | 3 |
MKT 5400 | Managementul brandului | 3 |
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în Comunicare Transmedia
- Logroño, Spania
- Online
Master în Branding și Creativitate și Comunicare de Brand
- Barcelona, Spania
Master în Self-Service Analytics aplicat marketingului
- São Paulo, Brazilia