Master în Politica învățământului superior: Teorie și practică (Ma-Hep) - Planificare strategică și asigurarea calității
Online
DURATA
2 up to 4 Semesters
LIMBI
Engleză
RITM
La zi, Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
Solicitați taxe de școlarizare
FORMAT DE STUDIU
Învățământ la Distanță
Introducere
Masterul Interuniversitar Inter-Departamental acordă o diplomă de studii postuniversitare (MSc) în Politica învățământului superior: Teorie și practică (MaHep).
Masteratul are două specializări:
- Planificare strategică și asigurarea calității
- Învățământul profesorilor
Durata MaHep este de două semestre academice sau 60 ECTS. Durata maximă este de patru (4) semestre.
Participarea la toate activitățile educaționale este obligatorie și constituie o condiție prealabilă pentru evaluarea studenților.
MaHep este implementat la distanță. Locul de desfășurare a examenelor este Patras și Universitatea din Patras.
Programul de studii include trei module în primul semestru, fiecare corespunzând la 9 ECTS sau un total de 27 ECTS și un seminar de reflecție științifică (Colloquium) corespunzând la 3 ECTS. Al doilea semestru se referă la teza de disertație.
Scopuri și obiective
Subiect
Subiectul programului de masterat este învățământul superior. Mai precis, învățământul superior ca instituție socială și ca domeniu de dezvoltare și aplicare a politicilor la nivel național, european și mondial și politica învățământului superior ca ramură științifică independentă a politicii educaționale și a științelor educației. Alegerea învățământului superior ca obiect de studiu al masteratului ar trebui considerată ca fiind evidentă, având în vedere importanța pe care o are astăzi la nivel global pentru dezvoltarea și progresul social, economic, tehnologic și cultural. În orice caz, acesta este motivul pentru care învățământul superior se află astăzi în centrul interesului atât din punct de vedere politic, cât și științific. În special la nivel european, crearea Spațiului european al învățământului superior ca finalizare a Procesului de la Bologna conturează un nou cadru internațional pentru funcționarea și dezvoltarea învățământului superior și creează cerințe și ambiții sporite pentru viitor.
Primul program postuniversitar cu acest subiect în Grecia
Tocmai în acest context a fost dezvoltată inițiativa de creare a unui program postuniversitar în Grecia care să se concentreze asupra învățământului superior. Acesta este primul program postuniversitar cu acest subiect din Grecia. Deși există programe postuniversitare care se referă la diferite elemente și expresii ale politicii educaționale și ale științelor educației în general, niciunul nu este specializat în politica învățământului superior. Din acest punct de vedere, prezenta inițiativă urmărește să creeze un program de pionierat în Grecia.
Galerie
Studenți ideali
Target Group
The main target groups addressed by this postgraduate programme are:
- Profesioniști în domeniu (directori administrativi și/sau științifici care lucrează în instituții de învățământ superior sau instituții legate de învățământul superior, cum ar fi HQA, ESYP, EOPPEP, IKY și Ministerul Educației) care sunt interesați să dobândească baze teoretice în politica învățământului superior probleme și, în general, să-și îmbunătățească abilitățile și cunoștințele cu privire la tendințele, evoluțiile și perspectivele actuale în domeniul învățământului superior în Grecia, Europa și la nivel internațional. În special, specializarea își propune să formeze specialiști în planificarea strategică și asigurarea calității în învățământul superior
- Noii absolvenți ai diverselor discipline care sunt interesați să se specializeze în domeniul specific (politica învățământului superior) fie să urmeze o carieră științifică prin continuarea unor studii doctorale cu perspective de cercetare/academice, fie să dobândească perspective relevante de angajare ca profesioniști în domeniu, în condițiile în care există este o nevoie din ce în ce mai mare de directori specializați în noi structuri și noi organisme în interiorul și în afara instituțiilor de învățământ superior (de exemplu, organisme guvernamentale de politici, organisme de asigurare a calității și plan strategic etc.).
Curriculum
Semester 1
- Modulul 1: Cadrul european și grecesc pentru învățământul superior (9 ECTS)
- Modulul 2: Planificare strategică (9 ECTS)
- Modulul 3: Asigurarea calității (9 ECTS)
- Colloquium (3 ECTS)
Semester 2
Dissertation (30 ECTS)(25 ECTS + 5 ECTS research methodology).
Rezultatul programului
Graduate students will be able to:
- Discuss analytical, critical and comparative issues concerning the EHEA and the Greek higher education system (GHES) both in terms of their constitution and their development
- Argue on various individual aspects of both the EHEA and the GHES, distinguishing convergences and divergences
- Formulate rational arguments on the relationship between the EHEA and the labour market
- Discuss critically the historical development of the GHES
- Discutați și argumentați despre planificarea strategică, principiile și modelele acesteia
- Relaționați și explicați rolul planificării strategice în SEIS
- Comparați și abordați critic poziția Greciei în EHAE cu privire la planificarea strategică
- Să fiți capabil să utilizați și să explicați instrumentul SMART
- Negociați și argumentați cu privire la asigurarea calității, formele și tipurile acesteia
- Relaționați și explicați rolul asigurării calității în SEIS
- Comparați și abordați critic poziția Greciei în SEIS cu privire la asigurarea calității
- Să fie capabil să utilizeze și să explice instrumentul de analiză SWOT
- Recall and quote research methods and techniques
- Identify, select and indicate research methods and techniques
- Handle and apply research methods and techniques
- Contrast, explain and argue on research methods and techniques
- Be able to understand the rationale behind quantitative and qualitative research methods
- Be able to explain why their chosen research methodology is appropriate
- Be able to distinguish why and when both types of research are used.