
Licențiat în comunicări integrate de marketing: comunicări sportive
Livingston, Statele Unite ale Americii
DURATA
3 up to 4 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi, Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
USD 39.000 / per semester *
FORMAT DE STUDIU
Învățământ la Distanță
* există o taxă de tehnologie de 50 USD în fiecare semestru
Introducere
Pentru cei care doresc o carieră axată pe mass-media sportivă, licența online a University of West Alabama în marketing integrat este programul ideal prin concentrarea sa de comunicări sportive. În plus față de abilitățile de design grafic, fotografie, web design, social media, scrierea de știri și științe sociale, vă veți angaja cu un curriculum de bază care vă va pregăti să vă angajați în publicitate sportivă și povestiri.
Partea de comunicare sportivă a licenței online în programul de comunicare de marketing integrat oferă cursuri special concepute pentru a dota studenților cu experiență practică. Cu o oportunitate de stagiu în comunicare sportivă și cursuri care explorează subiecte precum scrierea pentru mass-media sportivă, publicarea în sport și mass-media difuzată, veți dezvolta un set de instrumente pentru a găsi o carieră profitabilă în industrie.
În sala de clasă complet online și un program personalizat pentru a vă asigura succesul, elevii se pot deplasa prin program într-un ritm confortabil. Pe măsură ce parcurgeți cursurile de bază, împreună cu concentrarea comunicării sportive, vă veți angaja cu un număr de subiecte necesare, inclusiv relații publice, difuzare / producție video, design de site-uri web, vânzări, publicitate, radio, fotografie, marketing, jurnalism și multe altele.
Concentrația de comunicare sportivă a burlacilor online în comunicări integrate de marketing este împărțită în trei domenii principale: comunicare, marketing și știință comportamentală. Pe măsură ce elevii învață mai multe despre cum să comunice mesaje semnificative axate pe sport pentru a ajunge la un public nou în mod convingător, veți obține, de asemenea, o mai bună înțelegere a modului în care consumatorii se implică în mass-media sportivă. Aflați mai multe despre concentrarea comunicării sportive astăzi.