Master universitar în educație incluzivă, democrație și învățare cooperativă
Universitat de Vic
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Barcelona, Spania
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
1 an
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
EUR 3.170 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* prețul total al comandantului
Introducere
Obiectivul masterului este de a instrui profesioniști în proiectarea, implementarea și evaluarea propunerilor de intervenție menite să faciliteze diversitatea proceselor de învățare în mediile sociale și educaționale pentru o mai mare incluziune a oamenilor.
Master-ul oferă absolvenților o pregătire în principiile și modelele de teorie și cercetare participativă pe care se bazează învățarea incluzivă, democratică și cooperativă, bazată pe învățare, atât în mediul social, cât și în cel educațional.
De asemenea, masterul permite analizarea factorilor diversității sociale, culturale și a derivatelor condițiilor personale care acționează ca bariere. De asemenea, formează o modalitate de a planifica practicile educaționale în cadrul școlii și social, care includ măsuri universale pentru a sprijini incluziunea, astfel încât să acționeze ca comunități educaționale autentice și de învățare. Oferă instrumente pentru planificarea și personalizarea curriculumului , procesele de evaluare incluzivă care folosesc un cadru de competențe și dezvoltarea de strategii metodologice și organizaționale bazate pe învățarea cooperativă care pot favoriza un răspuns incluziv și echitabil în clasă. În cele din urmă, masterul se concentrează asupra modului de a promova crearea de medii democratice și participative inclusive în cadrul școlii sau în mediile sociale.
Absolvenții vor fi instruiți să interacționeze în contexte globale și internaționale pentru a identifica nevoile și noile realități care permit transferarea cunoștințelor în domeniile de dezvoltare profesională actuale sau emergente, cu capacitatea de a se adapta și a se autodirija în procesele profesionale și de cercetare .
- ECTS: 60 credite
- Date: din octombrie până în iunie
- Modalitate: online
- Limba de instruire: spaniolă
- Orientare: profesională și cercetare
- Coordonator: Dr. José Ramon Lago ([email protected])
- Adresat: absolvenților universității în educația timpurie a profesorului, educație primară, educație socială, pedagogie, psihopedagogie și psihologie sau alți absolvenți universitari legate de educație și incluziune