MasterStudii de DoctoratLawLicenţăMBAHealthcareCourses
Keystone logo
Fast-track counseling
By contacting the school, you'll get access to free priority counselling for any study and application questions.
Universidad Rey Juan Carlos Curs de extensie universitară Crearea unui brand gastronomic
Universidad Rey Juan Carlos

Curs de extensie universitară Crearea unui brand gastronomic

Madrid, Spania

20 Hours

Spaniolă

La zi

Solicitați termenul limită de aplicare

Sep 2025

EUR 164

Învățământ la Distanță

Fast-track counseling
By contacting the school, you'll get access to free priority counselling for any study and application questions.

Introducere

Brandul care înconjoară un produs sau o afacere este foarte important pentru a genera valoare pentru consumator. Atat de mult, incat traim inconjurati de branduri consacrate in care avem deplina incredere atunci cand cumparam doar datorita logo-ului sau a numelui pe care il au, mereu asociate cu un serviciu sau produs de buna calitate.

Găsim adesea produse de mare valoare care cad pe margine din cauza unei strategii de marketing slabe.

Producătorul gastronomic, dacă dorește să aibă succes, trebuie să cunoască formula de creare și promovare a unui brand pentru produsele sale și, din acest motiv, acest curs este absolut necesar producătorilor și oamenilor de afaceri, deoarece fără cunoștințe adecvate, toate eforturile sunt în zadar. . riscul de a fi lăsat pe teren gol.

Crearea unui brand bun este primul pas spre realizarea unei afaceri profitabile, de aceea se considera necesar ca continuturile sa fie specializate in sectorul gastronomic.

De asemenea, instruirea este necesară pentru a face vizibilă diferența dintre vânzarea de produse și experiențele de vânzare. Gastronomia vinde o experienta care nu incepe in momentul consumarii, ci cu mult inainte. Și această experiență durează mult mai mult decât oricare alta. Pe piață trebuie să existe o pregătire în gastronomie care să acorde publicității importanța pe care o merită. Predată, în plus, de specialiști în marketing gastronomic.

Obiective

  • Cunoașteți conceptele de bază de marketing și publicitate.
  • Că elevul să dobândească noțiunile de branding necesare pentru crearea propriei mărci.
  • Învață cum să creezi, de la zero, un plan de strategie pentru crearea mărcii

Admitere

Curriculum

Taxa de școlarizare a programului

Cerințe de admitere la program

Demonstrați-vă angajamentul și disponibilitatea pentru a reuși în școala de afaceri susținând examenul GMAT - cel mai utilizat examen pentru admitere care măsoară gândirea critică și abilitățile de raționament.

Descărcați mini-chestionarul GMAT pentru a obține o aromă a întrebărilor pe care le veți găsi la examen.

Despre Școală

Întrebări