
Curs de extensie universitară Crearea unui brand gastronomic
Madrid, Spania
DURATA
20 Hours
LIMBI
Spaniolă
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Sep 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 164
FORMAT DE STUDIU
Învățământ la Distanță
Introducere
Brandul care înconjoară un produs sau o afacere este foarte important pentru a genera valoare pentru consumator. Atat de mult, incat traim inconjurati de branduri consacrate in care avem deplina incredere atunci cand cumparam doar datorita logo-ului sau a numelui pe care il au, mereu asociate cu un serviciu sau produs de buna calitate.
Găsim adesea produse de mare valoare care cad pe margine din cauza unei strategii de marketing slabe.
Producătorul gastronomic, dacă dorește să aibă succes, trebuie să cunoască formula de creare și promovare a unui brand pentru produsele sale și, din acest motiv, acest curs este absolut necesar producătorilor și oamenilor de afaceri, deoarece fără cunoștințe adecvate, toate eforturile sunt în zadar. . riscul de a fi lăsat pe teren gol.
Crearea unui brand bun este primul pas spre realizarea unei afaceri profitabile, de aceea se considera necesar ca continuturile sa fie specializate in sectorul gastronomic.
De asemenea, instruirea este necesară pentru a face vizibilă diferența dintre vânzarea de produse și experiențele de vânzare. Gastronomia vinde o experienta care nu incepe in momentul consumarii, ci cu mult inainte. Și această experiență durează mult mai mult decât oricare alta. Pe piață trebuie să existe o pregătire în gastronomie care să acorde publicității importanța pe care o merită. Predată, în plus, de specialiști în marketing gastronomic.
Obiective
- Cunoașteți conceptele de bază de marketing și publicitate.
- Că elevul să dobândească noțiunile de branding necesare pentru crearea propriei mărci.
- Învață cum să creezi, de la zero, un plan de strategie pentru crearea mărcii
Admitere
Curriculum
Finalizarea unui program clasic presupune, de obicei, obținerea a 2 credite ECTS
Concepte de bază ale marketingului.
- Subiectul 1: Definiția și originea marketingului. (1 oră)
- Subiectul 2: Scopul marketingului. (1 oră)
- Subiectul 3: Diferite tipuri de marketing. (1 oră)
- Subiectul 4: Cum se efectuează un studiu de piață orientat către afacerea gastronomică. (4 ore)
- Conceptualizare și aplicare.
- Efectuarea unui studiu de piață orientat spre afacerea gastronomică.
- Conceptualizare și aplicare.
- Efectuarea unui studiu de piață orientat spre afacerea gastronomică.
Crearea unui brand adaptat modelelor de afaceri gastronomice.
- Subiectul 5: Procesul de creare a unui brand. Branding Gastronomic. (5 ore)
- Subiectul 6: Procesul de înregistrare a mărcii comerciale. (2 ore)
Tehnici de publicitate
- Unitatea 7: Diferite tipuri de tehnici de publicitate. (3 ore)
- Subiectul 8: Tehnici de publicitate în lumea gastronomiei. (3 ore)
Taxa de școlarizare a programului
Cerințe de admitere la program
Demonstrați-vă angajamentul și disponibilitatea pentru a reuși în școala de afaceri susținând examenul GMAT - cel mai utilizat examen pentru admitere care măsoară gândirea critică și abilitățile de raționament.
Descărcați mini-chestionarul GMAT pentru a obține o aromă a întrebărilor pe care le veți găsi la examen.