
Masterat in
Master în Uniunea Europeană și China (interuniversitar cu Universitatea la Distanță din Madrid) Universidad Rey Juan Carlos T

Introducere
Ce cunoștințe voi dobândi cu acest Master?
Elevul va dobândi cunoștințe transversale despre diferite discipline legate de Uniunea Europeană și China. Obiectivul acestui Maestru este de a oferi o viziune multifacetică și largă a actualităților care ne permite să înțelegem transformările rapide ale societății într-un scenariu global și interconectat. Pentru a înțelege economia este necesar să ne adâncim în cultură și pentru a o înțelege este esențial să se efectueze o analiză a fundamentelor istorice. Din economie, trecem la societate dintr-o perspectivă juridică care ne permite să dobândim o viziune largă în ansamblu.
Prin urmare, este o cunoaștere foarte actuală și dinamică oferită întotdeauna din metodologia academică și rigoarea științifică a Universității.
Este această diplomă oficială în conformitate cu reglementările impuse de Spațiul European de Învățământ Superior?
Da.
Profil recomandat
Să dețineți o diplomă universitară spaniolă oficială sau alta emisă de o instituție de învățământ superior din Spațiul european de învățământ superior care împuternicește țara care eliberează diploma pentru accesul la diplome de master.
Profilul de intrare recomandat pentru acest grad este:
- Licență în economie
- Diplomă sau licență în administrarea și managementul afacerilor
- Diplomă sau licență în drept
- Diplomă de licență în științe politice
- Licență sau Licență în Relații Internaționale
Profilul candidaților la universități care urmează să urmeze Masterul Uniunii Europene-China, în modul la distanță și, astfel, să obțină diploma postuniversitară oficială, va răspunde următoarelor caracteristici:
- Lucrători independenți sau angajați, cu o anumită experiență profesională și interesați să-și îmbunătățească calificările sau posibilitățile de promovare în domeniul academic.
- Persoane care, din motive geografice de distanță față de centrele didactice față în față sau din motive personale, au dificultăți în a urma o altă modalitate de predare.
- Studenți din alte universități sau centre de învățământ, dispuși să întreprindă o nouă învățare la distanță pentru a finaliza cunoștințele sau diplomele în procesul de achiziție.
Obiective
Se recunoaște că Uniunea Europeană este cea mai avansată dintre experiențele proceselor de integrare din lume. Pe măsură ce tratatele au fost reformate, din 1957 până în prezent, Comunitatea și apoi Uniunea Europeană au primit un număr mai mare de puteri și, în consecință, a ocupat un spațiu din ce în ce mai relevant în viața politică, economică și socială a statelor care îl formează prin construirea unui sistem juridic și politic, de recunoaștere internațională, fapt care a mobilizat atenția publică.
La rândul său, China în ultimele decenii a cunoscut o creștere exponențială a economiei sale. Într-o măsură mai mare, urmărirea unei creșteri interne prelungite și o reechilibrare a populației. Odată ce acest lucru a fost realizat, China se îndreaptă acum spre exterior și se află în plină dezvoltare a programului său politic extern cunoscut sub numele de „Noul drum al mătăsii”. Aceasta va fi una dintre coloanele vertebrale ale acestui masterat, întrucât urmărește formarea adulților și tinerilor în noul rol pe care China îl joacă pe scena internațională.
competenţe
Competențe de bază
- CB6 - Posedați și înțelegeți cunoștințele care oferă o bază sau o oportunitate de a fi original în dezvoltarea și / sau aplicarea ideilor, adesea într-un context de cercetare
- CB7 - Că elevii știu cum să aplice cunoștințele dobândite și capacitatea lor de a rezolva probleme în medii noi sau puțin cunoscute în contexte mai largi (sau multidisciplinare) legate de domeniul lor de studiu
- CB8 - Că elevii sunt capabili să integreze cunoștințele și să facă față complexității de a judeca pe baza informațiilor care, fiind incomplete sau limitate, includ reflecții asupra responsabilităților sociale și etice legate de aplicarea cunoștințelor și judecăților lor
- CB9 - Că elevii știu cum să-și comunice concluziile și cunoștințele și motivele finale care îi susțin ¿publicurilor specializate și nespecializate într-un mod clar și neechivoc
- CB10 - Că elevii posedă abilități de învățare care le permit să continue să studieze într-un mod care va fi în mare parte autodirect sau autonom.
Competențe generale
- CG01 - Să fie capabil să prezică și să controleze evoluția situațiilor complexe prin dezvoltarea de metodologii de lucru noi și inovatoare adaptate domeniului științific / de cercetare specific, tehnologic sau profesional, în general multidisciplinar, în care își desfășoară activitatea.
- CG02 - Să-și poată asuma responsabilitatea pentru propria dezvoltare profesională și specializarea într-unul sau mai multe domenii de studiu.
- CG03 - Abilitatea de a analiza și sintetiza critic probleme complexe
- CG04 - Abilitatea de a căuta și utiliza diverse surse de informații, de a selecta, analiza și sintetiza acele elemente relevante
Competențe transversale
- CT01 - Învățare autonomă: abilitatea de a alege strategiile, instrumentele și momentele pe care le considerați cele mai eficiente pentru a învăța și a pune în practică independent ceea ce ați învățat.
- CT02 - Încredere în sine: Abilitatea de a ne evalua propriile rezultate, performanțe și capacități, cu convingerea internă că suntem capabili să facem lucruri și provocările care apar.
- CT03 - Abilitatea de a se adapta la situații noi: să fie capabil să evalueze și să înțeleagă diferite poziții, adaptând propria abordare în funcție de situație.
- CT04 - Conștientizarea valorilor etice: abilitatea de a gândi și de a acționa în conformitate cu principiile universale bazate pe valoarea persoanei care este îndreptată spre dezvoltarea lor deplină și care implică angajamentul față de anumite valori sociale.
- CT05 - Raționament critic: Abilitatea de a analiza o idee, fenomen sau situație din diferite perspective și de a-și asuma în față o abordare proprie și personală, construită din rigoare și obiectivitate raționată, și nu din intuiție.
- CT06 - Utilizarea tehnologiilor informației și comunicațiilor (TIC): Abilitatea de a utiliza în mod eficient tehnologiile informației și comunicațiilor ca instrument de căutare, prelucrare și stocare a informațiilor, precum și pentru dezvoltarea abilităților de comunicare.
Competențe specifice
- CE01 - Abilitatea de a înțelege și utiliza vocabularul standardizat adecvat în forumuri specializate din Uniunea Europeană, precum și în forumuri nespecializate, atât în spaniolă, cât și în alte limbi.
- CE02 - Capacitatea de a înțelege și utiliza vocabularul standardizat adecvat în forumuri specializate din China, precum și în forumuri nespecializate, atât în spaniolă, cât și în alte limbi.
- CE03 - Posedă o largă cunoaștere a tehnicilor de relaționare cu agenții și instituțiile naționale și supranaționale responsabile de supravegherea dreptului UE.
- CE04 - Posedă o comandă largă a tehnicilor de tratare a agenților economici, politici și instituționali din China.
- CE05 - Cunoaște și înțelege funcționarea instituțională și organizarea politică atât a Uniunii Europene, cât și a Chinei
- CE06 - Capacitatea de a efectua o analiză critică cu privire la ceea ce reprezintă procesele de integrare și procesele de cooperare între state.
- CE07 - Identificați canalele deschise de cooperare între Uniunea Europeană și China
- CE08 - Cunoașteți și gestionați în mod adecvat instrumentele metodologice de bază pentru cercetare în oricare dintre domeniile studiilor europene sau chineze care fac parte din program.

Admitere
Cerințele pentru accesul la gradul propus sunt în conformitate cu articolul 16, Decretul regal 1393/2007, modificat prin Decretul regal 861/2010, din 2 iulie:
- Pentru a accesa masteratele oficiale, va fi necesar să dețineți o diplomă universitară spaniolă oficială sau alta emisă de o instituție de învățământ superior aparținând unui alt stat care face parte din Spațiul european de învățământ superior care împuternicește acolo să acceseze predările de masterat.
- La fel, absolvenții în conformitate cu sistemele de învățământ din afara Spațiului European de Învățământ Superior vor putea accesa fără a avea calificările aprobate, după verificarea de către Universitate că acredită un nivel de formare echivalent cu diplomele universitare oficiale spaniole corespunzătoare și împuternicesc în țară eliberarea diplomei de acces la învățământul postuniversitar. Accesul prin acest mijloc nu va implica, în niciun caz, omologarea gradului anterior că persoana interesată este în posesia sa, și nici recunoașterea acesteia în alte scopuri decât acela de a lua masteratele.
Cerințe recomandate:
Odată ce cererea de admitere a fost depusă împreună cu documentația necesară în fiecare caz și verificată de serviciul de admitere, studentul este chemat să desfășoare interviul personal sau prin videoconferință. Trebuie să vină cu legitimația sau pașaportul pentru a-și dovedi identitatea.
URJC și UDIMA au stabilit un interviu personal și / sau telematic, după caz, o evaluare a evidenței academice care servește pentru a evalua elementele legate de succesul academic și profesional al fiecărui student și pentru a detecta nevoile lor specifice de formare.
În cazul specific al masteratului universitar în Uniunea Europeană și China, testele de admitere în ambele universități vor consta într-un interviu personal sau prin videoconferință în limba spaniolă, pentru a verifica nivelul limbii studentului și va fi evaluat și dosarul academic .
Aceste interviuri de intrare sunt de natură orientativă. Acestea vor fi utilizate pentru a evalua elementele legate de succesul academic și profesional al studentului care dorește să se înscrie în plus față de nevoile lor specifice de formare și motivațiile pentru a lua masteratul. Directorul masterului va fi responsabil de efectuarea evaluării personale a fișei academice.
Selecția solicitanților:
Criteriile de evaluare pentru admiterea studenților vor fi ponderate în felul următor:
- Interviu personal: 30-40%
- Dosar academic: 50-60%
- Experiență profesională: 10-20%
Oferta de locuri: 100 de locuri. În cazul în care numărul minim de studenți nu este atins într-un curs, Universitatea poate alege să nu deschidă grupul de predare.
Itinerar de instruire
Cod | Materie | Semestru | Drăguț | Numărul ECTS |
627801 | Procesul de integrare în Europa: fundații și instituții juridice. | Primul semestru | NECESAR | 6 |
627802 | China antică: istorie, cultură, drept, politică și economie. | Primul semestru | NECESAR | 6 |
627803 | Bazele Chinei moderne: de la înființarea Republicii Populare Chineze la Politica Noului Drum al Mătăsii (1949-2049). | Primul semestru | NECESAR | 9 |
627804 | Uniunea Europeană pe scena internațională. Acțiuni guvernamentale, planuri și politici publice. | Al doilea semestru | NECESAR | 6 |
627805 | Relațiile și posibilitățile de afaceri dintre Uniunea Europeană și China. | Primul semestru | NECESAR | 9 |
627806 | Noua ordine mondială înainte de ascensiunea Chinei ca actor și putere globală. | Al doilea semestru | NECESAR | 6 |
627807 | Lucrarea finală a Maestrului. | Al doilea semestru | TFM | 18 |