Master în contabilitate internațională și management financiar
Universidad Rey Juan Carlos T
Informatie cheie
Locația campusului
Madrid, Spania
Limbi Străine
Engleză, Spaniolă
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 45 / per credit *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2023
* studenți rezidenți, pe credit, preț; 84,07 €: studenți nerezidenți, pe credit, preț
Introducere
Ce cunoștințe voi dobândi cu acest Master?
Scopul masteratului este cunoașterea diferitelor elemente care alcătuiesc setul de gestionare financiară și informațiile financiare în sine: citirea, interpretarea și analiza, acoperind astfel două domenii de interes, itinerariul economico-financiar în domeniul internațional management financiar.
Este această diplomă oficială în conformitate cu reglementările impuse de Spațiul European de Învățământ Superior?
Da.
Profil recomandat
Studenții care dețin o diplomă universitară spaniolă oficială sau alta eliberată de o instituție de învățământ superior din Spațiul european de învățământ superior care împuternicește în țara care eliberează titlul de acces la diplome de master.
Obiective
Masteratul în contabilitate internațională și management financiar la Universitatea Rey Juan Carlos urmărește următoarele obiective:
- Pregătirea profesioniștilor specializați în studii avansate în contabilitate și finanțe, cu o pregătire juridică semnificativă în domeniul fiscal și în restul sistemului juridic aferent companiei, la nivel național și internațional,
- Pregătirea managerilor instruiți pentru a direcționa, gestiona și colabora în poziții legate de următoarele activități profesionale, atât pe piețele naționale, cât și pe cele internaționale:
- În companii: Management economico-financiar, Management administrativ (facturare, achiziții, gestionare vânzări și depozite, logistică etc.), management contabil și fiscal, control management etc.
- În firme profesionale independente: consultant contabil și fiscal, consultanță în sisteme și organizații, consultanță strategică, consultanță în comerț exterior.
- În administrațiile publice și sectorul non-profit: inspecția și administrarea impozitelor, inspecția în entitățile de supraveghere, gestionarea și administrarea entităților publice ale administrației centrale, autonome și locale, gestionarea și administrarea entităților non-profit și a economiei sociale.
competenţe
Competențe generale
- CG01 - Furnizarea de cunoștințe suficiente pentru a facilita, după finalizarea unui ciclu de formare specific în cercetarea științelor sociale, încorporarea lor în dezvoltarea activității de cercetare multiculturală și a echipelor din domeniul fiscal, juridic și economico-financiar.
- CG02 - Creșterea abilităților de calificare profesională în ceea ce privește citirea și interpretarea informațiilor economice complexe și a reglementărilor internaționale cu privire la impozitare, contabilitate, drept, furnizate de piețe, companii și grupuri naționale și multinaționale de companii, utilizând atât engleza, cât și spaniola.
- CG03 - Creșterea abilităților de calificare profesională cu privire la adoptarea deciziilor complexe în situații de incertitudine, de natură contabilă sau fiscală, dezvoltarea abordărilor strategice pe termen mediu și lung, gestionarea diferitelor scenarii și dezvoltarea modelelor de simulare.
- CG04 - Creșterea abilităților de calificare profesională în ceea ce privește selectarea utilizării resurselor rare într-o lume globală, angajamentul etic și responsabilitatea socială a întreprinderilor în afaceri naționale și internaționale.
- CG05 - Creșterea abilităților de calificare profesională în ceea ce privește pregătirea rapoartelor fiscale, juridice, economice și financiare justificate, în care aceștia sunt capabili să-și comunice concluziile în mod clar, făcând contribuții originale, utilizând noile tehnologii atât publicului specializat, cât și nespecializat.
- CG06 - Cunoașteți relația dintre analiza și evaluarea instrumentelor financiare cu evidența contabilă a acestora; precum și mecanismele de operare ale instrumentelor financiare primare și derivate și recunoașterea acestora în contabilitatea companiei. Acesta va analiza și sintetiza informațiile de pe piețele financiare în scopuri contabile.
Competențe specifice
- CE01 - Competență la un nivel avansat al reglementărilor contabile naționale și internaționale, cu un studiu detaliat al IAS, IFRS și studiu comparativ cu FASB.
- CE02 - Capacitatea de a cunoaște în profunzime și de a analiza mediul economic internațional atât la nivel macroeconomic, cât și la nivel microeconomic.
- CE03 - Capacitatea de a efectua analize microeconomice cu instrumentele de analiză economică internațională.
- CE04 - Abilitatea de a analiza și interpreta principalii indicatori și tehnici de analiză internațională și mediul microeconomic
- CE05 - Capacitatea de a adapta informațiile contabile ale oricărei companii la reglementările contabile internaționale.
- CE06 - Capacitatea de analiză, evaluare și supraveghere a diferitelor metode de eliminare a dublei impuneri internaționale, precum și a diferitelor acorduri existente
- CE07 - Capacitatea de a identifica diferitele sisteme de control al managementului și caracteristicile acestora, luând în considerare structura organizatorică a unității economice
- CE08 - Capacitatea de a aplica informațiile care rezultă din diferitele modele de informații contabile interne la necesitățile controlului de management al organizației
- CE09 - Abilitatea de a selecta gradul de descentralizare a fiecărei unități organizaționale în conformitate cu strategia care urmează să fie dezvoltată
- CE10 - Capacitatea de a consilia pe baza caracteristicilor specifice unei operațiuni, a procedurilor și a instrumentelor de plată care trebuie utilizate. Stăpânirea la un nivel avansat al reglementărilor actuale în contractarea internațională, rezolvarea problemelor specifice ridicate în ceea ce privește condițiile de plată, condițiile de livrare și arbitraj
- CE11 - Stăpânirea la nivel avansat a diferitelor metode internaționale de plată, cu capacitatea de a identifica riscurile în tranzacțiile internaționale și de a propune soluții la problemele specifice derivate din acestea
- CE12 - Capacitatea de a analiza și evalua riscurile diferitelor credite documentare în tranzacțiile internaționale, luând decizii cu privire la cele mai adecvate condiții pentru cazuri specifice ridicate
- CE13 - Abilitatea de a rezolva conflicte și probleme internaționale în domeniul concurenței, propunând soluții concrete într-o manieră justificată aplicând reglementările actuale din dreptul european al concurenței
- CE14 - Capacitatea de a planifica și de a efectua procesul care duce la scăderea, amânarea sau chiar eliminarea sarcinilor fiscale, respectând prevederile fiscale existente
- CE15 - Capacitatea de a clasifica, înregistra și valorifica în contabilitate diferitele instrumente financiare în categoriile lor corespunzătoare
- CE16 - Capacitatea de a înțelege și analiza principiile managementului responsabilității sociale corporative în companii naționale și internaționale.
- CE17 - Capacitatea de a dezvolta și implementa sisteme internaționale de sustenabilitate a afacerilor propuse de Global Reporting Initiative (GRI)
- CE18 - Capacitatea de a identifica și evalua elementele legale care ordonă procedurile de faliment care au loc într-un mediu de afaceri global
- CE19 - Capacitatea de a organiza munca într-o companie și de a capta cunoștințele teoretice dobândite
- CE20 - Capacitatea de a căuta, găsi și organiza surse bibliografice referitoare la o linie de cercetare care, la alegerea studentului, ar trebui să se concentreze asupra legislației și surselor bibliografice din sfera internațională
- CE21 - Abilitatea de a exprima clar obiectivele, metodologia urmată și concluziile pe un subiect de cercetare axat pe subiectele itinerariului de formare, încadrat în sfera internațională
- CE22 - Abilitatea de a interpreta, înțelege și dezvolta texte economice și legale în limba engleză
Admitere
Cerințele pentru accesul la gradul propus sunt în conformitate cu articolul 16, Decretul regal 1393/2007, modificat prin Decretul regal 861/2010, din 2 iulie:
- Pentru a accesa masteratele oficiale, va fi necesar să dețineți o diplomă universitară spaniolă oficială sau alta emisă de o instituție de învățământ superior aparținând unui alt stat care face parte din Spațiul european de învățământ superior care împuternicește acolo să acceseze predările de masterat.
- La fel, absolvenții în conformitate cu sistemele de învățământ din afara Spațiului European de Învățământ Superior vor putea accesa fără a avea calificările aprobate, după verificarea de către Universitate că acredită un nivel de formare echivalent cu diplomele universitare oficiale spaniole corespunzătoare și împuternicesc în țară eliberarea diplomei de acces la învățământul postuniversitar. Accesul prin acest mijloc nu va implica, în niciun caz, omologarea gradului anterior că persoana interesată este în posesia sa, și nici recunoașterea acesteia în alte scopuri decât acela de a lua masteratele.
Criterii generale de acces:
Gradele specifice care vor facilita accesul la Master sunt următoarele:
- Licențiat în Administrarea și Managementul Afacerilor
- Licențiat în contabilitate și finanțe
- Licențiat în drept
- Licențiat în management și administrație publică
Gradele care nu sunt incluse în lista anterioară sunt excluse.
Studenții de la Licența în drept trebuie să demonstreze că au dobândit abilități în domeniul contabilității prin cariera lor profesională, furnizând documentație care o dovedește.
Condițiile sau testele speciale de acces:
În cazul în care cererea depășește locurile oferite, se va face o evaluare a curriculumului pe baza următorului punctaj:
- Grad compatibil cu studiile de masterat: 10 puncte
- 10 ore de instruire în domeniul contabilității, economiei și / sau dreptului: 0,5 puncte
- 3 luni de experiență în funcții legate de contabilitate, economie și / sau drept: 1 punct
Locurile vor fi acordate celor mai mari punctaje
Selecție aspirantă:
Selecția candidaților se face de către șeful masteratului și se va face prin prezentarea unui curriculum standardizat cu profilul specific cerut. Pentru selecție, vor fi îndeplinite criteriile de compatibilitate ale studiilor cu care este accesată, dosarul academic și experiența profesională.
Oferta de locuri: 30 de locuri. În cazul în care numărul minim de studenți nu este atins într-un curs, Universitatea poate alege să nu deschidă grupul de predare.
Itinerar de instruire
Cod | Subiect | Creditele ECTS | semestru | Tipologie |
632601 | Mediul economic internațional | 6 | 1 | necesar |
632602 | Contabilitate internațională | 6 | 1 | necesar |
632603 | Impozitare și planificare internațională | 6 | 1 | necesar |
632604 | Responsabilitatea socială corporativă în întreprinderile naționale și internaţional | 3 | 1 | necesar |
632605 | Engleză pentru management internațional | 3 | 1 | necesar |
632606 | Sisteme de control al managementului pe piețele internaționale | 6 | a 2- | necesar |
632607 | Comerț internațional: acoperire a riscurile și mijloacele de plată | 6 | 1 | necesar |
632608 | Dreptul european al concurenței | 6 | a 2- | necesar |
632609 | Legea falimentului transfrontalier | 6 | a 2- | necesar |
632610 | practicum | 6 | a 2- | necesar |
632611 | Proiect final de masterat | 6 | a 2- | TFM |