Master în Management de Marketing
Universidad Arturo Prat
Informatie cheie
Locația campusului
Santiago, Chile
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
4 semesters
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
USD 6.950 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Masterul în Management de Marketing în modalitatea online, este conceput pentru a pregăti profesioniști inovatori și de ultimă oră, care dezvoltă o experiență largă și unică în managementul marketingului în era digitală, fiind pregătiți să răspundă provocărilor de management, știind să asculte o persoană împuternicită și client exigent, generând o relație de valoare durabilă în timp, axată pe loialitatea și satisfacția clienților, care încurajează competitivitatea și viabilitatea organizației.
Metodologia care urmează a fi utilizată ca instrument didactic urmărește integrarea cunoștințelor, talentului uman, experiențelor și abilităților în cucerirea mediului și a piețelor extrem de solicitante în contextul tehnologiei informației și în ton cu obiectivele de business, asigurându-se că studenții mandatele primite de la clienții lor. , întrunesc perfect așteptările lor.
Masterul nostru combină modele conceptuale cu cazuri din lumea reală, care oferă o înțelegere profundă a disciplinei, cu abilități tehnologice înalte, capacitate de auto-învățare și abilități de lucru în echipă, esențiale pentru lumea muncii de astăzi, unde colaborarea este esențială.axa centrală a cunoașterii -Cum. Pentru a face acest lucru, am creat un program interdisciplinar, care integrează contribuții din știința și practica managementului schimburilor și tranzacțiilor.
Suntem siguri că prin acest program, studenții noștri vor obține o pregătire excelentă, cuprinzătoare, printre cele mai bune din America Latină.
la. Cui se adreseaza?
Programul se adresează persoanelor cu o diplomă de licență sau un profesionist universitar, care doresc să dobândească cunoștințe în domeniul marketingului și, în același timp, să își îmbunătățească abilitățile de luare a deciziilor corecte la nivel de management, având ca scop dezvoltarea capacității a know-how-ului strategic și integrator și, prin urmare, gestionați o viziune reală a modului de a conduce compania în mod eficient și eficient pe piețe în continuă schimbare și agitate.
b. Așteptări ocupaționale
La sfârșitul procesului de formare vei fi pregătit să:
- Adaptați-vă la schimbări, un produs atât al scenariilor extrem de competitive, cât și al inovației constante în domeniul tehnologiei informației.
- Gestionează planurile strategice și operaționale în conducerea superioară a organizației.
- Conduceți și gestionați echipe de lucru multidisciplinare și multiculturale.
- Luați decizii bazate pe analiza riscului și capacitatea de abstractizare.
- Analizați, identificați, diagnosticați, controlați, atenuați și rezolvați situațiile care afectează competitivitatea și sustenabilitatea în conformitate cu contextul etic al afacerii și al responsabilității sociale.
Veți putea performa ca:
- Director sau director de marketing.
- Consilier sau consultant independent.
- Director de Imagine Instituțională.
- Agent de marketing si publicitate.
- Alte sarcini profesionale conexe.
Caracteristicile Proiectului Final de Master
Proiectul Final de Master (TFM) este conceput ca un produs profesional pe care studenții trebuie să-l pregătească ca răspuns la o problemă, nevoie sau oportunitate a unei companii reale și existente, în cadrul diferitelor domenii de practică profesională pentru care absolventul se califică. .
TFM se desfășoară în echipe de trei studenți, cu însoțirea și sfatul a doi profesori: un specialist în program și un metodolog, ceea ce permite încheierea acestui proces în timpurile stabilite.
Apărarea sau susținerea finală a TFM se realizează 100% online sau personal.
titrare
La finalizarea masterului, Universidad Arturo Prat din Statul Chile va acorda studenților internaționali care îndeplinesc toate cerințele Programului următoarea diplomă:
Master în Managementul Marketingului
Solicitanții chilieni trebuie să se consulte pentru gradul echivalent.
Țările din Acordul privind recunoașterea diplomelor cu Chile sunt:
Tratat bilateral: Brazilia, Columbia, Ecuador, Spania și Uruguay.
Tratat multilateral: Bolivia, Costa Rica, El Salvador, Guatemala, Honduras, Nicaragua și Peru.
Universidad Arturo Prat este publică și este acreditată de Comisia Națională de Acreditare (un organism dependent de Ministerul Educației din Chile).
cerinţele de admitere
- Formular de admitere completat corespunzător.
- Scrisoare de intenție completată corespunzător.
- Fotocopie autentificată sau legalizată a actului de identitate, DNI sau carte de identitate.
- Fotocopie legalizată (în fața unui notar public sau a instituției de învățământ superior universitar care o eliberează) a diplomei academice, a certificatului de titlu sau a certificatului de diplomă de licență sau diplomă profesională (curs universitar, cu o durată de minim 4 ani) eliberată de un universitar superior Instituție de învățământ cu rezoluție și recunoaștere de stat.
- Curriculum actualizat.
Investiția în program este de 6.950 USD
Costul gradului
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Masterat în management strategic de marketing
- Logroño, Spania
- Online
Master online în managementul comunicării
- Online
Absolventa tehnologica online
- Rio de Janeiro, Brazilia