Master online în marketing
Universidad Ítaca
Informatie cheie
Locația campusului
Mexico City, Mexic
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
2 years
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* pentru programele online, diploma este gratuită
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Studiază un Master în Marketing online și devine un expert responsabil cu crearea strategiilor de marketing naționale și internaționale cu cunoștințe în BTL și ATL, proiectarea de bunuri și servicii de succes.
certificare
Programul include o certificare la alegere.
înregistrare
RVOE 20081621
durată
6 semestre.
Data de început
365 de zile pe an.
cheltuieli
Vă oferim cel mai bun plan de investiții în înscriere și școlarizare.
Curriculum
- Metodologia investigației
- marketing
- Statistici aplicate marketingului
- Informatica aplicata marketingului
- Finanțe de marketing
- Cercetare de piata
- Comportamentul consumatorilor
- Prețul produsului
- Distributie si logistica
-
- Benchmarking și CRM
- Administrarea vânzărilor
- Comunicare și marketing
- Planificare strategică de marketing
- Marketing social și de servicii
- Marketing internațional
- Afaceri online
- Plan de marketing
- Seminar de teză
Rezultatul programului
Absolvenții Masterului în Marketing vor avea vaste cunoștințe teoretice și practice care le vor permite să performeze în domeniul marketingului. Acesta va aplica instrumentele tehnico-metodologice care îi permit să fie în prim-plan în ceea ce privește trezirea nevoilor și dorințelor la consumatori, definirea și proiectarea bunurilor și serviciilor pe care societatea le solicită, până la post-vânzare sau service clienți, îndeplinindu-și obiectivele și obiective.orientate spre creștere socială, organizațională și umană cu un înalt simț etic.
competențe
- Participa la luarea deciziilor strategice ale organizatiei.
- Dezvoltați și lansați noi produse.
- Proiectați, implementați și analizați studii de piață.
- Confruntarea cu incertitudinea în afaceri.
- Să aibă capacitatea de a lucra la proiecte multiculturale.
- Generați soluții alternative în situații specifice.
- Profitați de progresele tehnologice în favoarea nevoilor de marketing ale companiei.
- Creați strategii de distribuție la nivel național și internațional în funcție de nevoile specifice ale organizației.
- Dezvoltați-vă în diferitele domenii de marketing.
- Înțelegeți nevoile de marketing ale organizației.
- Proiectați obiectivele de marketing pe baza scopurilor și obiectivelor oricărei organizații.
- Identificați oportunitățile, amenințările și schimbările din mediul competitiv al companiei.
- Dezvoltați campanii de comunicare care se bazează pe produsul, bugetul și nevoile companiei.
- Ghidează strategia companiei pe baza scenariilor posibile.
- Identificați nișe de piață profitabile.
- Intră pe piețele externe.
- Aplica strategiile necesare pentru dezvoltarea corecta a elementelor mixului de marketing.
Oportunități de carieră
- Community manager
- Studiu de piata
- Managementul brandului
- Marketing digital
- Analiza pietei
- reclamă
- Lider de produs
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în Management Marketing și Management Comercial
- Valencia, Spania
Master online în managementul marketingului
- Spain Online, Spania
Master în transformarea digitală
- Online