Master în Neuroeducație și Dificultăți de Învățare Online
Universidad Europea
Informatie cheie
Locația campusului
Villaviciosa de Odón, Spania
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
12 months
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Cu Masterul în Neuroeducație vei putea analiza diferite modele de diagnostic, evaluare și atenție la dificultățile de învățare și vei proiecta răspunsuri educaționale pe cadrul sistemului nervos uman și suportul acestuia pentru memorie, atenție, emoție, limbaj și altele. procese neuropsihologice.
Veți învăța bazele neuroanatomice, fiziologice și cognitive ale dificultăților de învățare și implicațiile acestora în toate etapele educaționale.
În plus, vă vom învăța să proiectați și să evaluați propuneri de intervenție neuroeducațională și resurse neurotehnologice în dificultățile de învățare, pentru a promova creativitatea și inteligența multiple.
Solicitați mai multe informații prin portalul nostru și un reprezentant al centrului vă va contacta pentru a vă ajuta să vă procesați înregistrarea.
Ce deosebește acest curs de celelalte?
diploma oficială de master
- Certificare ANECA. Certificat de Agenția Națională de Evaluare și Acreditare a Calității, din subordinea Ministerului Educației.
- recunoaștere europeană. Titlu care poate fi omologat și recunoscut în orice țară din Spațiul European al Învățământului Superior (EES).
- Acces la doctorat. Vă permite să accesați un Doctorat în Educație.
- Puncte pentru opoziții sau concursuri. Titlurile oficiale de master sunt valabile pentru baremul de merite al opoziţiilor didactice din administraţia publică.
Metodologia online
- Flexibilitate. Predare 100% online cu cursuri virtuale live care vor fi înregistrate în cazul în care nu puteți participa sau doriți să le revedeți.
- Lângă tine. Veți avea sprijinul profesorilor noștri experți care vă vor facilita învățarea, precum și un tutore care vă va ghida și vă va ajuta să vă atingeți obiectivele.
- Învățare prin experiență. Obțineți o pregătire cuprinzătoare, bazată pe învățarea prin cazuri reale împreună cu învățarea teoretic-practică.
La finalizarea acestui program, studentul primește titlul oficial de Master în Neuroeducație eliberat de Universidad Europea .
Rezultatul programului
- Veți învăța să proiectați experiențe inovatoare pentru stimularea dezvoltării senzorio-motorii, care să utilizeze cele mai recente tendințe în metodologii active și resurse neurotehnologice.
- Vei aplica noi tehnologii și metodologii în neurodidactică pentru a accelera procesul de învățare și a optimiza performanța școlară, făcându-l mai atractiv, motivant, colaborativ, comunicativ și vizual. Ex: șah educațional, mindfulness.
- Veți putea evalua contribuțiile și implicațiile încorporării alternativelor educaționale emergente pentru a aborda dificultățile de învățare.
- Vă vom învăța cum să evaluați cele mai recente progrese în plasticitatea sinaptică și neuronală și recuperarea funcțională a creierului.
- Veți putea deduce caracteristicile dezvoltării neuropsihologice în copilărie și modificările neurodezvoltării în adolescență.
- Veți afla despre noile tendințe în predarea-învățarea matematicii (ABN, EntusiasMAT, Singapore) și despre procesele neurologice implicate în învățarea acesteia. Discalculia și toate aspectele ei.
- Vei analiza alterari si deficite de atentie, hiperactivitate si tulburari de comportament, dintr-o perspectiva multimodala si multidisciplinara.
- Veți investiga strategiile neuroeducaționale cele mai potrivite cu nevoile persoanelor cu ADHD și cele mai potrivite pentru fiecare vârstă.
Studenți ideali
Cine este pentru?
Masterul se concentrează pe studenții cu următorul profil de intrare:
- Diplome în Predare.
- Absolvenți în învățământul primar și preșcolar.
- Absolvenți/Grade în Psihologie.
- Absolvenți/Grade în Psihopedagogie.
- Absolvenți/Grade în Pedagogie.
- Absolventa in Educatie Sociala.
- Absolvenți în Logopedie.
- Absolvenți în Asistență Socială.
- Absolvenți în Terapie Ocupațională.
- Profesori de liceu si liceu.
- Persoane cu experiență de lucru acreditată în domeniul educațional sau consilieri școlari, cu nu mai puțin de 1 an de experiență demonstrabilă în îndeplinirea sarcinilor din același domeniu de cunoaștere.
Admitere
Curriculum
Modulul 1. Dificultăți de învățare dintr-o perspectivă incluzivă (6 ECTS)
- Educația incluzivă ca drept.
- O altă privire asupra conceptualizării dificultăților de învățare.
- Prevenirea dificultăților de învățare.
- Îngrijirea educațională cuprinzătoare și implicațiile acesteia.
- Raportul psihopedagogic ca bază pentru proiectarea muncii la clasă.
- Diversitate funcțională și dificultăți de învățare.
Modulul 2. Plasticitatea creierului. Aspecte neurocognitive ale învățării (6 ECTS)
- Sistemul nervos, dezvoltarea lui și relația cu cogniția și emoția.
- Creierul, funcțiile creierului și plasticitatea creierului. Incidente în învățare.
- Caracteristici ale neurodezvoltării în copilărie și schimbări în adolescență.
- Procese afective, motivaționale și sociale în învățarea școlară.
- Factori biologici și de mediu care afectează neurodezvoltarea.
- Noi tendințe și progrese în neuroștiința cognitivă.
Modulul 3. Intervenție neuroeducațională și resurse neurotehnologice pentru tulburările de procesare senzorială și motrică (6 ECTS)
- Neurodezvoltarea de la 0 la 6 ani și implicații educaționale.
- Neurodezvoltarea de la 7 la 11 ani și implicații educaționale.
- Reflexele primitive ca motor al dezvoltării senzorio-motorii.
- Implicațiile copilăriei timpurii în domeniul educațional.
- Tulburări motorii și senzoriale.
- Resurse neurotehnologice pentru dificultățile derivate din dezvoltarea senzoriomotorie.
Modulul 4. Intervenție neuroeducațională și resurse neurotehnologice pentru tulburări de limbaj și comunicare (6 ECTS)
- Tulburare specifică de limbaj: SLI
- Tulburări de vorbire: dislalie și disartrie
- Dificultăți de învățare în exprimarea scrisă: disgrafie și disortografia
- Tulburări de învățare a citirii. Dislexie
- Tulburări de învățare a scrisului. disgrafie
- Resurse neurotehnologice pentru tulburările de limbaj și comunicare
Modulul 5. Intervenție neuroeducațională și resurse neurotehnologice pentru discalculie (6 ECTS)
- Noi tendințe în predarea și învățarea matematicii, de la numărare până la rezolvarea de probleme
- Matematica și procesele neurologice implicate în învățarea ei
- Discalculie: toate aspectele ei
- Diagnostic și evaluare: implicarea acesteia în adaptarea conținutului curricular
- Legătura dintre dificultățile de învățare a matematicii cu dificultățile legate de limbaj.
- Resurse neurotehnologice pentru dificultăți de învățare a matematicii.
Modulul 6. Intervenție neuroeducațională și resurse neurotehnologice pentru deficite de atenție, hiperactivitate și tulburări de comportament (6 ECTS)
- Tulburare cu deficit de atenție cu și fără hiperactivitate.
- Diferite vederi despre ADHD și caracteristicile sale.
- Implicații educaționale pentru îngrijirea cuprinzătoare a elevilor cu dificultăți de învățare asociate cu ADHD.
- Diferite vederi despre tulburările de comportament.
- Importanța atașamentului și a contextului social.
- Resurse neurotehnologice pentru dificultăți derivate din tulburări de atenție și comportament.
Modulul 7. Intervenție neuroeducațională și resurse neurotehnologice pentru tulburările din spectrul autist, inteligențe multiple, talent și abilități înalte (6 ECTS)
- Inteligente multiple. Cum să-i aduceți la clasă ca instrument incluziv.
- Tulburări din spectrul autismului (ASD).
- Tulburări de comunicare.
- Creativitatea. Explozia talentului în sălile de clasă. Creativitatea ca scop și ca mijloc de învățare.
- Intervenție curriculară și extracurriculară în abilități intelectuale înalte și dublă excepționalitate (abilități înalte + TSA; abilități mari + TDH).
- Resurse neurotehnologice pentru dificultățile derivate din TSA și pentru promovarea creativității și a inteligențelor multiple.
Modulul 8. Inovare în neurodidactică pentru optimizarea procesului de predare și învățare (6 ECTS)
- ABP.
- Șah educațional. Resursa educationala.
- Noi sisteme de învățare a matematicii: ABN, EntusiasMAT, Singapore, etc.
- Sănătate mintală.
- Accesați tehnologii și adaptări pentru elevii cu nevoi educaționale specifice.
- Coaching educațional și inteligență emoțională în sala de clasă.
Modulul 9. Stagii profesionale (6 ECTS)
- Practicile sunt 100% față în față.
- Stagiile vor urma procedura de încorporare în funcție de nevoile centrelor și de disponibilitatea studentului, și vor avea un profesor tutore academic (pe lângă tutorul centrului), care va garanta dobândirea competențelor.
- Studentul trebuie să completeze raportul privind practicile profesionale. Acesta va consta într-un raport privind programarea activităților și responsabilităților asumate în această perioadă la centrul de predare.
- Persoana responsabilă cu evaluarea memoriei este tutorele-profesor al practicilor profesionale ale elevului, ținând cont însă de informațiile furnizate de tutorele studentului la centrul de predare.
Modulul 10. Teză de master (6 ECTS)
Realizarea unei lucrări de cercetare inedite care să integreze toate cunoștințele, abilitățile și competențele dobândite în cadrul masterului.
Prezentarea TFM este în persoană și o puteți face în oricare dintre locațiile noastre din Spania (Madrid, Valencia, Tenerife, Barcelona, Bilbao, Sevilla și A Coruña) și America Latină (Bogotá, Quito, Santiago de Chile și Lima).