Master în marketing digital și rețele sociale
Madrid, Spania
DURATA
12 Months
LIMBI
Spaniolă
RITM
Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
18 Sep 2023
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
25 Sep 2023
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 5.460 / per course *
FORMAT DE STUDIU
Învățământ la Distanță
* prețul diplomei de master complet într-o singură plată
Introducere
Masterul universitar (oficial) în marketing digital și rețele sociale este un program eminamente practic, axat pe creșterea capacității de angajare a studentului, care oferă cunoștințe, atât strategice, cât și operaționale, într-unul dintre domeniile care a crescut cel mai mult în ultimii ani. în domeniul organizațiilor: marketingul în canalele digitale și rețelele sociale ca element de comunicare cu publicul.
Este programul oficial și inovator care a fost dezvoltat pentru a se adapta la noile nevoi care au apărut în digitalizarea companiilor. Acest Master are un dublu obiectiv: pe de o parte, de a facilita stăpânirea elementelor fundamentale ale marketingului digital care sunt aplicabile, printr-o strategie adecvată pentru atingerea diferitelor obiective, în funcție de punctul de luare a deciziilor în care se află clientul; pe de altă parte, predarea utilizării instrumentelor și canalelor într-un mod profund, oferind cunoștințe tehnice care să permită studentului să lucreze cu solvabilitate canalele digitale într-un departament de marketing sau într-o agenție.
Activitățile pe care studentul le desfășoară pe parcursul Masterului sunt exerciții cu care se confruntă zilnic un profesionist în social media și marketing digital, care, împreună cu conținutul programului și selecția profesorilor, care, în cea mai mare parte, , îmbină predarea cu practica profesională, asigurând abordarea practică menționată mai sus și reînnoirea și actualitatea conținuturilor.
adresată
Masterul în Marketing Digital și Rețele Sociale se adresează în principal absolvenților sau absolvenților ramurii de Științe Sociale și Juridice, în special în domeniile Comerț și Marketing, Economie, Organizarea Afacerilor, Jurnalism, Publicitate și Comunicare Audiovizuală.
Fără a aduce atingere acestui lucru, pot accesa Masterul acei absolvenți de alte studii care doresc să dobândească o pregătire de înalt nivel care să le permită proiecția profesională în domeniul de specialitate al Masterului. Pentru aceasta, va fi obligatorie efectuarea unei serii de complemente de formare care să consolideze cunoștințele legate de diferite materii și care să asigure studentului cunoștințele anterioare necesare care să permită accesul la Master cu garanții depline.
Aceste complemente se referă la următoarele subiecte:
- Marketing și globalizare.
- Rețele sociale și management comunitar.
Sistem de predare
UDIMA instruire UDIMA se bazează pe educația la distanță, utilizând în mod intensiv tehnologiile informației și comunicațiilor (TIC) pentru a facilita procesul educațional.
UDIMA evaluare a învățării UDIMA are în vedere desfășurarea și, după caz, depășirea diferitelor tipuri de activități. Ponderile procentuale stabilite pentru evaluarea activităților fiecărei discipline vor fi descrise detaliat în fișa fiecărui modul sau materie cuprinsă în planificarea predării și se vor stabili din maximul și minimul stabilit în următorul tabel:
Participarea la activități de învățare (AA) | 10-20% |
controale | 10-20% |
Activități de evaluare continuă (AEC): | 20-50% |
Examen final față în față | 60% |
TOTAL | 100% |
La toate disciplinele, studentul este monitorizat academic prin calificarea activităților didactice pe baza caracteristicilor Spațiului European al Învățământului Superior.
metodologie
UDIMA se bazează pe un sistem de învățare la distanță care promovează evaluarea continuă și „learning-by-doing” într-un mediu de apropiere, accesibilitate și interacțiune în timp real între profesor și elev, prin tehnologiile informaționale și comunicare.
Procesul de predare-învățare se desfășoară prin Clase Virtuale în care elevii au la dispoziție un Ghid didactic cu planificarea materiei. Metodologia predării asigură dobândirea de cunoștințe și abilități profesionale și personale printr-un sistem de evaluare continuă concretizat în activități didactice, chestionare de autoevaluare și un examen final personal.
Pentru promovarea studiului și pregătirii elevului se desfășoară următoarele acțiuni de formare:
- Studiază Unitățile Didactice prin materialul didactic pus la dispoziția studentului și conceput pentru studiu online: manuale, cărți, articole și altă bibliografie referitoare la subiectele studiate.
- Dezvoltați activități de formare educațională prin ipoteze, cazuri practice și chestionare, folosind instrumentele platformelor de predare online.
- Desfășoară activități care presupun căutarea și gestionarea informațiilor.
- Pregătește studii, rapoarte, proiecte care lansează competențe profesionale.
- Oferiți o acțiune tutorială la dispoziția permanentă a elevului care să permită un proces corect de predare-învățare, folosind strategii de urmărire precum tutoriale online sau telefonice.
- Dezvoltați un proces de evaluare în acțiune continuă care să permită reorientarea procesului de învățare.
- Efectuați stagii curriculare și extracurriculare în centre specializate pentru atingerea competențelor profesionale ale diplomei.
- Promovarea capacităților de cercetare prin strategii didactice precum formularea proiectelor, analiza datelor, studiul rezultatelor, tragerea de concluzii și manipularea bibliografiei.
- Dezvoltați abilitățile de prezentare orală și de apărare a lucrărilor academice folosind posibilitățile instrumentelor de predare de automatizare de birou.
perspectivele de carieră
Datorită relației sale cu lumea muncii, UDIMA lucrează activ pentru a detecta abilitățile și abilitățile cele mai solicitate pe actuala piață a muncii.
Acest master specific oferă următoarele oportunități profesionale:
- Manager de comunicare digitală.
- Director de marketing online.
- Consultant SEO, SEM.
- Manager de comunitate.
- Manager de conținut multimedia.
- Responsabil de marketing de conținut.