Keystone logo
University of California, Irvine - Division of Continuing Education Certificat online în marketing digital și comunicații
University of California, Irvine - Division of Continuing Education

Certificat online în marketing digital și comunicații

USA Online, Statele Unite ale Americii

6 Months

Engleză

Part time

Solicitați termenul limită de aplicare

Solicitați cea mai apropiată dată de începere

USD 2.850 / per course *

Învățământ la Distanță

* cost mediu

Introducere

Prezentare generală

Programul de certificat de marketing și comunicații digitale oferă instruire pentru oportunități de locuri de muncă în domeniile marketing, comunicații și managementul produselor. Combinând abilități în cercetare, scriere, proiectare și analiză, profesioniștii din această industrie ajută la conducerea deciziilor de afaceri și la conducerea planificării strategice de marketing.

Forțele motrice ale creșterii locurilor de muncă în domeniul marketingului digital sunt valurile progreselor tehnologice în domeniul calculatoarelor personale și mobile. Dezvoltarea ulterioară în domeniile inteligenței artificiale și a realității virtuale va crea noi oportunități pentru întreprinderi de a se conecta cu clienții și a influența comportamentul. Acest program va oferi studenților abilitățile manageriale și organizaționale de a perfecționa mesageria-cheie și poziționarea mărcilor și produselor pentru un succes optim acum și în viitor.

Care ar trebui să participe

  • Acest program de certificare este conceput pentru profesioniștii în domeniul marketingului, comunicării și managementului de produse, care ar dori să influențeze pozitiv strategia de afaceri și să creeze planuri relevante de marketing și comunicare pentru organizațiile lor. Curriculum-ul este, de asemenea, potrivit pentru studenții care aspiră să intre în acest domeniu în creștere și oferă o imagine de ansamblu fundamentală a lansării și gestionării campaniilor de marketing digital pe mai multe platforme.

Beneficiile programului

  • Învață să gestionezi strategii integrate de marketing și comunicare pentru atingerea obiectivelor și obiectivelor organizaționale
  • Analizați canalele de marketing digital și tactici pentru diverse modele de afaceri
  • Elaborați un plan de gestionare a produselor pentru aducerea pe piață a unui nou produs sau serviciu
  • Aplicați analizele cantitative de date pentru stabilirea obiectivelor și prognoză
  • Identificați puterea diferențierii în gestionarea mărcilor

Cursuri necesare

  • Cercetare de marketing și planificare strategică (3 unități)
  • Managementul dinamic al produselor (3 unități)
  • Comunicare de marketing integrat (3 unități)

Cursuri opționale (Alegeți unul)

  • Optimizarea performanței marketingului (3 unități)
  • Tacticile și tendințele de marketing digital (3 unități)

Studenți ideali

English Language Requirements

Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.

Despre Școală

Întrebări