Keystone logo
University of California, Irvine - Division of Continuing Education Certificat online în Leadership și Comunicare Organizațională
University of California, Irvine - Division of Continuing Education

Certificat online în Leadership și Comunicare Organizațională

USA Online, Statele Unite ale Americii

12 up to 24 Months

Engleză

Part time

Solicitați termenul limită de aplicare

Solicitați cea mai apropiată dată de începere

USD 5.370 *

Învățământ la Distanță

* cost mediu

Introducere

Prezentare generală

În locul de muncă solicitant de astăzi, managerii sunt provocați în mod constant să găsească modalități noi și inovatoare de a implica și motiva angajații și de a afecta schimbări pozitive care îmbunătățesc profitul companiei. Programul de Certificat de Leadership și Comunicare Organizațională se concentrează pe abilitățile practice pe care profesioniștii trebuie să le dezvolte și să le mențină pentru a-i conduce pe alții și a fi un agent al schimbării. Acest program începe prin a preda participanților noțiunile fundamentale ale leadershipului și continuă prin a le preda participanților abilități valoroase în comunicarea interpersonală, comunicarea în grupuri mici, gestionarea conflictelor, comunicarea interculturală, scrierea și gestionarea schimbărilor organizaționale.

Potrivit Occupational Outlook Handbook publicat de Biroul de Statistică al Muncii din Statele Unite, persoanele interesate să devină manageri ar trebui să aibă bune abilități de conducere și comunicare și să poată stabili relații de lucru eficiente cu multe persoane diferite. De asemenea, trebuie să fie capabili să coordoneze mai multe activități simultan, să analizeze și să rezolve rapid probleme specifice și să facă față termenelor limită. Managerii de succes trebuie să fie bine rotunjiți și să aibă abilități excelente de conducere și comunicare.

Perspectivă despre carieră

Rezumat ocupațional pentru managerii din Statele Unite.

  • Locuri de muncă: 462.840 (2018)
  • Creștere proiectată: 5% (2019-2029)
  • Salariu mediu anual: 105.660.000 USD (2019)

Beneficiile programului

  • Comunicați ideile clar, puternic și intenționat pentru a inspira și a-i conduce pe alții să creeze viziune, să modeleze cultura și să atingă obiectivele organizaționale.
  • Dezvoltați abilități puternice de comunicare interactivă pentru a consolida relațiile între echipe, departamente și niveluri ierarhice.
  • Dezvoltați strategii de comunicare pentru formarea echipei pentru a colabora eficient pentru o mai bună rezolvare a problemelor și luare a deciziilor.
  • Transformă conflictul distructiv în conflict constructiv, în timp ce construiești încredere în organizație și creează un mediu de lucru productiv.
  • Recunoașteți diferențele culturale în cadrul și între organizații și utilizați cele mai bune practici de comunicare pentru a îmbunătăți înțelegerea și bunăvoința.
  • Planificați, introduceți și implementați o schimbare de succes cu sprijinul angajaților în mediul de afaceri complex de astăzi.
  • Construiți, gestionați și conduceți echipe virtuale la distanță în timp ce implementați strategii pentru a maximiza colaborarea și productivitatea.
  • Utilizați abilități puternice de scriere pentru a compune mesaje eficiente care produc rezultatele dorite în diverse contexte de afaceri.

Curriculum

Studenți ideali

English Language Requirements

Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.

Despre Școală

Întrebări