
Burse de studiu
Introducere

În era digitală de astăzi, comunicarea eficientă și strategică este imperativă pentru orice organizație care dorește să ajungă la publicul potrivit, să-și protejeze sau să-și sporească reputația și să iasă în evidență într-un peisaj de afaceri aglomerat. Cursul scurt online de comunicări strategice de The George Washington University vă oferă echipamentul necesar pentru a pregăti mesaje puternice care influențează direct comportamentul consumatorului. De-a lungul a opt săptămâni, veți afla cum perspectivele bazate pe date pot modela strategii semnificative de comunicare scrisă, verbală și vizuală, să examinați cum să alegeți mediul potrivit pentru mesajul dvs. și să explorați cum să abordați cel mai bine interacțiunile dintr-un unghi de rezolvare a problemelor, asigurându-vă că marca dvs. atrage atenția publicului pe care o merită.
Structura cursului
The George Washington University colaborează cu furnizorul de educație online GetSmarter, un brand 2U, Inc., pentru a-și face accesibil cercetarea și predarea la nivel global. Cu asistență de 24 de ore din partea managerilor de succes dedicați, studenții vor experimenta o învățare flexibilă (6-8 ore pe săptămână), care este în întregime online și vor primi feedback de la experți de la facilitatorii de învățare șefi. Profesioniștii care lucrează sunt capabili să se angajeze în cercetări și informații actualizate, deoarece fac rețea și colaborează online cu colegii de clasă din întreaga lume. La sfârșitul celor opt săptămâni, studenții vor obține un certificat oficial de finalizare ca validare a realizării lor.
Subiectele abordate în acest curs includ:
- Modulul 1: Obiective de comunicare și audiențe
Înțelegeți importanța stabilirii unor obiective clare și măsurabile și cunoașteți publicul care poate realiza sau bloca aceste obiective. - Modulul 2: Convingerea și influența
Explicați de ce comunicatorii strategici ar trebui să nu mai informeze și să înceapă să convingă. - Modulul 3: Încadrarea și stabilirea agendei
Comparați modul în care stabilirea agendei și încadrarea influențează subiectele despre care se gândesc oamenii și modul în care gândesc despre aceste subiecte. - Modulul 4: Strategii media
Descrieți valoarea strategică a utilizării mediilor hibride în cadrul comunicațiilor. - Modulul 5: Reputația și gestionarea crizelor
Explicați cum strategiile de comunicare pot fi folosite pentru a promova reputația și pentru a vă pregăti pentru crize. - Modulul 6: Informații bazate pe date pentru comunicare
Evaluează valoarea strategică a aplicării informațiilor bazate pe date la comunicații. - Modulul 7: Comunicare vizuală strategică
Proiectați elemente de comunicare vizuală care ar putea fi utilizate pentru a spori eficacitatea comunicării dvs. strategice. - Modulul 8: Compilarea unui plan strategic de comunicare
Prezentați un plan strategic de comunicare care vă avansează obiectivele strategice.
Este acest curs pentru tine?
Acest curs va aduce beneficii oricărui profesionist în mass-media și comunicații care înțelege modul în care comunicarea strategică poate fi un diferențiator cheie în obținerea unui avantaj competitiv. Persoanele care doresc să iasă în evidență în cadrul organizației lor vor descoperi modul în care pot prelua conducerea în comunicațiile corporative, gestionarea reputației și angajamentele cheie cu părțile interesate interne și externe. Managerii și strategii în publicitate și marketing vor învăța cum să valorifice informațiile bazate pe date pe canalele lor media pentru a îmbunătăți și a influența mesageria distinctă a mărcii. Elevii vor dezvolta, de asemenea, instrumentele practice de comunicare necesare pentru succesul la locul de muncă de astăzi și vor dobândi abilități esențiale scrise, vizuale și de prezentare care pot ajuta la alinierea mai bună a strategiei de comunicare cu obiectivele de afaceri.
Cum să se înregistreze?
Acest curs scurt online este disponibil profesioniștilor din întreaga lume, indiferent de locație, studiu academic sau experiență de muncă. Deși nu există criterii de acceptare sau taxe de înregistrare, veți avea nevoie de un cont de e-mail curent și acces la un computer și la internet, precum și un cititor PDF și Excel. Poate fi necesar să vizualizați prezentările Microsoft PowerPoint și să citiți și să creați documente în Microsoft Word sau programe similare.
ÎNREGISTREAZĂ-TE ACUM
FAQS
Acest curs este prezentat în întregime online, în colaborare cu lideri în educația online GetSmarter, un brand 2U, Inc. Accesați pagina scurtă online a cursurilor de comunicare strategică de pe site-ul GetSmarter pentru a afla despre datele cursului viitoare, prețul cursului și multe altele.
Vizualizați broșura dvs. pentru a afla mai multe despre acest curs.
Voi avea timpul?
Modelul de învățare GetSmarter este conceput pentru a vă ajuta, ca profesionist activ, să vă îmbunătățiți abilitățile fără a compromite responsabilitățile profesionale și familiale. Munca cursului este împărțită în module săptămânale gestionabile, cu termene limită incrementale, concepute pentru a vă ajuta să vă ritm pe durata cursului și pentru a vă permite flexibilitatea de a lucra atunci când vi se potrivește cel mai bine.
La începutul fiecărei săptămâni, vi se vor prezenta toate prelegerile, notele și sarcinile necesare pentru finalizarea acelui modul. De asemenea, aveți acces la consilierul dvs. de succes, care vă va ajuta să stabiliți obiective și să urmăriți etapele cheie, să vă gestionați timpul și să trimiteți orice solicitări administrative.
Ce este campusul online?
Campusul online va fi sala de clasă virtuală pe durata cursului. Prin interfața sa ușor de utilizat, veți avea acces la conținut într-o serie de formate, inclusiv prelegeri video interactive, note de module, teste de practică, Prezis, briefuri de atribuire și resurse web suplimentare.
De asemenea, veți putea să puneți întrebări și să interacționați cu colegii voștri și cu facilitatorul de învățare prin intermediul forumurilor de discuții de pe campusul online. Dacă întâmpinați probleme tehnologice sau aveți nevoie de sfaturi din partea consilierului dvs. personal de succes, puteți utiliza Campusul online pentru a vă contacta.
Îmi poate ajuta angajatorul să plătească?
Îmbunătățind abilitățile și cunoștințele din industrie, puteți influența succesul organizației dvs. De ce nu i-ați cere șefului dvs. să vă ajute să vă finanțați studiile dacă va avea un impact asupra modului în care faceți afaceri?
Iată un ghid care vă arată cum să primiți asistență financiară din partea angajatorului.
Care sunt opțiunile mele de plată?
Puteți plăti integral taxele de școlarizare înainte de începerea cursului sau puteți opta pentru un plan de plată în două părți pentru cursuri de nouă săptămâni și mai scurt. Pentru cursuri de zece săptămâni sau mai mult, există un plan de plată în trei părți disponibil. Pentru a afla mai multe despre opțiunile de plată, vă rugăm să vizitați pagina de plăți și finanțare .
Dacă doriți să aflați mai multe despre oricare dintre aceste opțiuni sau doriți să știți pentru care vă calificați, vă rugăm să luați legătura cu un consilier de înscriere aici .
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Facultatea de Comunicare Internațională de Afaceri (BA)
- Germany Online, Germania
Curs de tehnicieni în comunicare în afaceri și în instituții
- Madrid, Spania
Master în Coaching, Inteligență emoțională și NLP
- Barcelona, Spania