
Curs in
Comunicare profesională: scriere de afaceri și povestire The Economist - Executive Education

Introducere

Aflați cum să creați lucrări de scris precise, captivante și de impact pentru contextul de afaceri.
Comunicare profesională: Scrierea și povestirea în afaceri este un curs scurt online de la The Economist, conceput pentru a ajuta profesioniștii în afaceri să atragă și să se adreseze unui public larg în diferite formate scrise. Bazat pe practica editorială a ziarului, acest curs de șase săptămâni oferă o călătorie auto-reflexivă prin meșteșugul și scopul scrierii și povestirii, oferindu-vă încrederea de a comunica cu partenerii și angajații. O abordare accesibilă „instrumente, nu reguli” a gramaticii deblochează abilități practice pentru construirea de propoziții și paragrafe coezive și arată cum elemente precum alegerea cuvintelor, punctuația și structura pot maximiza impactul și claritatea. De asemenea, veți explora modalități de a obține informații cu acuratețe, veți învăța să întăriți argumentele cu vizualizări de date și veți descoperi metode de editare constructivă și colaborativă.
Bucurați-vă de un abonament digital gratuit de trei luni cu acest curs de educație executivă de la The Economist. Citiți articole zilnice pe Economist.com, ascultați podcasturile noastre, vizionați videoclipuri, răsfoiți buletinele informative, cufundați-vă în aplicația noastră sau alăturați-vă nouă la evenimente exclusive.
Acest curs este certificat de Serviciul de Certificare CPD din Regatul Unit și poate fi aplicabil persoanelor care sunt membri sau sunt asociate cu organisme profesionale din Regatul Unit. Cursul are aproximativ 50 de ore de învățare.
Notă: în cazul în care studenții doresc să revendice o activitate CPD, sarcina le revine. The Economist și GetSmarter nu își asumă responsabilitatea și nu pot fi considerate responsabile pentru revendicarea sau validarea orelor sau punctelor.
Despre certificat
Îmbunătățiți-vă scrierea de afaceri și obțineți un certificat oficial de finalizare de la The Economist.
Evaluarea este continuă și se bazează pe o serie de sarcini practice finalizate online. Pentru a primi un certificat, va trebui să îndepliniți cerințele prezentate în manualul cursului. Manualul vă va fi pus la dispoziție de îndată ce începeți cursul.
Certificatul dumneavoastră va fi eliberat pe numele dumneavoastră legal și vă va fi trimis la finalizarea cu succes a cursului, conform cerințelor stipulate.
De ce să alegeți GetSmarter?
GetSmarter, dezvoltat de 2U, este un expert în învățarea online cu peste 10 ani de experiență în dezvoltarea de cursuri scurte online premium de la cele mai importante universități și instituții din lume. Suntem alimentați de 2U pentru a vă sprijini să vă deblocați potențialul printr-o învățare care vă va schimba viața, cu o experiență captivantă și de mare atingere.
Oferim cursuri conduse de piață care echipează profesioniștii care lucrează cu experiența necesară pentru a îmbunătăți calificarea, a recalifica sau a începe o carieră complet nouă. Printr-o abordare bazată pe date, analizăm cerințele viitoare de competențe și ne asigurăm că toate cursurile răspund acestei nevoi. Ne asigurăm că universitățile și instituțiile de top sunt ghidurile dvs. experți, iar oamenii, tehnologia și resursele noastre sunt motorul dvs. - împreună putem să ne alimentăm mai mult decât doar educația, vă alimentăm potențialul.
Studenți ideali
Acest curs este pentru tine?
Acest curs va aduce beneficii tuturor celor care doresc să-și îmbunătățească abilitățile de scris și de povestire în afaceri. Participanții care doresc să comunice cu mai multă convingere vor învăța cum să creeze narațiuni care să atragă și să-și convingă cititorii, fie că sunt angajați, parteneri sau clienți. Persoanele vor dobândi abilități practice în aprovizionarea, scrierea și editarea conținutului și în utilizarea eficientă a vizualizării datelor.
Rezultatul programului
Vei pleca cu:
- O înțelegere a importanței și impactului conținutului scris profesional.
- Abilități practice de scriere, editare și vizualizare a datelor pentru a crea comunicări de afaceri clare și convingătoare.
- Un set de instrumente pentru scriitor bazat pe abordarea editorială a The Economist, ajutându-vă să navigați între întrebările legate de structură, alegerea cuvintelor și stil.
- Abilitatea de a sursa, structura și transmite informații într-un mod precis, antrenant și etic.
- Perspectivele despre meșteșugul și psihologia scrisului sunt concepute pentru a vă ajuta să deveniți un scriitor mai auto-reflexiv.
Curriculum
Modelul de învățare GetSmarter este conceput pentru a vă ajuta, ca profesionist, să vă îmbunătățiți abilitățile fără a compromite responsabilitățile profesionale și familiale. Cursurile sunt împărțite în module săptămânale, ușor de gestionat, cu termene limită incrementale, concepute pentru a vă ajuta să vă ritmați pe durata cursului și să vă permită spațiul pentru picioare pentru a funcționa atunci când vi se potrivește cel mai bine.
La începutul fiecărui modul, vi se va prezenta conținutul cursului și temele necesare pentru finalizare. De asemenea, aveți acces la consilierul dvs. de succes, care vă va ajuta să vă gestionați timpul și să vă sprijine cu orice întrebări administrative sau tehnice pe care le aveți.
Îmbunătățiți-vă capacitatea de a crea comunicări scrise clare și convingătoare pe măsură ce lucrați prin modulele săptămânale ale acestui curs scurt online.
- Modul de orientare: Bine ați venit în campusul dvs. online
- Modulul 1: Planificarea impactului
- Modulul 2: Crearea structurii dvs
- Modulul 3: Alegerea cuvintelor care funcționează
- Modulul 4: Scrierea unor propoziții clare și captivante
- Modulul 5: Crearea datelor frumoase și convingătoare
- Modulul 6: Editarea lucrării dvs
Vă rugăm să rețineți că titlurile modulelor și conținutul acestora pot fi modificate în timpul dezvoltării cursului.