MBA – Marketing (16 luni online)
Rushford Business School
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Online
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
12 - 16 months
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Marketingul înseamnă satisfacerea nevoilor umane și sociale într-o manieră profitabilă. Este un domeniu de afaceri interesant, potrivit pentru oamenii care sunt creativi, analitici și le place să lucreze într-un mediu de lucru cu ritm rapid. Acesta este, de asemenea, un domeniu de afaceri foarte provocator, în care profesioniștii și conducerea trebuie să elaboreze strategii și planuri de marketing pentru a se asigura că cel mai mare număr de oameni pot fi influențați să cumpere produsul sau serviciul pe care compania îl oferă clienților săi.
Piața este plină de companii, produse și servicii concurente. Decizia de cumpărare este influențată de mai mulți factori. Factorii emoționali precum percepția de încredere și sinceritate sunt la fel de importanți ca și calitatea percepută a produsului sau serviciului. Managementul mărcii este un element esențial al marketingului și suntem conștienți de modul în care mărcile bine stabilite pot influența deciziile de cumpărare ale clienților. Acest program vă va expune la mai multe astfel de studii de caz despre mărci și marketing general, astfel încât să învățați concepte de marketing practice în timpul programului.
Programul a fost conceput și predat de experți în marketing, iar obiectivul programului este acela de a obține o înțelegere aprofundată și o dezvoltare a abilităților în domeniul marketingului, în special ținând cont de cea mai recentă tehnologie. Programul va oferi, de asemenea, instruire intensivă în cercetarea pieței și comunicarea de marketing.
Acreditare
Instituție elvețiană certificată EduQua
Rushford Business School este certificat de EduQua, o etichetă de calitate elvețiană pentru instituțiile de învățământ superior. EduQua este un organism de acreditare recunoscut și susținut de Guvernul Confederației Elvețiene.
EduQua este prima certificare de calitate pentru instituțiile de învățământ publice și private din Elveția și este recunoscută, susținută și aprobată de următoarele organizații:
- Guvernul federal elvețian
- Conferința Elvețiană a Miniștrilor Cantonali ai Educației (EDK)
- Secretariatul de Stat pentru Afaceri Economice (SECO)
- Departamentul Conferința Elvețiană pentru Formare Profesională (SBBK)
- Asociația Elvețiană a Departamentelor pentru Ocuparea Forței de Muncă (VSAA)
- Federația Elvețiană pentru Învățarea Adulților (SVEB)
Consiliul de acreditare pentru școli și programe de afaceri
Rushford Business School este membru al „Consiliului de acreditare pentru școli și programe de afaceri (ACBSP)
ACBSP este singurul organism de acreditare global, care acreditează programe de afaceri la nivel de asociat, de bacalaureat și de studii superioare la nivel mondial din 1988. Rushford Business School face parte dintr-un membru care se extinde în peste 60 de țări. Membrii ACBSP sunt printre cei mai buni educatori din domeniile lor respective, interesați să învețe metode de predare inovatoare, să îmbunătățească furnizarea de programe de educație în afaceri și să creeze valoare pentru studenții lor.
Principiile Națiunilor Unite pentru educație pentru managementul responsabil (PRME)
Rushford Business School este un susținător mândru și semnatar al Principiilor Națiunilor Unite pentru Educație pentru Management Responsabil (UN PRME). PRME este o inițiativă a Pactului Global al Națiunilor Unite, fondată în 2007, ca o platformă pentru a încuraja și crește gradul de conștientizare și integrare a durabilității în școlile de afaceri din întreaga lume.
Astăzi, PRME este cel mai mare efort coordonat între școlile de afaceri din lume și Națiunile Unite. Rushford Business School a devenit semnatar PRME în 2020. În calitate de școală, înțelegem privilegiul și responsabilitatea de a oferi educație de calitate, care oferă cursanților cunoștințele și instrumentele de care au nevoie pentru a reuși, a schimba vieți și a transforma societățile.
Consiliul internațional de acreditare pentru educația în afaceri (IACBE)
Rushford Business School este membru al „Consiliului Internațional de Acreditare pentru Educația în Afaceri (IACBE)”
IACBE acreditează programe de afaceri care duc la diplome la nivel de asociat, de licență, de master și de doctorat în instituții de învățământ superior din întreaga lume. Toate modurile de livrare, campusurile, locațiile și site-urile de instruire, precum și toate programele de afaceri, indiferent de nivelul de studii, vor fi în mod normal incluse în evaluarea acreditării IACBE.
Instituție de învățământ superior elvețian
Rushford Business School este o instituție de învățământ superior post-secundară aprobată, cu autoritatea de a acorda diplome private în Elveția.
Taxa de școlarizare a programului
Rezultatul programului
MBA Rushford în marketing vă va pregăti să fiți un lider de afaceri care este instruit să aplice principiile marketingului în situații de afaceri. Există un accent intens pe gândirea strategică, planificarea și execuția, astfel încât abilitățile să poată fi aplicate în timp real la locul de muncă. De asemenea, se pune accent pe marketingul digital ca mijloc important de marketing în lumea afacerilor de astăzi.
Oportunități de carieră
Marketingul este o funcție excelentă, deoarece relevanța sa continuă în orice etapă a performanței economiei sau a companiei. Pe măsură ce nevoile clienților se schimbă, eforturile de marketing trebuie modificate și aplicate circumstanțelor schimbate. Deși există cerințe continue pentru marketing, există situații speciale care necesită o abordare de marketing extrem de sofisticată din partea companiilor.
În domeniul marketingului, există o specializare semnificativă în diverse segmente, precum publicitate, comunicare, relații publice, cercetare de piață, management de marcă, prețuri și marketing digital. Acest lucru permite absolvenților să intre în zona lor de interes și să se specializeze în continuare în meserie. Managerii seniori și directorii care ar dori să-și îmbunătățească în continuare cunoștințele de bază despre fundamentele de marketing împreună cu un program complet de MBA sunt foarte potriviți și pentru acest program.
Rushford oferă modalități de creare de rețele, stagii, mentori din industrie, vizite pe site și alte oportunități pentru experiența și învățarea generală a studenților.
Curriculum
Programul Rushford Online MBA în marketing este compus dintr-un total de 27 de cursuri și fiecare curs durează aproximativ 2-3 săptămâni. Fiecare curs este compus din 2-4 credite ECTS. Studenții trebuie să finalizeze 18 cursuri de bază, 5 din cele 9 cursuri opționale și un proiect capstone pentru a câștiga un total de 138 ECTS pentru a deveni eligibili pentru premiul MBA în marketing.
|
|