Maestru de Arte în Comunicare Profesională
Royal Roads University
Informatie cheie
Locația campusului
Victoria, Canada
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Amestecat
Durata
2 years
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
CAD 34.472 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Costurile de școlarizare sunt pentru întregul program: 32.496 dolari (studenți internaționali), 25.786 dolari (studenți interni).
Introducere
Programul de Master în Comunicare Profesională constă în doi ani de studiu cu o rezidență anuală în campus la începutul fiecărui an. Facultatea care are experienta in lumea reala ofera o fundatie solida a aptitudinilor profesionale si tehnice avansate care stau la baza conducerii eficiente intr-o lume din ce in ce mai mult bazata pe comunicare.
Programul MA în comunicare profesională oferă o înțelegere largă a comunicării ca activitate umană. Veți prospera în medii care necesită o muncă de echipă eficientă, comunicări scrise și verbale, adaptabilitate, planificare strategică, mediere interculturală și o înțelegere sofisticată a discursului interpersonal. În plus, veți concura într-o provocare Live Case, prezentând un plan de comunicare și o analiză atentă reprezentanților organizației.
Descrierea programului
Programul de masterat în comunicare profesională constă din doi ani de studiu cu o rezidență de trei săptămâni în campus la începutul primului an și o rezidență de două săptămâni în campus în al doilea an. Facultățile care au experiență din lumea reală expertă oferă o bază solidă de abilități profesionale și tehnice avansate care stau la baza conducerii efective într-o lume din ce în ce mai orientată spre comunicare.
Programul MA în comunicare profesională vă oferă o înțelegere largă a comunicării ca activitate umană. Veți prospera în medii care necesită o muncă de echipă eficientă, adaptabilitate, planificare strategică, mediere interculturală, tehnologii digitale și o înțelegere sofisticată a discursului interpersonal. În plus, veți concura într-o provocare Live Case , prezentând un plan de comunicare și o analiză atentă reprezentanților organizației
Puteți urmări o opțiune de teză, o opțiune de lucrare de cercetare care este mai mică în domeniu, dar care permite cursuri suplimentare, sau o opțiune complet bazată pe curs pentru a vă finaliza programul.
Pentru cine se adresează
Profesioniști care lucrează care doresc să exceleze în integrarea comunicărilor strategice scrise și verbale într-un mediu care necesită muncă în echipă, adaptabilitate, mediere interculturală și o înțelegere sofisticată a discursului interpersonal. Prin procesul nostru de admitere flexibilă , poate fi luată în considerare și o experiență profesională semnificativă în locul cerințelor academice. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați pagina Cerințe de admitere.
rezultate
Absolvenții masteratului în comunicare profesională sunt profesioniști cu o înțelegere largă a comunicării ca activitate umană. Ei sunt lideri, antreprenori și inovatori la locul de muncă. Sunt capabili să funcționeze în medii care necesită o muncă de echipă eficientă, adaptabilitate, planificare strategică, mediere interculturală și o înțelegere sofisticată a discursului interpersonal. În cele din urmă, excelează în comunicarea care necesită integrarea abilităților superioare scrise și vorbite cu tehnologiile digitale.
Absolvenții programului vor fi familiarizați cu organizațiile guvernamentale, sociale și de afaceri și vor avea o înțelegere a modului în care schimbul de informații este fundamental pentru funcționarea lor.
Absolvenții vor avea:
- Cunoașterea atât a conceptelor fundamentale cât și a celor avansate legate de comunicarea și interacțiunea umană și capacitatea de a comunica cu succes (discurs scris și oral).
- Abilitatea de a utiliza tehnologia mediată de calculator pentru a gestiona procesele necesare pentru regăsirea și dispersarea informațiilor.
- Cunoașterea mass-media și a societății informaționale, inclusiv tehnologia informației, telecomunicațiile, politica publică, edituri și industriile culturale.
- Cunoașterea organizațiilor guvernamentale, sociale și de afaceri și înțelegerea modului în care schimbul de informații este fundamental pentru funcționarea acestora.
- O înțelegere a managementului industriilor de comunicații și a comunicărilor corporative interne și externe (relații publice, publicitate, marketing).
- O înțelegere a culturii, a comunicării internaționale și interculturale, a negocierilor și a gestionării conflictelor. Capacitatea de a comunica în mod eficient în circumstanțe diverse și dificile.
Cerințe de admitere
Admitere standard
- Finalizarea unei diplome de licență de patru ani (sau comparabile) într-un domeniu relevant, de la o instituție post-secundară recunoscută.
- Dovezi de a avea suficiente cunoștințe, abilități și abilități pentru a finaliza un curs academic exigent de studiu la nivel de masterat
- În mod normal, cel puțin doi ani de muncă sau experiență voluntară, de preferință în calitate de conducător.
Admitere flexibilă
Solicitanții care nu îndeplinesc cerințele standard de admitere vor fi luați în considerare pentru admiterea flexibilă și vor fi evaluați după cum urmează:
- Solicitanții fără o diplomă de licență, dar mai mult de trei ani (90 de credite) de studii postliceale relevante, ar trebui să aibă cel puțin trei ani de experiență profesională relevantă, de preferință în calitate de conducător.
- Solicitanții cu 2-3 ani (60-90 de credite) de studii postliceale relevante ar trebui să aibă cel puțin cinci ani de experiență de lucru relevantă în calitate de conducător.
- Solicitanții cu mai puțin de doi ani de studii post-secundare relevante ar trebui să aibă cel puțin zece ani de experiență de comunicare profesională la nivel înalt în calitate de lider.
Competența în limba engleză
Dacă limba engleză nu este limba dvs. principală, vă rugăm să consultați cerințele noastre privind limba engleză .
Recomandări suplimentare
- Pentru succesul acestui program sunt necesare abilități de scriere academică și, prin urmare, este recomandat un curs de compoziție în limba engleză, la o instituție postliceală recunoscută, axat pe scrierea academică. Cursul de scriere academică și gândire critică oferit prin studii continue la Royal Roads University îndeplinește această recomandare.
- Dacă cererea dvs. este evaluată în cadrul Admisiei flexibile , vi se poate cere să trimiteți un portofoliu digital (disc sau unitate flash) cu lucrările, învățăturile și realizările anterioare (de exemplu, lucrări scrise, management de proiect, lucrări de consultanță etc.) în domeniul comunicare.
Cariere
Majoritatea profesioniștilor necesită o perspectivă și capacitate în domeniul conceptelor și strategiilor de comunicare profesională. Este important ca liderii de orice fel să înțeleagă canalele, procesele și principiile comunicării pentru a construi o cultură, a angaja părțile interesate, a facilita schimbarea, a conduce inovarea și a strategiza eficient. MA în comunicare profesională nu numai că vă echipează pentru a fi un specialist în comunicații la locul de muncă, ci sporește capacitățile de conducere, finanțe sau management existente cu instrumentele de comunicare specifice pentru a vă realiza obiectivele și a vă implementa strategiile.
Domeniile potențiale de practică pentru absolvenți sunt variate și includ:
- Ofițeri de comunicare pentru instituții guvernamentale și neguvernamentale;
- Directorii de comunicații pentru corporații și organizații de marketing;
- Scriitori profesioniști de buletine informative, publicații comerciale, reviste, manuale de instruire, discursuri politice;
- Consultanți în dezvoltare organizațională și formare;
- Specialiști în formarea și dezvoltarea resurselor umane;
- Redactori, independenți sau pentru publicații interne sau corespondență;
- Editori de reviste, reviste tipărite sau online;
- Profesori de cursuri de abilități de comunicare la colegiile comunitare;
- Consultanți media, corespondenți sau jurnaliști;
- Ofițeri de relații publice;
- Managerii de marketing și agenții de publicitate;
- Asistenți administrativi pentru credite de producție bazate pe informații,
- Consultanți în comunicarea dezvoltării pentru proiecte finanțate de asistență externă.
Cursuri
- ITAI: Introducere în Integritatea Academică
- PCOM510: Introducere în teoria comunicării
- PCOM515: Procesul de cercetare și metodele de comunicare
- PCOM530: Comunicare digitală strategică
- PCOM540: Comunicare, cultură, media și tehnologie
- PCOM550: Comunicare și cultură în organizații
- PCOM630: Propuneri de cercetare și cercetare în comunicații aplicate
- PCOM631: Producție media
- PCOM632: Analiza și gestionarea conflictelor
- PCOM633: Comunicare strategică
- PCOM635: Comunicare pentru dezvoltare și schimbare socială
- PCOM639: Comunicare pentru sustenabilitate
- PCOM640: Politica de comunicare, politică și drept
- PCOM645: Design organizațional, comunicare și managementul cunoștințelor
- PCOM650: Subiecte speciale în comunicare
- PCOM655: Dezvoltare culturală organizațională
- PCOM660: Hârtie de cercetare
- PCOM661: Teza
Ajutor financiar și premii
Echipa de asistență financiară și premii este aici pentru a oferi informații și asistență cu privire la o varietate de surse de finanțare și oportunități de atribuire, începând cu un videoclip care prezintă detaliile cuprinzătoare pe care le veți găsi pe acest site web și pe blogul nostru.
Vizualizați un rezumat al programelor de asistență guvernamentală pentru cei afectați de criza COVID-19. Află mai multe...
Planificarea financiară este o componentă crucială a planificării educaționale timpurii. Vă rugăm să examinați oportunitățile de finanțare cu mult înainte ca programul dvs. să înceapă pentru a vă ajuta să construiți un buget rezonabil.
Credite
Explorați diferitele tipuri de împrumuturi disponibile pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile. Află mai multe...
Premii
Explorează o varietate de burse, premii și burse acordate competitiv, disponibile de la RRU și alte agenții de finanțare. Află mai multe...
Burse de cercetare
RRU administrează administrarea burselor pentru anumite agenții de finanțare. Acestea sunt unele dintre premiile mai substanțiale. Află mai multe...
Alte finanțări
Descoperiți oportunități alternative de finanțare, cum ar fi Highbred Points. Află mai multe...
Curriculum
Descrierea programului
Programul de masterat în comunicare profesională constă în doi ani de studiu cu o rezidență de trei săptămâni la campus la începutul primului an și o rezidență de două săptămâni în campus în timpul celui de-al doilea an. Facultăți care au experiență expertă, în lumea reală, oferă o bază solidă de abilități profesionale și tehnice avansate care susțin conducerea eficientă într-o lume din ce în ce mai orientată spre comunicare.
Programul de masterat în comunicare profesională vă oferă o înțelegere largă a comunicării ca activitate umană. Veți prospera în medii care necesită muncă eficientă în echipă, adaptabilitate, planificare strategică, mediere interculturală, tehnologii digitale și o înțelegere sofisticată a discursului interpersonal. În plus, veți concura într-o provocare incitantă Live Case, prezentând un plan de comunicare și o analiză atentă reprezentanților organizației.
Puteți urma o opțiune de teză, o opțiune pentru lucrare de cercetare care este mai mică, dar care permite cursuri suplimentare sau o opțiune complet bazată pe curs pentru a vă finaliza programul.
Pentru cine este
Profesioniști care lucrează care doresc să exceleze în integrarea comunicațiilor strategice scrise și verbale într-un mediu care necesită muncă în echipă, adaptabilitate, mediere interculturală și o înțelegere sofisticată a discursului interpersonal. Prin procesul nostru de admitere flexibilă, poate fi luată în considerare și o experiență profesională semnificativă în locul cerințelor academice. Vă rugăm să vizitați pagina noastră privind cerințele de admitere pentru mai multe informații.
Cursuri
- ITAI: Introducere în integritatea academică
- PCOM510: Introducere în teoria comunicării
- PCOM515: Proces și metode de cercetare în comunicare
- PCOM530: Comunicare digitală strategică
- PCOM540: Comunicare, Cultură, Media și Tehnologie
- PCOM550: Comunicare și cultură în organizații
- PCOM630: Cercetare în domeniul comunicațiilor aplicate și propunere de cercetare
- PCOM631: Producție media
- PCOM632: Analiza și managementul conflictelor
- PCOM633: Comunicare strategică
- PCOM635: Comunicare pentru dezvoltare și schimbare socială
- PCOM639: Comunicare pentru durabilitate
- PCOM640: Politică de comunicare, politică și drept
- PCOM645: Design organizațional, comunicare și management al cunoștințelor
- PCOM650: Subiecte speciale în comunicare
- PCOM655: Dezvoltare culturală organizațională
- PCOM660: Lucrare de cercetare
- PCOM661: Teză
Admitere
Galerie
Rezultatul programului
Rezultate
Absolvenții de masterat în comunicare profesională sunt profesioniști cu o înțelegere largă a comunicării ca activitate umană. Sunt lideri, antreprenori și inovatori la locul de muncă. Ei sunt capabili să funcționeze în medii care necesită muncă eficientă în echipă, adaptabilitate, planificare strategică, mediere interculturală și o înțelegere sofisticată a discursului interpersonal. În cele din urmă, excelează în comunicarea care necesită integrarea abilităților superioare scrise și vorbite cu tehnologiile digitale.
Absolvenții programului vor fi familiarizați cu organizațiile guvernamentale, sociale și de afaceri și vor înțelege modul în care schimbul de informații este fundamental pentru funcționarea lor.
Absolvenții vor avea:
- Cunoașterea atât a conceptelor fundamentale, cât și a celor avansate legate de comunicarea și interacțiunea umană și capacitatea de a comunica cu succes (discurs scris și oral).
- Abilitatea de a utiliza tehnologia mediată de computer pentru a gestiona procesele necesare pentru regăsirea și dispersarea informațiilor.
- Cunoștințe despre mass-media și societatea informațională, inclusiv tehnologia informației, telecomunicațiile, politicile publice, publicarea și industriile culturale.
- Cunoașterea organizațiilor guvernamentale, sociale și de afaceri și înțelegerea modului în care schimbul de informații este fundamental pentru funcționarea acestora.
- O înțelegere a managementului industriilor de comunicare și a comunicațiilor corporative interne și externe (relații publice, publicitate, marketing).
- O înțelegere a culturii, a comunicării internaționale și interculturale, a negocierii și a gestionării conflictelor. O abilitate de a comunica eficient în circumstanțe diverse și dificile.
Burse și finanțare
Ajutor financiar și premii
Echipa Financial Aid & Awards este aici pentru a oferi informații și sprijin cu privire la o varietate de surse de finanțare și oportunități de acordare, începând cu un videoclip care prezintă detaliile cuprinzătoare pe care le veți găsi pe acest site și pe blogul nostru.
Vedeți un rezumat al programelor de asistență guvernamentală pentru cei afectați de criza COVID-19.
Planificarea financiară este o componentă crucială a planificării educaționale timpurii. Vă rugăm să examinați oportunitățile de finanțare cu mult înainte de începerea programului dvs. pentru a ajuta la construirea unui buget rezonabil.
Împrumuturi
Explorați diferitele tipuri de împrumuturi disponibile pentru a vă finanța studiile.
Premii
Explorați o varietate de burse, premii și burse acordate în mod competitiv, disponibile de la RRU și alte agenții de finanțare.
Burse de cercetare
RRU gestionează administrarea burselor pentru agențiile de finanțare selectate. Acestea sunt unele dintre cele mai importante premii.
Alte finanțări
Descoperiți oportunități alternative de finanțare, cum ar fi Highbred Points.
Oportunități de carieră
Majoritatea profesioniștilor au nevoie de perspectivă și capacitate în domeniul conceptelor și strategiilor de comunicare profesională. Este important ca liderii de orice fel să înțeleagă canalele, procesele și principiile comunicării pentru a construi o cultură, a implica părțile interesate, a facilita schimbarea, a conduce inovația și a elabora o strategie eficientă. Masterul în comunicare profesională nu numai că vă echipează pentru a fi un specialist în comunicare la locul dvs. de muncă, ci sporește abilitățile existente de conducere, finanțe sau manageriale cu instrumente de comunicare specifice pentru a vă pune în aplicare obiectivele și a vă implementa strategiile.
Domeniile potențiale de practică pentru absolvenți sunt variate și includ:
- Ofițeri de comunicații pentru instituții guvernamentale și neguvernamentale;
- Directori de comunicații pentru corporații și organizații de marketing;
- Scriitori profesioniști de buletine informative, publicații comerciale, reviste, manuale de instruire, discursuri politice;
- Consultanți în dezvoltare organizațională și formare;
- Specialiști în formarea și dezvoltarea resurselor umane;
- Editori, independenți sau pentru publicații interne sau corespondență;
- Editori de reviste, reviste tipărite sau online;
- Profesori de cursuri de abilități de comunicare la colegiile comunitare;
- Consultanți media, corespondenți sau jurnaliști;
- Ofițeri de relații publice;
- Manageri de marketing și agenți de publicitate;
- Asistenți administrativi pentru credite de producție bazate pe informații,
- Consultanți de comunicare în dezvoltare pentru proiecte finanțate de asistență externă.
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.