
MBA in
MBA global OBS Business School

Introducere
MBA global online OBS Business School se concentrează pe dezvoltarea abilităților și abilităților manageriale necesare pentru a gestiona companii globale. Particularitatea programului este că oferă participanților toate instrumentele necesare pentru a gestiona cu succes companii cu o componentă ridicată de internaționalizare și inovare, în diverse poziții de responsabilitate -comenzi manageriale sau comenzi executive- și indiferent de dimensiunea organizației. Cu această filozofie inovatoare a programului, OBS își propune să ofere o viziune despre direcția viitorului managementului unei companii globale.
Acest master în strategie de afaceri pune, de asemenea, la dispoziție participantului un program de dezvoltare a competențelor profesionale nou și inovator, dezvoltat de OBS , predat de experți și profesioniști renumiți în resurse umane.
A avea studii superioare în Management, în domeniul administrării și managementului afacerilor, este esențială. Acest lucru este demonstrat de un studiu publicat de Executive MBA Council, care indică faptul că salariul mediu al participanților la MBA crește cu 11,4% de la începutul până la sfârșitul programelor lor.
În cadrul Global MBA, vă oferim posibilitatea de a participa la un schimb virtual la TEC de Monterrey.
În acest schimb, studenții de la OBS Business School care doresc acest lucru vor putea să susțină o materie predeterminată la TEC de Monterrey, scutindu-i de a lua echivalentul acesteia la OBS Business School .
Acei studenți care fac schimbul și promovează materia vor obține un Certificat de la TEC de Monterrey.
Curriculum
Bloc 1. Strategie într-un mediu global
- Marketing strategic din perspectivă internațională
- Strategie competitivă într-un mediu global
- Mediul economic global
- Strategii globale de e-business
- Responsabilitate socială corporativă și sustenabilitate
- Elaborarea planurilor strategice globale
Blocul 2. Managementul zonelor funcționale într-un mediu global
- Managementul lanțului global de aprovizionare
- Finanțe internaționale și evaluare a investițiilor
- managementul marketingului global
- Managementul global al sistemelor informatice
- Managementul vanzarilor globale
- Managementul global de achiziții
- managementul global al producției
- Managementul global al resurselor umane
- managementul comertului international
Blocul 3. Dezvoltarea abilităților manageriale
- Management intercultural
- Conducerea schimbării și transformării
- Negocierea în context global
- Managementul echipei virtuale
Blocul 4. Dezvoltarea abilităților manageriale
- Administrația financiară corporativă
- Contabilitate de gestiune
Proiect final de master
Activități suplimentare
Activități suplimentare
Eticheta și protocolul de afaceri Bootcamp în China și India
Prin exemple practice și discuții despre eticheta generală și de afaceri, aceste tabere de pregătire au ca scop nu numai să ajute studenții să conștientizeze diferențele culturale cu care se pot confrunta în economiile chineze și indiene, ci și să le permită să dezvolte o apreciere și înțelegere a acestor diferențe. pentru a se comporta corespunzător, pentru a evita greșelile și pentru a comunica mai eficient cu ceilalți. Pe de o parte, va fi acoperit protocolul internațional de etichetă, iar pe de altă parte, vor fi examinate normele și idiosincraziile observate în aceste economii.
dezvoltare managerială
Acest program este conceput pentru a completa conținutul blocurilor tematice cu pregătirea necesară pentru a realiza interiorizarea acestuia. Training-ul va fi conceput dintr-o triplă perspectivă: va începe cu asistență tehnică, va acorda suport personal participantului și, în final, va pune provocările individuale și de grup necesare atingerii obiectivelor stabilite.
Studii de caz': Metoda de caz
Componenta practică a programului este esențială și completează pregătirea teoretică. Pentru aceasta, pe parcursul cursului vor avea loc dezbateri pe teme de actualitate și interes pentru fiecare dintre subiecte, simulări de luare a deciziilor aplicate la situații reale sau cazuri practice în care problemele ridicate vor fi analizate din punct de vedere academic și soluțiile propuse. , precum și criteriile avute în vedere pentru realizarea acestora.
Webinarii
Majoritatea instruirii se desfășoară în mod asincron, adică schimbul de cunoștințe se realizează printr-o platformă care permite partajarea de texte scrise fără a fi nevoie ca oamenii să fie conectați în același timp.
În plus, în fiecare dintre module sunt organizate sesiuni sincrone sau „webinarii”, în care toți participanții sunt conectați în același timp printr-o aplicație, care permite schimbul de cunoștințe în „timp real”.
Admitere
Rezultatul programului
obiective
- Definiți strategia adecvată pentru a concura cu succes pe piețele pe care operează.
- Stăpânirea mediului de afaceri global și competitiv în care operăm în prezent, proiectarea strategiilor optime de internaționalizare pentru companii.
- Detectați și evaluați influența schimbărilor care au loc în mediul nostru.
- Aprofundarea funcțiilor de marketing în companii, analizând noile instrumente de comunicare pe care le avem la dispoziție, grație internetului și digitalizării societății.
- Elaborați cele mai actuale politici de marketing și strategii de vânzare cu accent special pe gestionarea rețelei comerciale și analiza datelor.
- Înțelegeți managementul echipei în medii competitive ca fiind esențial, punând un accent special pe formularea strategiei oamenilor companiei.
- Dezvoltă abilitățile financiare necesare, analizând viabilitatea investițiilor și înțelegând modul în care funcționează piețele de capital.
- Pregătiți un plan de afaceri competitiv pentru companie și știți cum să-l vindeți intern pentru aprobare.
Oportunități de carieră
perspectivele de carieră
- Companii de import - export
- Sectorul sănătății și industria farmaceutică
- Industria manufacturieră
- Companii de comunicare și publicitate
- Companii multinaționale
- Organisme de reglementare
- Sectorul tehnologiei, băncilor, serviciilor
- Companii de contabilitate și consultanță
- Managementul infrastructurii
- Întreprinderile mici și mijlocii
- Instituții multilaterale