Master în marketing digital, Growth Hacking și comerț electronic
OBS Business School
Informatie cheie
Locația campusului
Online
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
12 months
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Master online care oferă toate cheile pentru a vinde și comunica pe internet.
În ciuda mediului global de criză economică din ultimul deceniu, economia digitală crește an de an, devenind unul dintre principalele motoare ale creșterii economice. Viteza cu care au fost adaptate noile tehnologii nu are nicio comparație istorică. În timp ce radioul a avut nevoie de treizeci și opt de ani pentru a obține o audiență de cincizeci de milioane de oameni și televizorul treisprezece, internetul a făcut-o în doar patru ani. Iar aceste noi tehnologii au catalizat apariția de noi modele de afaceri și organizații care în câțiva ani au devenit lideri în sectoarele lor. O nouă revoluție, de această dată digitală.
Dar de ce Internetul este o schimbare atât de radicală în modul în care comunicăm și facem afaceri? Am putea face o listă interminabilă cu postări pentru a enumera argumente cu privire la importanța economiei digitale în societatea actuală, dar există unii factori care o disting într-un mod substanțial:
- Interactivitate și conectivitate fără limite. Participăm la apariția de noi mass-media care să permită comunicarea multidirecțională foarte eficient, în timp real și fără bariere geografice.
- Versatilitatea Internetul nu este altceva decât un protocol de comunicare, care îi permite să fie acceptat de mai multe dispozitive: TV, telefon mobil, smartphone-uri, tablete, aparate, desigur, computer. Există o disociere între hardware și conținut, astfel încât utilizatorii solicită să le poată accesa informațiile de pe orice dispozitiv. O provocare
- Măsurarea rezultatelor. Spre deosebire de alte media, internetul vă permite să măsurați cu exactitate rezultatele oricărei campanii sau acțiuni pe care le desfășurăm, prin metrici multiple care vizează măsurarea, controlul și monetizarea obiectivelor noastre. Și totul în timp real.
- Transacționalitate și accesibilitate. Pentru prima dată în istorie putem finaliza tranzacția în același mijloc de comunicare: Este ceea ce numim comerț electronic. Arăți, alegi, plătești, îl ai. Toate acestea în cel mult trei clicuri.
- Nu în ultimul rând, internetul este pauza cu modelele tradiționale de distribuție. Internet permite dezintermedierea completă a lanțului de distribuție (și, prin urmare, al costurilor), astfel încât contactul client-companie devine 100% direct.
Și în această lume digitală, sectorul comerțului electronic se extinde. Este un nou canal de vânzare și comunicare, care crește datorită creșterii accesului la internet, a dispozitivelor mobile și a noilor obiceiuri de cerere. În ultimii ani, au apărut noi proiecte în lumea comerțului electronic în majoritatea sectoarelor economice care în câțiva ani au devenit lideri în sectoarele lor. Această apariție de noi concurenți a obligat companiile tradiționale de retail să aibă o prezență în lumea digitală. Noi paradigme sunt necesare pentru a avea succes în aceste sectoare.
Și pentru a avea succes profesional în acest sector, este necesar să dobândești o serie de competențe și capacități pentru a putea conceptualiza, implementa și gestiona o afacere bazată pe comerțul electronic.
Cu Master of Digital Marketing și comerț electronic veți obține pregătirea necesară pentru a vă stimula cariera în acest domeniu devenind un expert în marketing digital online.
Membrii
Institutul de comerț electronic
OBS Business School a obținut calitatea de membru al Institutului de comerț electronic din America Latină, o instituție non-profit care își desfășoară activitatea susținând și încurajând Economia Digitală în diferite țări din America Latină cu obiectivul principal de a promova inițiative care consolidează și promovează lumea. de afaceri pe Internet.
Marketing Club Barcelona
Suntem membru al Consiliului Academic al asociației Club Marketing Barcelona, o organizație care lucrează pentru a crea, dezvolta și promova un mediu favorabil pentru ca Barcelona să fie una dintre capitalele internaționale de referință în marketing, conectând talentul și resursele în acest domeniu.
certificare
- Pregătirea certificării Google Ads
- Pregătirea certificării FB Blueprint
Curriculum
Bloc 1. Marketing digital
- Fundamentele marketingului digital și comerțului electronic
- Marketing în motoarele de căutare: SEO și SEM
- Marketing de performanță și marketing de permisiuni
- Strategii în social media
- Marketing auto și cumpărare programatică
- Analize și valori
Blocul 2. eCommerce
- CRM, loialitate și servicii pentru clienți
- Utilizabilitate, design de interacțiune și experiență utilizator
- operațiuni de comerț electronic
- Antreprenoriat
Proiect final de master
Activități suplimentare
Activități suplimentare
Bootcamp: joc de rol
Acest bootcamp este dezvoltat în cadrul proiectului final de master. Obiectivul acestui bootcamp este să-i ajute pe studenți să pregătească prezentarea proiectelor lor, care vor fi suportul pentru apărarea lor, în fața instanței.
Bootcamp: pregătire pentru certificarea Facebook Blueprint
Pentru a afla despre posibilitățile Facebook și pentru a demonstra cunoștințe companiilor și clienților, Facebook oferă diferite niveluri de certificare care urmăresc să verifice dacă profesioniștii își cunosc platforma și sunt capabili să facă cele mai bune recomandări clienților lor. Obținerea acestei certificări îi va face pe studenți „Digital Marketing Associate” al Facebook și, împreună cu masteratul propriu-zis, va îmbunătăți capacitatea de angajare a absolvenților.
Bootcamp: pregătire pentru certificare Google Ads
Google oferă o serie de certificări în diverse produse -Reclame, analiză sau platformă de marketing- care permit utilizatorilor certificați să demonstreze terților gradul de cunoaștere a platformei de publicitate. Studenții se vor putea pregăti pentru a obține „Certificarea în campaniile de căutare Google Ads” și, împreună cu diploma de master în sine, vor îmbunătăți capacitatea de angajare a absolvenților.
Bootcamp: Simulare de Growth Hacking
Pe parcursul acestui bootcamp, studenții vor realiza o simulare aplicând diferite instrumente de Growth Hacking, astfel încât să poată dobândi o viziune practică a acestei tehnici.
„Studii de caz”: Metoda de caz
Componenta practică a programului este esențială și completează pregătirea teoretică. Pentru aceasta, pe parcursul cursului vor avea loc dezbateri pe teme de actualitate și interes pentru fiecare dintre subiecte, simulări de luare a deciziilor aplicate la situații reale sau cazuri practice în care problemele ridicate vor fi analizate din punct de vedere academic și soluțiile propuse. , precum și criteriile avute în vedere pentru realizarea acestora.
Webinarii
Majoritatea instruirii se desfășoară în mod asincron, adică schimbul de cunoștințe se realizează printr-o platformă care permite partajarea de texte scrise fără a fi nevoie ca oamenii să fie conectați în același timp.
În plus, în fiecare dintre module sunt organizate sesiuni sincrone sau „webinarii”, în care toți participanții sunt conectați în același timp printr-o aplicație, care permite schimbul de cunoștințe în „timp real”.
Admitere
Rezultatul programului
obiective
- Înțelegeți întregul proces de gestionare a unui e-commerce. De la recrutare la servicii post-vânzare.
- Capacitate de analiză pentru a ști cum să interpreteze valorile acestui model de afaceri și să le transforme în informații relevante pentru luarea deciziilor
- Gândire critică pentru a pune la îndoială standardele.
- Lucrul în echipă. Afacerile digitale sunt interdisciplinare.
- Orientarea spre rezolvarea problemelor.
- Orientarea către acțiune pentru implementarea planurilor de acțiune.
- Să știți să structurați un model de afaceri în jurul comerțului electronic.
- Cunoașteți în profunzime principalele tehnici și canale pentru atragerea, atragerea și reținerea utilizatorilor.
- Înțelegeți noua paradigmă a comunicării digitale.
- Cunoașteți și internalizați cele mai relevante aspecte (pe site și în afara site-ului) în proiectarea site-urilor web tranzacționale.
- Diferitele modele posibile de generare de bani.
- Proiectarea și gestionarea operațiunilor interne.
- Înțelegeți și asimilați canalele de conversie.
- Aptitudinile profesionale și personale ale unui antreprenor.
Oportunități de carieră
oportunităţi de carieră
- Agenție interactivă
- Fonduri de capital de risc
- Manager de canal de comerț electronic
- Consultant SEO, SEM
- Product manager
- Director de marketing online
- Marketing digital comercial
- Șofer de proiect de comerț electronic
- Agenții de comunicare
- Managementul proiectelor digitale
- Director de vânzări online
- Consultant proiecte comerț electronic
- Senior Community Manager
- Expert în marketing digital