Keystone logo
Lloyd's Maritime Academy Certificat în managementul comercial și achiziții publice
Lloyd's Maritime Academy

Certificat în managementul comercial și achiziții publice

Online United Kingdom

16 Weeks

Engleză

La zi, Part time

Solicitați termenul limită de aplicare

17 Sep 2024

GBP 1.999 *

Învățământ la Distanță

* + TVA @ 20% pentru Regatul Unit al Marii Britanii sau pentru Regatul Unit al Marii Britanii sau în Regatul Unit al Marii Britanii.

Burse de studiu

Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile

Introducere

Certificatul de Management și Achiziție Comercială oferă cunoștințele și abilitățile esențiale necesare pentru a-ți construi și îmbunătăți cunoștințele despre managementul comercial și achizițiile strategice - și cum acestea pot aduce beneficii minime imediat printr-o bază de cost minimă și o afacere mărită.

  • Când: 26 septembrie 2017
  • Unde: livrate online, cu sprijinul unor experți din industrie
  • Durata: 16 săptămâni
  • Calificare: Certificatul de dezvoltare profesională a Academiei Maritime Lloyd's Maritime

8 MODULE DISPONIBILE

  • Introducere în strategia comercială și managementul comercial
  • Achiziții strategice pentru costuri, calitate și inovație
  • Managementul costurilor și finanțe
  • Management eficient de proiect
  • Managementul riscului într-un context comercial
  • Tendințe și propuneri
  • Negocierea și managementul relațiilor
  • Gestiunea contractelor practice

Introducere în strategia comercială și managementul comercial

Primul modul introduce strategia comercială și managementul comercial și explică importanța dezvoltării achizițiilor ca disciplină strategică. De asemenea, explică despre teoria de bază, metodologia și cele mai bune practici.

Achiziții strategice pentru costuri, calitate și inovație

Acest modul analizează nivelul următor al achizițiilor, depășind achizițiile de bază într-un proces mai strategic, încorporând metode de îmbunătățire a inovației, calității și costurilor. Modulul analizează, de asemenea, evaluarea furnizorilor și alte forme de achiziții (de exemplu, achiziții etice, gestionarea categoriilor) în acest context.

Managementul costurilor și finanțe

Costul redus este o parte necesară a rolului managerului comercial și al managerului de achiziții publice. Acest modul se ocupă de problemele legate de gestionarea eficientă a costurilor, utilizând instrumente precum variația costurilor, estimarea costurilor, monitorizarea costurilor și controlul costurilor. Modulul explică, de asemenea, natura costului față de valoarea și costul față de preț și costurile operaționale față de costurile totale.

Management eficient de proiect

Acest modul descrie instrumentele necesare în gestionarea eficientă a proiectelor, cum ar fi buy-in-ul părților interesate, comunicarea interdisciplinară și un caz de afaceri solid. De asemenea, analizează aspecte precum utilizarea tehnologiei, riscurile de proiect și planificarea de urgență în cadrul proiectelor.

Managementul riscului într-un context comercial

Acest modul explorează natura riscului în managementul comercial. Se analizează ce organizații pot face pentru a identifica, minimiza, gestiona și atenua riscurile inerente nu numai în operațiunile lor comerciale, ci și în procesele de achiziții publice.

Modulul analizează, de asemenea, diferitele tipuri de instrumente de gestionare a riscurilor disponibile managerului comercial și conceptul de management al riscului întreprinderii, reunind împreună strategiile de gestionare a riscurilor.

Tendințe și propuneri

Acest modul explică procesele de licitație și de propunere în întregime, de la începutul procesului de licitație până la final. Acesta detaliază pregătirile implicate, diferitele tipuri de propuneri întâlnite și planificarea necesară pentru a scrie o propunere cu valoare adăugată cu costuri corecte. De asemenea, explică procedurile implicate după ce o propunere a fost scrisă, de la etapa de revizuire, până la evaluarea și atribuirea ei înșiși. Este un ghid pentru a scrie o propunere eficientă și, de asemenea, pentru a ne asigura că nimic nu este omis de la etapa de planificare a propunerii.

Negocierea și managementul relațiilor

Una dintre cele mai importante etape în managementul comercial și achizițiile publice este construirea unei relații eficiente cu clientul / clientul / furnizorul. Acest lucru este completat de o colaborare eficientă și succes comun. Acest modul explorează natura relațiilor de afaceri bune, modul de măsurare a acestora și modul de angajare a partenerului de afaceri. În paralel cu aceasta, o strategie eficientă de negociere este cea mai importantă și va fi discutată pe larg în încheierea acestui modul.

Gestiunea contractelor practice

Managerii comerciali și profesioniștii din domeniul achizițiilor trebuie să se asigure că afacerile sunt desfășurate într-o manieră legală care se potrivește tuturor părților. Contractele eficiente și modul în care acestea sunt scrise, gestionate și livrate reprezintă piatra de temelie a managementului comercial eficient. Acest modul explică natura managementului contractelor și arată în detaliu la SLA; Contracte de contracte; Specificațiile contractului; Gestionarea schimbărilor de contracte, printre altele.

Taxa de școlarizare a programului

Furnizarea programului

Despre Școală

Întrebări

Cursuri similare