MBA Marketing și Management Digital
KMU Akademie
Informatie cheie
Locația campusului
Linz, Austria
Limbi Străine
Germană
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
4 semesters
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
EUR 9.800 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Variante de plată unică sau de plată în rate selectabile
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Cursul MBA - Digital Marketing and Management oferă studenților cunoștințe mai profunde și înțelegere a fundamentelor teoretice și a evoluțiilor actuale în domeniul digitalizării în marketing. Studenții învață să cunoască modele de afaceri digitale, precum și concepte agile de marketing și management, să le examineze și să le discute critic. Un accent este pus pe instrumentele de comunicare digitală și politica de prețuri, aplicarea și evaluarea acestora.
Elevii se ocupă de concepte pentru produse și servicii inteligente, dezvoltarea agilă a inovațiilor și strategiile de vânzare digitală și învață să evalueze critic aceste concepte, aplicarea lor în practică și efectele lor. Digitalizarea ca o provocare pentru companii este, de asemenea, evidențiată, la fel ca și metodele și procesele din domeniul cercetării online, inclusiv subiecte cheie precum big data, analiza predictivă și perspectivele clienților, luând în considerare aspectele economice și etice.
Odată cu finalizarea unui master extra-ocupațional la Middlesex University / KMU Akademie , se deschid noi oportunități de carieră și oportunități de avansare în poziții de management responsabil. Studenții obțin o educație solidă în administrarea și managementul afacerilor. Accentul nu se pune pe transmiterea de cunoștințe teoretice, ci mai ales pe referirea la practica de afaceri. După finalizarea cursului de master în administrarea afacerilor la distanță, absolvenții noștri sunt dotați cu abilitățile de care au nevoie pentru a fi manageri de succes în lumea afacerilor.
Învățarea la distanță se desfășoară în parteneriat cu Universitatea Middlesex foarte respectată, care vă va acorda diploma de Master în Administrarea Afacerilor (MBA). KMU Akademie & Management AG cu sediul în Linz/Austria este responsabilă de gestionarea organizațională. Suntem de contact pe parcursul studiilor și suntem disponibili pentru a răspunde la orice întrebări sau nelămuriri pe care le aveți. Toate documentele de studiu sunt disponibile în limba germană și pot fi accesate oricând pe platforma noastră online KMUnity. Puteți accesa materialele de învățare oricând și oriunde.
beneficiile tale
Convinge-te singur!
- Matriculare la Universitatea Middlesex foarte respectată (acreditată QAA)
- Titlu academic recunoscut la nivel internațional
- Independent de timp sau locație
- Part-time
- Acreditat de Agenția pentru Asigurarea Calității prin Acreditarea Programelor de Studii (AQAS)
- Documente modul pe portaluri online
- 120 ECTS complet
- Limba de predare germana
- Intrarea posibilă în orice moment
- Posibil si fara Matura/Abitur
- Titlul Master of Business Administration (MBA) poate fi realizat sau certificat
recunoaştere
Viitorilor studenți li se garantează că instituțiile de învățământ postliceal sunt recunoscute conform reglementărilor din țara lor de origine și că cursurile oferite și orice diplome academice acordate au efect juridic și în țara de origine a instituției de învățământ.
Cursul de Master of Business Administration (MBA) a fost acreditat de Agenția pentru Asigurarea Calității prin Acreditarea Cursurilor (AQAS).
Admitere
Curriculum
module
- management financiar
- marketing
- organizare si management
- Managementul resurselor umane
- economie
- dreptul afacerilor
- Managementul marketingului digital
- Comunicare digitală și politică de prețuri
- Servicii digitale și vânzări digitale
teza de master
Teza de master este o parte principală a programului de master. Lucrarea cuprinde cel puțin 70 până la 100 de pagini. Tema poate fi aleasă liber, ar trebui să provină în mod ideal din mediul de lucru al studentului și să includă cercetare orientată spre practică. Tema trebuie convenită cu supervizorul și înregistrată la departamentul de studii. Timpul planificat de procesare pentru teza de master este de obicei de trei până la șase luni. După elaborarea scrisă, este planificată o apărare orală (prezentare/discuție).
examene
În funcție de modul, sunt planificate diferite examene sub formă de examene online și/sau teme (analiza, studii de caz, eseuri sau lucrări semestriale). Pentru examenele online cu carte deschisă, oferim mai multe date de examen în fiecare an. Trimiterile pot fi solicitate în orice moment. Ambele forme de examinare pot fi rezolvate de acasă cu un PC/laptop, în conformitate cu instrucțiunile.
Mărturii studențești
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în Management - Marketing Digital Major
- Warsaw, Polonia
Program superior în marketing și publicitate digitală
- Madrid, Spania
Master în marketing digital și rețele sociale
- Madrid, Spania