
MBA in
MBA Online - Managementul luxului în era digitală
Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE

Informatie cheie
Locația campusului
Paris, Franţa
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
12 months
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 10.500 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Întreg online, în limba engleză și pe o durată de 12 luni, MBA Online își propune să instruiască profesioniști pentru a le oferi o viziune asupra schimbării și adaptării la noul mediu socio-economic din cadrul companiilor din sectorul luxului.
Datorită învățării la distanță, studenții pot studia în timp ce sunt activi profesional. De asemenea, pot beneficia de cei mai buni profesori din industria luxului și pot colabora cu studenți din întreaga lume.
Galerie
Admitere
Curriculum
Noi consumatori de lux
- Odată cu Creatorii, ei au devenit Brands: o istorie contemporană a mărcilor de lux
- Revoluția industrială: parfumuri, cosmetice și accesorii
- Cea mai mare schimbare a industriei de lux, anii '90
- Cine sunt noii consumatori de lux?
- Managementul intercultural
Dezvoltarea unui brand de lux: Branding, identitate și creativitate
- Brand equity management, Brand Image
- Brand stretching și Brand alianță
- Chestiuni specifice managementului de brand
Marketingul experimental
- Proiectarea călătoriei clienților, Ambasadorii de marcă,
- Marketing senzorial, marketing imersiv, teatralizare, digitalizarea retailului Brick & Mortar
- Călătorie pe clienți pe mai multe canale, experiențe digitale
Gestionarea unei companii de lux
- Orientarea financiară: Costuri și profituri operaționale
- Strategia de poziționare a prețurilor
Lansarea unui brand de lux în lumea digitală I
- Înțelegerea importanței rețelelor sociale:
- marketing web,
- comunicare,
- e-commerce
- retail nou
Strategii de distribuție: mixul potrivit între canale
- Înțelegerea importanței contextelor interculturale și a specificităților locale.
- Evoluția modurilor de distribuție: distribuție selectivă, vânzare cu amănuntul, distribuție, comerț electronic ...
Probleme juridice de lux
- Legi și reglementări legale specifice aplicabile sectorului luxului
Dezvoltarea și managementul talentelor
- Managementul schimbării
- Cutia de instrumente a liderului
- Recrutarea și dezvoltarea de oameni
- Tratarea conflictelor - Se ajunge la un acord
Lansarea unui brand de lux în lumea digitală II
- CRM
- Monitorizare Internet și business intelligence
- Utilizează analiza de caz și sectorială
Luând în considerare noile probleme de responsabilitate socială și durabilă din industria luxului
- De la dezvoltarea durabilă la responsabilitatea socială a întreprinderilor
- Specificul durabilității legate de industria de lux
- Noi consumatori de lux și noi piețe de lux
Proiect final de afaceri
Rezultatul programului
Obiectivele acestui program sunt de a permite studenților să:
- Demonstrați expertiză cu privire la caracteristicile sectorului
- Definiți poziționarea realistă și obiectivă a unui brand și construiți povestea care îi va permite să atingă obiectivul stabilit
- Respectați cheile tradiției diferențiate a sectorului luxului, încorporând instrumentele, metodologiile și procesele erei digitale
- Conduceți transformarea organizațiilor pentru a face față unor noi proiecte și provocări antreprenoriale