Master în Leadership Digital
Heriot-Watt University Dubai
Informatie cheie
Locația campusului
Academic City, Emiratele Arabe Unite
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* gradul de master cuprinde opt cursuri și un proiect capstone. Fiecare curs este de 1.340 GBP, iar proiectul final este de 1.480 GBP. Taxa completă a programului este de 12.200 GBP. Puteți studia curs cu curs și puteți plăti pe măsură ce învățați sau vă pu
Introducere
Prezentare generală
Programul online de Master Digital Leadership al Școlii de Afaceri din Edinburgh de la Universitatea Heriot-Watt a fost dezvoltat în consultare cu industria pentru a echipa o nouă generație de lideri pentru a conduce transformarea digitală bazată pe date. Adresându-se nevoilor de talent ale viitorului, gradul a fost conceput pentru a vă pregăti pentru roluri de conducere în transformarea digitală. Vă va oferi o apreciere critică a potențialului de transformare al tehnologiilor digitale în afaceri și a oportunităților și provocărilor asociate cu transformarea digitală într-o varietate de contexte organizaționale.
Pe lângă faptul că oferă o perspectivă asupra rolului tehnologiilor de transformare, cum ar fi Big Data, Robotica și AI, programul vă va oferi și o apreciere a modului în care aceste tehnologii pot fi utilizate cu succes prin inovare strategică și schimbare pentru a oferi eficiență operațională și valoare sporită pentru clienți. . Programul va lua în considerare rolul inovației modelului de afaceri și al piețelor în rețea în transformarea industriilor și economiilor, precum și: centrarea pe client și valorificarea rețelelor clienților, rolul strategic al datelor, leadershipul, agilitatea organizațională și transformarea culturală.
Durata programului
Este nevoie de aproximativ 150 de ore de studiu per curs. În medie, durează patru ani pentru a finaliza un MSc complet, dar poate fi finalizat mai rapid sau pe o perioadă mai lungă. Îți poți alege propriul ritm reluând sau renunțând la studii ori de câte ori ți se potrivește cel mai bine. Programul tău are întotdeauna prioritate.
Livrare de învățare online
Materialele noastre de curs progresiv sunt disponibile online prin Mediul nostru de învățare virtual (VLE). VLE vă pune în legătură cu experții noștri academicieni și cu materialele de curs prin videoclipuri, seminarii web, articole, reviste, evaluări și forumuri de discuții. La noi, depinde complet de dvs. când și unde susțineți examenele și trebuie să plătiți doar unul câte unul. Puteți alege când să susțineți examenele și dacă trebuie să vă rearanjați, nici asta nu este o problemă. Pentru a afla mai multe despre structura programului, resurse și asistență, vă rugăm să vizitați paginile noastre de asistență și furnizare de învățare online.
Sprijin pentru elevi
Chiar și cei mai talentați și cei mai încrezători dintre elevi au nevoie de puțin ajutor din când în când. Indiferent dacă studiezi online acasă sau cu un partener de învățare, nu ești niciodată departe de sprijinul facultății noastre și al colegilor tăi. Asistență suplimentară este disponibilă prin sesiuni opționale de școlarizare și revizuire online și alte resurse online, cum ar fi teste, eseuri practice, forumuri de discuții în colaborare unde vă puteți interacționa cu colegii dvs. din întreaga lume și instrumente care vă ajută să vă urmăriți progresul prin materialele de curs.
Admitere
Curriculum
Conținutul cursului
MSc Digital Leadership își propune să dezvolte o înțelegere critică a oportunităților și provocărilor transformării digitale în mediile de afaceri contemporane și să dezvolte competențele necesare de conducere, management și tehnice pentru a executa inițiative de transformare digitală în organizații.
Programul cuprinde opt cursuri. Cursurile sunt evaluate printr-o examinare scrisă și/sau cursuri scrise. La finalizarea celor opt cursuri predate, studenții vor întreprinde, de asemenea, o dizertație de cercetare sau un proiect final. Treceți-le și alăturați-vă rețelei noastre globale de absolvenți și profesioniști în afaceri din Edinburgh Business School.
Cursuri obligatorii
- Strategia de afaceri digitale: platforme și ecosisteme
- Leadership digital
- Schimbare strategică
- Filosofia și practica cercetării
- Big Data Analytics
- Business Analytics și Introducere în Big Data
- Analytics de marketing digital
- Analiza oamenilor
Descriptori de curs obligatorii
Strategia de afaceri digitale: platforme și ecosisteme
Acest curs dezvoltă o apreciere critică a implicațiilor strategice ale transformării digitale în afaceri, inclusiv potențialul tehnologiilor digitale de a perturba lanțurile valorice, de a stimula inovarea modelului de afaceri și de a crea un avantaj competitiv prin eficiență operațională și valoare sporită pentru clienți. Caracteristicile unice ale afacerilor cu platforme și (și ale ecosistemelor bazate pe platforme) vor fi explorate și evaluate, împreună cu provocările asociate cu dezvoltarea și executarea strategiilor de platformă.
Leadership digital
Acest curs vă prezintă teoria și practica leadershipului și dezvoltă o apreciere a rolului și importanței conducerii în transformarea afacerilor, explorând legăturile dintre conducerea eficientă și adecvată și strategia organizațională. De asemenea, oferă o oportunitate de a lua în considerare o practică adecvată de leadership în diferite contexte din viața reală sau simulate.
Schimbare strategică
Acest curs vă oferă cunoștințe și înțelegere a schimbării organizaționale dintr-o perspectivă strategică, explorând modele de schimbare strategică și aplicarea acestora într-o varietate de setări organizaționale. De asemenea, explorează impactul organizațional al schimbării strategice și rolul conducerii, agenților interni de schimbare și părților interesate externe.
Filosofia și practica cercetării
Conceput pentru a oferi o bază pentru proiectul final sau disertația, acest curs dezvoltă o înțelegere a procesului de cercetare în științe sociale și oferă o înțelegere a teoriei și abordărilor cercetării. De asemenea, oferă o explicație a designului cercetării; planificarea proiectului și stilul de scriere, cu referire în special la disertația de master/raportul Capstone.
Big Data Analytics
Oferă o perspectivă asupra utilizării analizei datelor în contextul afacerii și cunoștințe practice despre sistemele și instrumentele utilizate pentru analiza datelor mari. Acesta își propune să ofere studenților abilități adecvate pentru descoperirea cunoștințelor, analiza și evaluarea datelor mari și să dezvolte abilități cantitative în extragerea, analiza și interpretarea informațiilor din date mari. De asemenea, este oferită o înțelegere a tehnologiilor asociate cu analiza datelor mari, cum ar fi cloud computing, inteligența artificială și internetul lucrurilor.
Business Analytics și Introducere în Big Data
Dezvolta o înțelegere a diferitelor abordări utilizate de manageri și consultanți de management pentru a rezolva problemele de decizie de afaceri și aprecierea scopului și valorii analizei de afaceri în luarea deciziilor de management. De asemenea, oferă o înțelegere de lucru a conceptelor statistice cheie care stau la baza aspectelor științelor deciziei strategice și oferă studenților abilitățile practice de a aplica o serie de tehnici analitice utilizate de analiștii de afaceri. De asemenea, este oferită o introducere în Big Data, care oferă o bază pentru cursul Big Data Analytics.
Analytics de marketing digital
Dezvoltă o apreciere critică a teoriilor, instrumentelor și tehnicilor asociate cu analiza de marketing digital și cunoașterea de lucru a diferitelor strategii pentru creșterea traficului pe site și capacitatea de a evalua avantajele și dezavantajele acestora în contexte specifice. De asemenea, dezvoltă capacitatea de a evalua critic și de a răspunde la rezultatele analizelor de marketing digital.
Analiza oamenilor
Își propune să ofere o perspectivă asupra importanței datelor de calitate și a analizei oamenilor în contextul tehnologiilor de afaceri contemporane. Explorând diferite abordări de analiză a datelor, studenții vor învăța cum să analizeze, să interpreteze și să raporteze datele de bază, atingând în cele din urmă un nivel ridicat de maturitate analitică, așa cum se bazează pe modelul Ulrich. O înțelegere a analizei capitalului uman/analitica oamenilor le va arăta studenților importanța instrumentelor de aprovizionare, a procesării limbajului natural și a valorilor atunci când se ocupă de achiziționarea de talent sau de planificarea forței de muncă. În cele din urmă, acest curs va aborda, de asemenea, provocările legate de analiza oamenilor, cum ar fi etica și rezistența, precum și gestionarea datelor, păstrând în același timp centrarea umană.