Curs de strategie de marketing digital
Online
DURATA
6 Weeks
LIMBI
Engleză
RITM
Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
USD 1.850
FORMAT DE STUDIU
Învățământ la Distanță
Introducere
Dezvoltați strategii de marketing digital care să ajungă și să păstreze clienții.
Strategia de marketing digital vă va echipa cu cele mai recente tactici, instrumente și tendințe pentru a obține și păstra clienți, pentru a vă poziționa brandul pentru succes și pentru a dezvolta strategii bazate pe date.
Avantajul online HBS
- Facultatea de clasă mondială
- Învățare online la marginea locului
- Colaborare la nivel mondial și rețea
- Proiecte din lumea reală, învățare bazată pe cazuri
Harvard Business School Online oferă un mod unic și foarte atractiv de a învăța concepte vitale de afaceri. Cufundați-vă în provocările reale cu care se confruntă companiile de top, inclusiv e.l.f. Cosmetics, OOFOS, L'Oreal, Adobe, Mastercard și Rain the Growth Agency. Vă veți lupta cu problemele cu care s-au confruntat acestea, în timp ce vă veți implica alături de alți cursanți din întreaga lume.
Studenți ideali
Who Will Benefit
Marketing Professionals
Avansați dincolo de tactici și învățați marketingul digital la nivel strategic.
Profesionişti non-marketing
Explorați cele mai recente tendințe care vă afectează rolul sau organizația și dezvoltați o bază în marketing digital.
Entrepreneurs
Proiectați și implementați strategii pentru a vă lansa sau dezvolta afacerea în spațiul digital.
Admitere
Burse și finanțare
Acest curs nu este eligibil pentru burse și ajutor financiar, dar participanții din trecut primesc o reducere de 30%. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați pagina noastră de plată și ajutor financiar.
Curriculum
Structura programului
Strategia de marketing digital este un curs online care echipează profesioniștii cu instrumentele, mentalitatea și tendințele pentru a lua decizii în domeniul digital.
strategie și tactici de marketing, inclusiv modul de poziționare a unui produs sau serviciu pentru succes, de a dobândi și de a implica clienți și de a măsura ambele
performanța campaniilor pe termen scurt și valoarea clienților pe termen lung.
Silabă
Modulul 1: Marketing în era digitală
Explorați tehnologiile digitale și inovațiile introduse de companiile direct-to-consumer (DTC), riscurile și provocările de marketing asociate acestora și cum să vă remodelați practicile de marketing pentru a concura cu mărcile emergente.
Modulul 2: Elaborarea unui plan de marketing digital
Înțelegeți și stabiliți componentele strategice ale unui plan de marketing digital, inclusiv indicatorii cheie de performanță (KPI) relevanți, publicul țintă definit și o propunere de valoare convingătoare.
Modulul 3: Achiziționarea clienților, Partea 1: Media plătită
Aflați diferențele dintre media plătită, deținută și câștigată și cum și când să profitați la maximum de publicitatea mărcii dvs.
Modulul 4: Achiziționarea clienților, Partea a II-a: Media deținute și câștigate
Definiți media deținută și câștigată și cum să le încorporați pe ambele în planul dvs. de marketing. Explorați procesul de colaborare cu influenți și învățați să gestionați și să măsurați impactul acestora.
Modulul 5: Implicarea clienților
Explicați de ce este esențial pentru companii să nu doar achiziționeze, ci și să-și păstreze clienți, precum și diferite strategii de implicare pe care le puteți implementa pentru a reduce retragerea.
Modulul 6: Alocarea bugetului și măsurarea succesului
Descoperiți cum să măsurați succesul campaniilor de marketing digital și de ce să luați în considerare atunci când creați bugete de marketing digital. Explorați tendințele majore care ar putea avea un impact asupra peisajului în anii următori.
Rezultatul programului
Ce vei învăța
- Înțelegeți cum a evoluat marketingul și ce urmează pe baza informațiilor din lumea reală de la mărci, agenții, experți practicieni și profesori
- Definiți obiectivele, valorile, publicul țintă și propunerea de valoare potrivite pentru a vă poziționa produsul sau serviciul pentru succes
- Descoperiți cum să achiziționați și să păstrați clienți prin mijloace media plătite, deținute și câștigate
- Obțineți cadre și instrumente pe care le puteți aplica strategiei de marketing digital a organizației dvs
- Dezvoltați abordări pentru atribuire, alocarea bugetului și calcularea valorii de viață a clientului
- Explorați tehnicile de implicare a clienților, inclusiv personalizarea, povestirea și construirea comunității
Mărturii studențești
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.