Curs de Leadership Organizațional
Online
DURATA
7 Weeks
LIMBI
Engleză
RITM
Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
USD 1.850
FORMAT DE STUDIU
Învățământ la Distanță
Introducere
Crește-ți abilitățile de conducere pentru a-ți duce organizația la următorul nivel
Leadershipul organizațional le echipează liderilor de echipe cu experiență și directorilor aspiranți cu abilitățile, strategiile și instrumentele pentru a se ridica la responsabilități de conducere extinse și pentru a-și ghida organizațiile în mod eficient. Aflați cum să stabiliți și să comunicați direcția, să influențați prin alți manageri, să generați aliniere organizațională, să impulsionați inovația și să proiectați schimbarea.
Avantajul online HBS
- Facultate de talie mondială
- Învățare online la marginea locului dvs
- Colaborarea globală între egali și crearea de rețele
- Învățare în lumea reală, bazată pe cazuri
Harvard Business School Online oferă o modalitate unică și extrem de captivantă de a învăța concepte vitale de afaceri. Cufundați-vă în provocările reale cu care se confruntă un grup divers de lideri de afaceri a căror experiență se întinde pe diverse industrii, dimensiuni organizaționale, zone geografice și medii profesionale. Veți păși în pielea experților de la General Mills, Medtronic, Bank Leumi, Levi Strauss & Co., EasyJet și alte organizații și veți lupta cu problemele cu care s-au confruntat, totul în timp ce interacționați cu colegi din întreaga lume.
Studenți ideali
Cine va beneficia
- Lideri de echipă cu experiență: Pregătiți-vă pentru următoarea fază a călătoriei dvs. de conducere, indiferent dacă vă extindeți aria generală de responsabilități sau preluați un departament sau organizație mai mare.
- Antreprenori: Învață să conduci la scară și mobilizează-ți angajații pe măsură ce faci tranziția afacerii tale de la un startup la o companie în stadiu de creștere.
- Laptop: Principii de conducere Participanții din trecut
Dacă ați finalizat Principiile de leadership, acest curs vă va ajuta să vă extindeți setul de instrumente de leadership și să vă pregătiți pentru a conduce o divizie, un departament sau o organizație.
Admitere
Burse și finanțare
Acest curs nu este eligibil pentru burse și ajutor financiar, dar participanții din trecut primesc o reducere de 30%. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați pagina noastră de plată și ajutor financiar.
Curriculum
Structura programului
Leadershipul organizațional constă în aproximativ 40 până la 45 de ore de material livrat pe parcursul a șapte săptămâni. Puteți finaliza cursurile la timpul dvs. respectând termenele limită obișnuite.
La începutul cursului, vi se va cere să finalizați o autoevaluare și să solicitați feedback din partea colegilor, cum ar fi subordonații direcți, clienții sau managerii, pentru evaluarea Learning Path Tool (LPT). LPT este o evaluare de 360 de grade dezvoltată la Harvard Business School pentru a oferi liderilor informații despre domeniile cheie de competență esențiale pentru un leadership eficient. După finalizarea cu succes a LPT – care necesită obținerea de evaluări de la cel puțin doi colegi (și, în mod ideal, cel puțin șase) – veți primi un raport detaliat care vă oferă o perspectivă asupra conducerii dumneavoastră și a modului în care alții vă experimentează.
La jumătatea cursului, vei participa la o săptămână de proiect. Vi se va cere să colaborați cu colegii sau cu persoane din rețeaua dvs. la o provocare sau o oportunitate cu care se confruntă organizația dvs. Apoi, veți intra în legătură cu un coleg din Leadership organizațional pentru a împărtăși ceea ce ați învățat și pentru a primi feedback.
Cursul include, de asemenea, un exercițiu de încărcare video în care veți exersa tehnicile de comunicare predate în curs și veți oferi feedback colegilor de curs. Vă puteți înregistra pe un telefon, computer sau alt dispozitiv de înregistrare video și vi se va cere să încărcați videoclipul la curs.
Programă
Leadershipul organizațional explorează rolurile pe care liderii trebuie să le îmbrățișeze pentru a conduce o divizie, un departament sau o organizație: ca un far care stabilește direcția; un arhitect care aliniază talentul, sistemele și structura și cultura; și un catalizator care conduce inovația și schimbarea. Prin autoevaluare, feedback de la colegi și proiecte aplicate propriei activități, veți obține o înțelegere mai clară a stilului dvs. de leadership și a modului de pregătire pentru următoarea fază a călătoriei dvs. de conducere.
Rezultatul programului
Ce vei învăța
- Identificați orice nealiniere între dinamica organizației dumneavoastră și condițiile de pe piața externă
- Comunicați scopul și viziunea și inspirați-vă organizația să execute această viziune
- Extindeți influența dvs. conducând prin alți manageri
- Creșteți-vă stilul de conducere pentru a face față provocărilor distincte de a conduce echipe mai mari și mai dispersate
- Modelează-ți cultura și arhitectura organizațională pentru a maximiza talentul, a valorifica diversitatea și a crește performanța
- Dezvoltați strategii pentru planificarea și proiectarea schimbărilor organizaționale și inițiativelor de inovare
Mărturii studențești
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.