Crearea valorii mărcii Curs online
Online
DURATA
6 Weeks
LIMBI
Engleză
RITM
Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
07 Feb 2025
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
13 Feb 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
USD 1.850
FORMAT DE STUDIU
Învățământ la Distanță
Introducere
Construiți mărci care oferă valoare maximă consumatorilor și companiei dumneavoastră.
Concepte cheie
- Să definească ce este un brand și cum poate fi acesta utilizat ca avantaj competitiv
- Creați o declarație de poziționare convingătoare și o poveste de brand rezonantă
- Să înțeleagă rolul pe care îl joacă mărcile în viața consumatorilor și importanța construirii unor comunități de marcă durabile
- Aflați cum să gestionați mărcile în timp pentru a le maximiza valoarea
- Explorați modul în care brandurile creează valoare pentru acționari și de ce este vital să investiți în brandul dumneavoastră
Studenți ideali
Who Will Benefit
Marketing Professionals
Transformă-ți marca în avantajul competitiv al companiei și învață cum să-i cultivi și să-i maximizezi valoarea în timp.
Manageri și consultanți în comerțul cu amănuntul și bunuri de larg consum
Creați, hrăniți și gestionați strategia și valoarea de brand a organizației dvs. sau a clientului.
Entrepreneurs
Dezvoltați cadre și instrumente strategice pentru a vă lansa sau dezvolta marca în industria de consum și retail.
Admitere
Curriculum
Syllabus
Module 1
Valoarea mărcilor
Explorați ce este un brand și cum creează valoare pentru consumatori. Înțelegeți de ce mărcile sunt printre cele mai valoroase active ale unei companii și evaluați diferitele metode pe care companiile le folosesc pentru a construi și a menține capitalul de brand.
Concepts
- Ce este un brand?
- Branding-ul ca sursă de avantaj competitiv durabil
- Calea de la investiția în branding la valoarea pentru acționar (un proces în cinci pași de branding)
- Peisajul brandului contemporan
Featured Exercises
- Descoperiți punctele de diferențiere a mărcii
- Scrieți o declarație de poziționare a mărcii care subliniază propunerea de valoare pentru client
- Analizați fiecare pas al procesului de branding
Module 2
Brand Storytelling
Articulează caracteristicile unei povești de brand convingătoare și evaluează puterea povestirii asupra capitalului de brand bazat pe consumator.
Concepts
- Descoperirea ce înseamnă mărcile pentru consumatori
- Propunerea de valoare pentru client ca fundație pentru povestirea mărcii
- Tipurile de povești pe care mărcile le spun
- Elementele fundamentale ale povestirii mărcii
- Conectarea poveștilor cu cultura
Featured Exercises
- Utilizați o tehnică inovatoare de cercetare a pieței pentru a descoperi, analiza și interpreta diferitele dimensiuni ale capitalului de marcă
- Creați o poveste de brand rezonantă pentru consumatorii dvs. țintă
Module 3
Relații consumator-marcă
Identificați rolurile pe care mărcile le joacă în viața clienților și diferențiați între diferitele tipuri de relații pe care consumatorii le formează cu mărcile, regulile care guvernează acele relații și cum să le negociați în timp pentru a crea valoare reciprocă.
Concepts
- Relații consumator-marcă
- Negocierea relațiilor consumator-brand
- Crearea unei comunități de brand
- Gestionarea unei comunități de mărci
Featured Exercises
- Practicați pașii dezvoltării „inteligenței relaționale”
- Evaluați impactul comunităților de brand asupra consumatorilor și companiilor
- Evaluați importanța fiecărui pas al negocierii relațiilor consumator-brand
Module 4
Gestionarea mărcilor în timp pentru a maximiza valoarea
Descoperiți cum să repoziționați o marcă pentru a-și menține avantajul competitiv, să profitați de capitalurile existente pentru a o aduce pe o nouă piață și să gestionați un portofoliu de mărci diverse.
Concepts
- Evoluția semnificației mărcii de-a lungul timpului
- Extinderea mărcilor pentru creștere
- Strategia de portofoliu de mărci
- Extinderea unui brand în toate zonele geografice
Featured Exercises
- Discutați despre repoziționarea mărcii
- Evaluați avantajele și dezavantajele legate de strategiile de extindere a mărcii
- Articulează oportunitățile și provocările asociate branding-ului global
Module 5
Evaluarea mărcii
Înțelegeți modul în care mărcile creează valoare pentru firme și acționarii acestora și cum să estimați valoarea activelor unei mărci și să calculați rentabilitatea investiției acesteia.
Concepts
- Care este valoarea unui brand?
- Tehnici de evaluare a mărcii
- Rentabilitatea investiției în branding
- Investiție în mărci
- Course Summary
Featured Exercises
- Evaluează factorii care determină valoarea unei mărci
- Discutați problemele pe care companiile le pot confrunta din cauza lipsei unor abordări standardizate de evaluare a mărcilor
- Rezumați beneficiile și riscurile creșterii investițiilor în marcă
- Luați în considerare modul în care companiile pot construi capitalul de marcă bazat pe consumatori și pe firmă
- Prezentați cele mai bune lecții de curs pe care intenționați să le aplicați organizației dvs
Rezultatul programului
Certificate of Completion
Îmbunătățiți-vă CV-ul cu un Certificat de finalizare de la HBS Online.
Taxa de școlarizare a programului
Furnizarea programului
- 6 weeks
- 6-8 ore pe săptămână
- 6 modules
- Self-paced with regular deadlines.
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.