Master online în Comunicații și Marketing Viitor
GBSB Global Business School - Online programs
Informatie cheie
Locația campusului
Spain Online, Spania
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
9 months
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
EUR 4.750
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Apr 2024
Introducere
Masterul online în Comunicare și Marketing Viitor îi învață pe studenți cele mai de succes modalități de planificare și lansare a unei campanii de comunicare și marketing integrate, multicanal, pe scena internațională. Programul de Master în Comunicații și Marketing Viitor îi învață pe studenți cele mai eficiente metodologii de marketing. Acest master încorporează învățături în domeniile leadershipului, strategiei globale de afaceri, marketing digital și inovator, comunicarea mărcii, precum și cercetarea tendințelor și analiza pieței.
Studiul pentru un Master în Comunicații și Marketing Viitor dezvoltă competențele studenților în inovarea în afaceri, marketing global, tehnologii emergente și branding personal și companie. Cu cursuri despre marketingul destinațiilor, marketingul experiențial, negocierile internaționale și dezvoltarea afacerilor, studenții de la Master în Comunicare și Marketing Viitor vor fi pregătiți să pășească în arena globală de marketing și comunicare.
Repere ale programului
- Leadership în educația digitală în Spania.
- Facultate cu experiență în comunicare și marketing.
- Studenți din 100 de țări diferite.
- Vizite multiple ale companiei și cunoștințe practice.
- Metodologia de predare a învăţării prin practică.
Curriculum
Descoperiți competențele de bază în marketing:
Aflați cum să proiectați și să lansați campanii de marketing integrate în timp ce studiați pentru un master de marketing și comunicare în Barcelona.
Aflați instrumente esențiale de afaceri:
Lucrați în orice companie legată de comunicare și marketing viitor, îmbunătățind o afacere deja existentă prin utilizarea instrumentelor inovatoare de marketing și comunicare, leadership și tehnici de negociere.
Dezvoltarea competențelor cerute de economia digitală:
Îmbunătățiți-vă abilitățile digitale pentru a ajuta o bază de clienți care aleg să cerceteze tendințe, să citească recenzii și să cumpere bunuri prin platforme de comerț electronic și canale de social media.
Înțelegeți practicile de afaceri interculturale:
Studiați cu studenți din întreaga lume și învățați cum să prosperați într-un mediu de afaceri multinațional, cultivând capacitatea de a comunica și de a colabora eficient.
Structura programului:
- Marketing viitor
- Marketingul inovațiilor
- Planificarea comunicarii si publicitate
- Social Media și Relații Publice
- Fundamentele Agile: Scrum, Kanban, Lean și XP
- Joc de afaceri de simulare de marketing strategic
- Dezvoltare de proiecte și finanțare
- Competențe transversale ale liderilor globali
Admitere
Clasamente
- Acreditat de Consiliul de Acreditare pentru Școli și Programe de Afaceri (ACBSP)
- Premiată ca o școală de afaceride cinci stele pentru calitatea predării de către QS Ranking System
- Singura instituție de învățământ superior din Spania acreditată de Microsoft ca lider în educația digitală
- A primit 3 scoruri de top la U-Multirank pentru diviziile de cercetare, predare și învățare și orientare internațională
Oportunități de carieră
Masterul online în comunicare și marketing viitor vă va aduce la curent cu cele mai recente concepte și tehnici de comunicare și marketing, pregătind studenții pentru o carieră în această industrie interesantă și în continuă evoluție. GBSB Global își susține masteratul în Comunicare și Marketing Viitor din Barcelona, pregătiți să-și ducă cariera la noi culmi, oferind studenților posibilitatea de a participa la ateliere specializate, prezentări corporative în campus și sesiuni de evaluare a carierei.
Finalizarea unui Master în Comunicare și Marketing Viitor echipează absolvenții cu abilitățile și cunoștințele necesare pentru a prospera în diverse căi de carieră. Aceasta include, dar nu se limitează la, comunicarea corporativă, jurnalismul, mass-media, politică, învățământul superior și multe alte domenii.
Obțineți un loc de muncă în comunicații și marketing viitor cu GBSB Global:
Galerie
Rezultatul programului
Cunoştinţe:
- Are cunoștințe de specialitate cuprinzătoare și înțelegere a modului în care cadrele culturale, economice, politice și tehnologice afectează practicile de management și modul în care acestea pot fi gestionate eficient;
- Identifică și evaluează abordările teoretice necesare pentru planificarea și luarea deciziilor în afaceri. Acestea includ idei care sprijină modelarea și gestionarea deciziilor într-o gamă largă de domenii funcționale;
- Are cunoștințe relevante despre organizații și despre rolul lor în desfășurarea unei afaceri durabile în contextul în care își desfășoară activitatea și despre modul în care sunt gestionate în conformitate cu codurile de etică și responsabilitatea socială corporativă;
- Are o înțelegere critică a managementului continuității afacerii, inclusiv cunoștințe despre posibilele riscuri și mediile de reglementare care pot afecta operațiunile de afaceri;
- Are cunoștințe cuprinzătoare despre metodele de gestionare a proceselor de inovare și a tehnologiilor digitale care sunt solicitate și a implicațiilor tehnologiilor digitale pentru indivizi și societăți;
- Identifică și evaluează problemele cheie legate de administrarea elementelor umane atunci când gestionează proiecte precum munca în echipă, comunicarea, motivația și diversitatea;
- Are o înțelegere cuprinzătoare și critică a principalelor probleme curente de cercetare în management, precum și într-o anumită industrie sau domeniu funcțional de interes profesional personal;
- Posedă cunoștințe teoretice și practice multidisciplinare de management într-o anumită industrie sau domeniu funcțional de interes personal și profesional.
Aptitudini:
- Realizează evaluare și analiză critică a mediului de afaceri și a principalelor concepte, structuri și abordări ale managementului strategic al afacerii cu informații incomplete sau limitate;
- Demonstrează capacitatea de a folosi abilități specializate pentru a lua decizii și a crea strategii globale în diferite operațiuni de afaceri, transformare digitală și finanțare pentru a se adapta la un mediu de afaceri în schimbare rapidă;
- Demonstrează abilități de conducere necesare pentru a împuternici, inspira și gestiona echipe, inovație și soluționarea creativă a problemelor în timpul administrării unei afaceri;
- Dezvoltă noi abilități ca răspuns la cunoștințele și tehnicile emergente în domeniul managementului afacerilor, inclusiv abilități digitale și utilizarea tehnologiilor moderne;
- Dezvoltă capacitatea de a identifica și evalua riscurile legate de mediul de afaceri, digital și financiar și de a concepe strategii pentru a atenua riscurile manageriale specifice;
- Monitorizează și menține conformitatea cu reglementările de afaceri adecvate și formulează răspunsuri practice la provocările juridice și externe asociate cu operarea unei afaceri;
- Demonstrați capacitatea de a utiliza datele referitoare la analiza de afaceri pentru a prognoza și a executa mai bine strategiile și operațiunile de afaceri;
- Demonstrează capacitatea de a utiliza cunoștințele și abilitățile de management pentru a efectua cercetări într-o anumită industrie sau arie funcțională de interes profesional personal, ținând cont de necesitatea sintezei, stabilirii obiectivelor, procesului metodologic și aplicarea strategiilor;
- Demonstrați cunoștințe de specialitate în management, care includ reflectarea asupra responsabilităților sociale și etice legate de execuția funcției manageriale.
Competențe:
- Demonstrează capacitatea de a răspunde la principalele variabile politice, economice, sociale și tehnologice și de a formula prioritățile și strategiile necesare pentru ca o organizație să reușească luând în considerare perspectivele și tendințele globale;
- Gestionează proiecte de afaceri prin stabilirea unei viziuni globale care încorporează fiecare fațetă a dezvoltării afacerii și construiește inovația și diversitatea culturală ca un avantaj în contexte de afaceri care sunt complexe și imprevizibile și necesită noi abordări strategice;
- Este responsabil pentru gestionarea oamenilor și practicarea managementului cu un angajament față de valorile democratice și sustenabilitate, adoptând practici bazate pe învățare, servicii și incluziune socială;
- Demonstrează autonomie în direcția dezvoltării personale și a învățării pe tot parcursul vieții aplicabile mediului de afaceri;
- Creează un diagnostic bazat pe cercetare a problemelor din management prin integrarea cunoștințelor din domenii noi sau interdisciplinare în management și emite judecăți cu informații incomplete sau limitate;
- Se angajează în analize critice în domeniul managementului și demonstrează gândire independentă, evaluare și rezolvare de probleme susținute de argumente bazate pe dovezi;
- Asumați-vă responsabilitatea pentru a contribui la cunoștințele profesionale în management sau într-o anumită industrie/zonă funcțională de interes profesional personal prin identificarea unei probleme de afaceri existente și prin efectuarea de cercetări originale.