Master online în afaceri digitale
GBSB Global Business School - Online programs
Informatie cheie
Locația campusului
Spain Online, Spania
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
12 - 24 months
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
EUR 6.750 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Apr 2024
Introducere
Masterul online în afaceri digitale este de departe cel mai relevant și inovator program de master pentru provocările cu care se confruntă profesioniștii astăzi. Folosind o multitudine de metode de predare - de la studii de caz la vizite industriale, ateliere și multe altele - studenții vor învăța să devină agenți de schimbare în arena digitală cu o viziune globală transferabilă pe piețele din întreaga lume.
Cursurile din program sunt foarte extinse, acoperind subiecte precum comerțul electronic, designul modelelor de afaceri digitale, rețelele sociale, strategiile SEO/SEM, analiza web, marketingul mobil și multe altele. Sunt oferite cursuri opționale, astfel încât studenții să poată adapta programul fie pentru a se potrivi nevoilor lor ca antreprenor, pentru cei care doresc sprijin în tehnicile de pornire digitală sau ca profesioniști corporativi care doresc să conducă transformarea unei companii. Masteratul în Afaceri Digitale al GBSB Global Business School pregătește studenții să facă față provocărilor lumii afacerilor în transformare.
Repere ale programului
- Leadership în educația digitală în Spania.
- Două piste de studiu: Startup digital sau provocări corporative.
- Facultate cu experiență în industrie.
- Studenți din peste 100 de țări diferite.
- Acces exclusiv la evenimente digitale de afaceri, startup și tehnologie.
- Cunoștințe practice aplicabile la scară globală.
- Oportunități de carieră cu unele dintre cele mai bune companii digitale și tehnologice.
Admitere
Curriculum
Ce veți învăța
Competențele manageriale ale liderilor la nivel mondial:
Câștigați încredere în exercitarea abilităților de prezentare, etica corporativă, leadership și metodele internaționale de negociere.
Strategii de marketing digital pentru afaceri:
Înțelegeți regulile de bază în procedurile de marketing digital și învățați instrumentele și tehnicile referitoare la UX și modul în care aceasta afectează în mod semnificativ ratele de conversie.
Strategii procedurale în afaceri digitale:
Aflați modelele de afaceri bazate pe comerțul electronic și platformele mobile și câștigați abilitățile aplicabile pentru a utiliza în mod eficient modelele în afaceri.
Managementul tactic al afacerilor digitale:
Înțelegeți strategiile digitale care perturbă modul în care este gestionată o afacere tradițională, în timp ce obțineți un master online în afaceri digitale.
Metodologii agile și gândirea de proiectare:
Folosiți metode inovatoare de învățare pentru a înțelege alternativele la managementul tradițional de proiect în timp ce studiați afacerile digitale.
Structura programului:
- Lucru în echipă eficient și management de proiect (6 ECTS)
- Finanțe pentru management (8 ECTS)
- Economie și geopolitică (6 ECTS)
- Management strategic și analiză (8 ECTS)
- Transformare digitală, inovare și tehnologie (6 ECTS)
- Modele de afaceri digitale pentru noua economie (6 ECTS)
- Business Intelligence în era Big Data și AI (6 ECTS)
- Lanțuri de aprovizionare 4.0 pentru consumatorii digitali (6 ECTS)
- Managementul operațiunilor (6 ECTS)
- Platforme și ecosisteme digitale (6 ECTS)
- Marketing web și mobil (6 ECTS)
Clasamente
- Acreditat de Consiliul de Acreditare pentru Școli și Programe de Afaceri (ACBSP)
- Premiată ca o școală de afaceride cinci stele pentru calitatea predării de către QS Ranking System
- Singura instituție de învățământ superior din Spania acreditată de Microsoft ca lider în educația digitală
- A primit 3 scoruri de top la U-Multirank pentru diviziile de cercetare, predare și învățare și orientare internațională
Oportunități de carieră
Beneficiați de gama largă de resurse GBSB Global Business School care vă vor ajuta să construiți cadrul pentru activitățile dvs. profesionale în afacerile digitale în Barcelona, Spania, Europa sau pe scena internațională. Studenții care studiază pentru Masterul în Afaceri Digitale se pregătesc pentru următoarea etapă a carierei lor participând la ateliere profesionale, prezentări de afaceri corporative în campus și servicii de orientare în carieră.
MANAGER DE INOVAȚIE
DIGITAL MANAGER DEZVOLTAREA AFACERILOR
MANAGER DE TRANSFORMARE DIGITALĂ ȘI STRATEGIE
MANAGER DE PROIECTE INTRAPRENEURIAL
NOU MANAGER DE DEZVOLTARE DE PRODUSE
MANAGER DE CUNOAȘTERE
FONDATOR START-UP DIGITAL
ANALIST FINANCIAR FIRMĂ DIGITALĂ ȘI START-UP
MANAGER INCUBATOR SI ACCELERATOR
Galerie
Rezultatul programului
Cunoştinţe:
- Are cunoștințe de specialitate cuprinzătoare și înțelegere a modului în care cadrele culturale, economice, politice și tehnologice afectează practicile de management și modul în care acestea pot fi gestionate eficient;
- Identifică și evaluează abordările teoretice necesare pentru planificarea și luarea deciziilor în afaceri. Acestea includ idei care sprijină modelarea și gestionarea deciziilor într-o gamă largă de domenii funcționale;
- Are cunoștințe relevante despre organizații și despre rolul lor în desfășurarea unei afaceri durabile în contextul în care își desfășoară activitatea și despre modul în care sunt gestionate în conformitate cu codurile de etică și responsabilitatea socială corporativă;
- Are o înțelegere critică a managementului continuității afacerii, inclusiv cunoștințe despre posibilele riscuri și mediile de reglementare care pot afecta operațiunile de afaceri;
- Are cunoștințe cuprinzătoare despre metodele de gestionare a proceselor de inovare și a tehnologiilor digitale care sunt solicitate și a implicațiilor tehnologiilor digitale pentru indivizi și societăți;
- Identifică și evaluează problemele cheie legate de administrarea elementelor umane atunci când gestionează proiecte precum munca în echipă, comunicarea, motivația și diversitatea;
- Are o înțelegere cuprinzătoare și critică a principalelor probleme curente de cercetare în management, precum și într-o anumită industrie sau domeniu funcțional de interes profesional personal;
- Posedă cunoștințe teoretice și practice multidisciplinare de management într-o anumită industrie sau domeniu funcțional de interes personal și profesional.
Aptitudini:
- Realizează evaluare și analiză critică a mediului de afaceri și a principalelor concepte, structuri și abordări ale managementului strategic al afacerii cu informații incomplete sau limitate;
- Demonstrează capacitatea de a folosi abilități specializate pentru a lua decizii și a crea strategii globale în diferite operațiuni de afaceri, transformare digitală și finanțare pentru a se adapta la un mediu de afaceri în schimbare rapidă;
- Demonstrează abilități de conducere necesare pentru a împuternici, inspira și gestiona echipe, inovație și soluționarea creativă a problemelor în timpul administrării unei afaceri;
- Dezvoltă noi abilități ca răspuns la cunoștințele și tehnicile emergente în domeniul managementului afacerilor, inclusiv abilități digitale și utilizarea tehnologiilor moderne;
- Dezvoltă capacitatea de a identifica și evalua riscurile legate de mediul de afaceri, digital și financiar și de a concepe strategii pentru a atenua riscurile manageriale specifice;
- Monitorizează și menține conformitatea cu reglementările de afaceri adecvate și formulează răspunsuri practice la provocările juridice și externe asociate cu operarea unei afaceri;
- Demonstrați capacitatea de a utiliza datele referitoare la analiza de afaceri pentru a prognoza și a executa mai bine strategiile și operațiunile de afaceri;
- Demonstrează capacitatea de a utiliza cunoștințele și abilitățile de management pentru a efectua cercetări într-o anumită industrie sau arie funcțională de interes profesional personal, ținând cont de necesitatea sintezei, stabilirii obiectivelor, procesului metodologic și aplicarea strategiilor;
- Demonstrați cunoștințe de specialitate în management, care includ reflectarea asupra responsabilităților sociale și etice legate de execuția funcției manageriale.
Competențe:
- Demonstrează capacitatea de a răspunde la principalele variabile politice, economice, sociale și tehnologice și de a formula prioritățile și strategiile necesare pentru ca o organizație să reușească luând în considerare perspectivele și tendințele globale;
- Gestionează proiecte de afaceri prin stabilirea unei viziuni globale care încorporează fiecare fațetă a dezvoltării afacerii și construiește inovația și diversitatea culturală ca un avantaj în contexte de afaceri care sunt complexe și imprevizibile și necesită noi abordări strategice;
- Este responsabil pentru gestionarea oamenilor și practicarea managementului cu angajament față de valorile democratice și sustenabilitate, adoptând practicile bazate pe învățare, servicii și incluziune socială;
- Demonstrează autonomie în direcția dezvoltării personale și a învățării pe tot parcursul vieții aplicabile mediului de afaceri;
- Creează un diagnostic bazat pe cercetare pentru problemele din management prin integrarea cunoștințelor din domenii noi sau interdisciplinare în management și emite judecăți cu informații incomplete sau limitate;
- Se angajează în analize critice în domeniul managementului și demonstrează gândire independentă, evaluare și rezolvare de probleme susținute de argumente bazate pe dovezi;
- Asumați-vă responsabilitatea pentru a contribui la cunoștințele profesionale în management sau într-o anumită industrie/zonă funcțională de interes profesional personal prin identificarea unei probleme de afaceri existente și prin efectuarea de cercetări originale.