Proiectarea experienței clienților pentru cursul de succes al clienților - Salesforce
FutureLearn
Informatie cheie
Locația campusului
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
12 weeks
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
USD 39 / per month *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* după perioada de încercare gratuită de 7 zile, puteți plăti 39 USD pe lună pentru a continua să învățați online
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Aflați abilități care vă vor permite să proiectați și să implementați strategii pentru a îmbunătăți atât experiența clienților, cât și succesul acestora.
Descoperiți cum să optimizați experiența clienților în cadrul economiei digitale.
Piața de gestionare a experienței clienților (CX) a fost deja evaluată la 6,5 miliarde de dolari în 2019 și se așteaptă să crească cu peste 17% pe an până în 2027. Dacă doriți o carieră profitabilă și diversă, creșterea cunoștințelor dvs. despre strategiile și instrumentele CX este o modalitate excelentă pentru a valorifica această creștere și a oferi un serviciu din ce în ce mai valoros întreprinderilor dintr-o gamă largă de industrii
Creat în colaborare cu Salesforce, acest ExpertTrack este conceput pentru a face exact acest lucru. Explorați călătoriile clienților, designul CX și modul în care puteți optimiza experiența pentru a crește loialitatea clienților, cheltuielile medii și profiturile.
Dezvoltarea abilităților în proiectarea și implementarea CX și a strategiilor de succes ale clienților
Vă veți dezvolta cunoștințele despre principiile CX și metodologiile CSM. Veți înțelege rolul pe care îl joacă acestea în diferite contexte de afaceri și cum să optimizați valoarea clienților pentru anumite segmente de clienți. Apoi veți învăța cum să dezvoltați aceste călătorii CX pentru a satisface valoarea clienților în contextul unor obiective de afaceri mai largi.
Aflați cum tehnologia CRM poate fi utilizată pentru a încuraja relații și experiențe mai bune cu clienții
Creșteți-vă înțelegerea software-ului de gestionare a relațiilor cu clienții (CRM), Salesforce, lider de piață, și aflați cum îl puteți utiliza pentru a pune în practică strategia dvs.
Începeți sau dezvoltați-vă cariera pe o piață CX în creștere
În această eră a transformării și a inovației digitale, barierele pentru noii intrați pe piață din toate industriile se prăbușesc și concurența crește rapid. Cu acces la mai multe canale digitale în care oamenii pot împărtăși experiențe de cumpărare, pot efectua cercetări și pot lua decizii cheie de cumpărare, consumatorul este acum mai împuternicit ca niciodată.
Învățând cum să vă conectați cu acești clienți, cum să eliminați punctele de durere și să le îmbunătățiți satisfacția generală, vă puteți ajuta afacerea să depășească concurența pentru o creștere stabilă pe termen lung.
Conținutul acestui ExpertTrack a fost adaptat de la Customer Experience Management cu Salesforce Training Microcredential - dacă doriți să aflați mai multe, aruncați o privire la Microcredential, care oferă cohorte mai mici, cu interacțiuni cu tutorele și credit academic.
Abilități cheie pe care le veți învăța
- Proiectarea experienței clienților
- Calatoriile clientilor
- Managementul succesului clienților
- Managementul relațiilor
- Tehnologia CRM
- Forta de vanzare
- Managementul experienței clienților
- Strategia de experiență a clienților
Rezultatele învățării
Până la sfârșitul ExpertTrack, veți putea:
- Hartați o călătorie și o experiență a clienților pentru grupurile de clienți țintă.
- Descrieți abordarea de top a designului eficient CX.
- Identificați componentele cheie și metodele de a construi relații de succes cu clienții.
- Identificați oportunitățile tehnologice pentru a obține experiența aspirațională, axată pe aplicarea tehnologiei CRM.
Experiență necesarăDacă doriți să vă continuați cariera și înțelegerea experienței clienților și a strategiilor de succes ale clienților, acest ExpertTrack vă va oferi succes. Nu este necesară experiența anterioară pentru a reuși în acest ExpertTrack. Unele cunoștințe anterioare despre gestionarea relației cu clienții, succesul clienților sau designul CX ar fi benefice, dar nu sunt esențiale. În timpul ExpertTrack, vom folosi platforma Salesforce Trailblazer. | Noțiuni de bazăAcest ExpertTrack vă va ajuta să înțelegeți mai bine etapele cheie ale creării unei experiențe pozitive pentru clienți. Mai exact, va îmbunătăți abilitățile și va spori capacitatea de angajare a:
|
Prezentare generală a cursului ExpertTrack
- Proiectarea experienței clienților pentru succesul clienților: design eficient CX și călătorii ale clienților
Descoperiți metodele de proiectare CX și explorați importanța CX în succesul afacerii. - Proiectarea experienței clienților pentru succesul clienților: Cum să creați o strategie CX eficientă
Identificați obiectivele, tehnologiile, valorile și părțile interesate care alcătuiesc o strategie CX eficientă. - Proiectarea experienței clienților pentru succesul clienților: cum să construiți relații cu clienții și să măsurați succesul
Aflați cum să construiți relații mai bune cu clienții pentru a asigura succesul pe termen lung al afacerii.
Cum funcționează ExpertTracks
Alăturați-vă unui ExpertTrack pentru a stăpâni noi abilități în domeniul de specialitate ales. Lucrați printr-o serie de cursuri axate pe subiect în ritmul dvs. și treceți evaluarea finală pentru a obține un certificat digital care să vă dovedească expertiza.
Alăturați-vă unui proces gratuit de 7 zile Decideți dacă ExpertTrack este potrivit pentru dvs. cu acces gratuit la suita completă de cursuri și evaluări timp de o săptămână. | Continuați să învățați pentru 39 USD / lună Plătiți o taxă lunară de abonament de 39 USD atât timp cât vă durează să finalizați ExpertTrack. Puteți învăța în propriul ritm și anula în orice moment. | Câștigați certificate digitale Primiți un certificat pentru fiecare curs finalizat și treceți evaluarea finală pentru a obține un certificat digital pe care îl puteți partaja cu rețeaua dvs. profesională. | Deveniți expert Folosiți-vă pregătirea de specialitate pentru a progresa în continuare în carieră sau pentru a vă dezvolta expertiza în domeniile care vă pasionează. |
Cu cine vei învăța?
Ghilaine Chan
Ghilaine este pasionat să le permită oamenilor să își facă cel mai bine munca și să încânte pe ceilalți, fiind inima serviciului clienților și a succesului! Are peste 20 de ani de experiență la scalarea echipelor de servicii globale.
Învățare de clasă mondială cu
FutureLearn
Platforma de învățare socială cu sute de cursuri online de la un sfert din universitățile de top din lume.
Forta de vanzare
Aflați cum furnizorul de tehnologie din industrie Salesforce determină succesul afacerii. De-a lungul cursului, veți beneficia de Salesforce în contextul succesului clienților.
Începeți să învățați astăzi - încercare gratuită de 7 zile
După încercarea gratuită puteți:
- Plătiți 39 USD pe lună pentru a continua să învățați online
- Aveți control complet asupra abonamentului; puteți anula oricând
- Lucrați în ritmul propriu și stabiliți-vă propriile termene în fiecare etapă
- Plătește numai în timp ce înveți; abonamentul se va anula automat la finalizare
- Finalizați evaluări online pentru a vă testa cunoștințele și a vă dovedi abilitățile
- Câștigați certificate de curs digitale și un premiu final pe care îl puteți distribui online, cu potențiali angajatori și cu rețeaua dvs. profesională
- Păstrați accesul la conținutul cursurilor pe care le parcurgeți chiar și după încheierea abonamentului
Galerie
Acreditări
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Sales Diploma
- Online
Curs de management comercial și de vânzări
- Spain Online, Spania
Doctor în Administrarea Afacerilor în Vânzări și Managementul Produselor
- London, Regatul Unit
- Ragusa, Italia + 1 Mai mult