De ce postăm: Cursul de antropologie a rețelelor sociale - UCL (University College London)
FutureLearn
Informatie cheie
Locația campusului
Online United Kingdom
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
5 weeks
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
USD 59 / per course *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* îl puteți învăța gratuit sau puteți actualiza cursul și veți avea beneficii suplimentare pentru 59 USD
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Descoperiți diferitele utilizări ale social media din întreaga lume și consecințele sale asupra politicii, relațiilor și vieții de zi cu zi.
De ce să participați la curs?
Acest curs online gratuit se bazează pe activitatea a nouă antropologi care au petrecut fiecare 15 luni pe terenuri din Brazilia, Chile, China și industriala din China, Anglia, India, Italia, Trinidad și Turcia.
Care sunt consecințele social media?
Cursul oferă o nouă definiție a social media care se concentrează pe conținutul postat, nu doar pe capacitățile platformelor. Acesta examinează importanța crescândă a imaginilor în comunicare și motivele pentru care oamenii postează meme, selfie-uri și fotografii.
Peste cinci săptămâni veți explora impactul social media pe o gamă largă de subiecte, inclusiv politică, educație, sex, comerț, confidențialitate și egalitate. Veți înțelege cum diferă consecințele social media de la o regiune la alta.
Luați o abordare comparativă și antropologică a social media
Cursul va fi predat de aceiași nouă antropologi care au efectuat lucrările de teren originale și care publică unsprezece cărți pe baza acestei cercetări.
Vei întâlni mulți dintre informatorii noștri prin filmele noastre, vei angaja cu echipa noastră prin discuții video și prelegeri și vei întâlni ideile noastre prin animații, infografie și text.
Adoptând o abordare antropologică și comparativă, ne străduim să înțelegem nu numai modul în care mass-media socială a schimbat lumea, ci modul în care lumea a schimbat media socială.
Traducerile acestui curs pot fi găsite pe UCLeXtend în următoarele limbi: chineză, italiană, hindi, portugheză, spaniolă, tamilă și turcă.
Ce subiecte vei acoperi?
- Ce este media socială și cum ar trebui să o definim?
- Abordări academice pentru social media și o introducere în antropologie.
- Creșterea imaginilor în comunicare.
- Impactul social media asupra genului și politicii.
- Impactul social media asupra educației, comerțului și vieții private.
- Impactul social media asupra inegalității.
Când doriți să începeți?
Începeți imediat și învățați în propriul ritm. Dacă cursul nu a început încă, veți vedea data viitoare enumerată mai jos.
- Disponibil acum
Ce veți obține?
Până la sfârșitul cursului, vei putea
- Aplicați gândirea critică la o serie de dovezi calitative și cantitative interculturale.
- Evaluează social media dintr-o perspectivă antropologică și realizează mini-proiecte de cercetare.
- Comparați propria perspectivă asupra social media cu cele din alte medii culturale.
Pentru cine e cursul?
Singura cerință este un interes pentru social media și oameni.
Cu cine vei învăța?
Daniel Miller Daniel Miller este profesor de antropologie la University College London. A dezvoltat programul de antropologie digitală la UCL. @DannyAnth | Elisabetta Costa Elisabetta Costa este coleg de cercetare postdoctorală la Institutul Britanic din Ankara. Este antropolog specializat în studiul mass-media și digital în Turcia și Orientul Mijlociu. | Jolynna Sinanan Fellow de cercetare al cancelarului la Centrul de cercetare digitală în etnografie și la Școala de mass-media și comunicații la Royal Melbourne Institute of Technology, Australia. |
Juliano Spyer În prezent îmi termin doctoratul în antropologie, studiez media socială. | Laura Haapio-Kirk Sunt doctorand la UCL Antropologie studiând smartphone-urile și îmbătrânirea în Japonia și un coleg de angajare publică pentru proiectul Why We Post. | Nell Haynes Sunt cercetător postdoctoral în antropologie. |
Shriram Venkatraman Bursier de doctorat la Departamentul de Antropologie, University College London. Antropologul / Statistician. Interese de cercetare: Tehnologii la locul de muncă, Org Culture & Antreprenoriat. | Tom McDonald Sunt profesor asistent la catedra de sociologie, Universitatea din Hong Kong. Membru al echipei UCL Why We Post. | Xinyuan Wang Candidat la doctorat la Antropologie la UCL. Un artist în pictura și caligrafia tradițională chinezească. |
Razvan Nicolescu Sunt asociat onorific de cercetare la Departamentul de Antropologie, UCL. |
Cine a dezvoltat cursul?
UCL (University College London)
UCL a fost fondată în 1826. A fost prima universitate engleză înființată după Oxford și Cambridge, și prima care a deschis învățământul universitar celor excluse anterior.
Alăturați-vă acestui curs
Liber | Actualizare | Nelimitat |
Alătură-te gratuit și vei primi:
| Actualizați acest curs și veți primi:
| Cumpărați nelimitat și veți primi:
|
Taxa de școlarizare a programului
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în media și studii de comunicare: cultură, media colaborativă și industrii creative
- Malmö, Suedia
Bachelor of Arts in Communications and Media Studies
- Gainesville, Statele Unite ale Americii
Master of Arts in Communication and Media Studies
- Gainesville, Statele Unite ale Americii