Masterclass de branding
Future London Academy
Informatie cheie
Locația campusului
London, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
5 hours
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
GBP 499 / per course *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* 5 ore de conținut inspirator, exerciții cu panouri interactive, șabloane, listă de lectură, certificat de finalizare a programului
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
De la strategia de brand la Sonic Branding – explorați modul în care mărcile de top perturbă industria folosind canale noi și tehnologii în evoluție. Descoperiți cele mai inovatoare abordări ale strategiei de brand de la agenții de creație și publicitate de clasă mondială.
O serie de Masterclass de branding special creată pentru profesioniști cu experiență în branding, directori de creație și design. De la abordări noi la strategia de brand la branding sonor, tonul vocii și ascultarea socială - veți învăța instrumente, cadre și studii de caz noi de la cei mai importanti directori de creație din Londra.
Pe lângă prezentările de la experți de top în branding, veți avea, de asemenea, o oportunitate unică de a vedea în culise cele mai influente agenții din Londra, cu tururi virtuale de birouri de la vorbitori.
O experiență de brand 360
Condus de industrie
Înțelegeți modul în care agențiile de design de top abordează brandingul, ce cadre folosesc și cum lucrează cu clienți mari.
Tururi de birou virtual
Nu doar auzi, ci vezi cum lucrează echipele creative în Londra. V-am pregătit câteva vizite speciale la birou virtual, astfel încât să puteți vedea spațiul, să simțiți atmosfera și să vă inspirați de la vorbitorii noștri.
Auto-ritm
Nu trebuie să vă faceți griji pentru fusurile orare sau programul dvs. de lucru. Toate cursurile de master sunt disponibile pentru a vă bucura de îndată ce vă înscrieți. Indiferent dacă preferați să urmăriți cu exces sau să salvați experiența și să le urmăriți în ritmul dvs. în timpul dvs. - alegerea vă aparține.
Curriculum
Capitolul 1 - Tonul vocii
În caracter: Folosirea tehnicilor de scenariu pentru a face vocea mărcii operațională
Masterclass de la Kate Magoc, Proto
Proto este o consultanță în inovare și design care ajută companiile în fața disrupțiilor. Directorul de design verbal al Proto, Kate Magoc, împărtășește cum să folosiți arhetipurile personajelor și scrierea dialogului pentru a înțelege cum ar putea vorbi un brand și cum să treceți de la principiile vocii la copywriting pentru a face abstractul real.
- Descoperiți modalități de a utiliza arhetipurile jungiene și alte modele de arhetip pentru a crea personaje și teritorii vocale
- Completați teritoriile vocale cu inspirație verbală care ar putea duce la principii și inspirație de copiere
- Construiți un ghid vocal care este autentic și acționabil
Capitolul 2 - Tip
De ce Type?
Masterclass de la Tom Foley și James Fooks-Bale, Monotype
Denumită „Una dintre cele mai inovatoare companii în design” de către Fast Company, Monotype dă viață mărcilor prin tipul și tehnologia cu care se angajează consumatorii în fiecare zi. Moștenirea bogată a companiei include o bibliotecă care poate fi urmărită de sute de ani, cu fonturi renumite precum Helvetica, Futura, Times New Roman și multe altele. Împreună cu echipa lor, vom analiza rolul pe care tipografia îl joacă în branding. De la crearea unei voci vizuale iconice și recunoscute, până la utilitatea de care au nevoie mărcile pentru a face față lumii digitale de astăzi și în viitor.
- De ce ar trebui să-mi pese de tip?
- Cum puteți folosi tipul pentru a îmbunătăți caracterul distinctiv și recunoașterea mărcilor dvs
- Cum puteți folosi tipul pentru a îmbunătăți funcția și utilitatea mărcii dvs. acum și în viitor
Capitolul 3 - Mișcare
Mișcarea ca modalitate de a exprima identitatea mărcii
Masterclass de la Conlan Normington, FutureDeluxe
FutureDeluxe este o agenție de mișcare, design și creație digitală. Producerea de experiențe digitale unice și inovatoare, conduse de design, de la animație și grafică în mișcare până la instalații interactive, design de interfață și aplicație. Designerul lor de brand și mișcare, Conlan Normington, își va împărtăși procesul de gândire atunci când abordează un nou proiect.
- Utilizarea principiilor de bază ale identității pentru a crea o experiență emoțională
- Cum să lași spațiu pentru neașteptat
- Cum să scrii brief-uri care îi înnebunesc pe designerii de mișcare
Capitolul 4 - Sunetul
Puterea brandingului sonor
Masterclass de la Antonio Nardi, The Sound Agency
The Sound Agency este o companie lider mondial specializată în branding de sunet, muzică pentru mass-media și spații publice la comandă, ca să nu mai vorbim de instalații audio generative. În această sesiune captivantă, directorul lor de design Antonio Nardi va împărtăși abordarea sa de a lucra cu sunetul și modul în care putem îmbunătăți experiențele spațiilor fizice prin puterea sunetului.
- Introducere în brandingul sonor
- Cum să îmbinați tehnologia și crearea de conținut pentru experiențe personalizate
Capitolul 5 - Date
Folosind inteligența socială pentru a câștiga noi afaceri
Masterclass de la Jasmin Fischer, SHARE Creative
Printr-o combinație unică de știință a datelor și inteligență artificială, SHARE Creative oferă mesaje personalizate, distinctive, care vorbesc direct clientului țintă. Jasmin Fischer, Director Research + Insights la SHARE Creative se va aprofunda în ascultarea socială, discutând despre modul în care datele vă pot consolida marca și explică de ce este una dintre cele mai valoroase surse de date pentru a descoperi informații și strategia de supraalimentare.
- Cum să folosiți inteligența socială
- Cum să folosiți informațiile din ascultarea socială pentru a crește relevanța mărcii
Capitolul 6 - Scop
Proiectarea unei revoluții
Masterclass de la Scarlett Montanaro și Myron Darlington, Revolt
Scopul mărcilor agențiilor de consultanță și activism se adresează atunci când vor să schimbe lumea. Cu mândrie certificată B-Corp, Revolt consideră că cele mai de succes mărci de mâine iau atitudine astăzi. În acest atelier interactiv de la directorii de creație și design, Scarlett și Myron, veți învăța cum să începeți, să marcați și să răspândiți revoluții pentru clienții globali uriași până la ONG-urile provocatoare.
- Cum să marcați o mișcare pentru mărci, de la corporație până la activism
- Cadru în 7 pași despre cum să începeți și să răspândiți o mișcare
- Cum să construiești mărci care schimbă lumea
Mărturii studențești
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Curs de extensie universitară Crearea unui brand gastronomic
- Madrid, Spania
- Alcorcón, Spania + 3 Mai mult
Master în Marketing Strategic (Managementul mărcilor de lux)
- UK Online, Regatul Unit
Master în Branding și Creativitate și Comunicare de Brand
- Barcelona, Spania