Asociat de arte în coaching
Florida Christian University
Informatie cheie
Locația campusului
Orlando, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Portugheză, Spaniolă
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
Contactează şcoala
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
USD 6.050 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Pretul total
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Associate of Arts în Coaching - 60 de credite
Acest program se concentrează pe furnizarea de instrumente pentru dezvoltarea și îmbunătățirea abilităților personale și profesionale ale oamenilor, permițându-le să-i ajute pe alții să depășească barierele emoționale care îi împiedică să atingă cel mai înalt nivel de potențial.
Curriculum
Cursuri de educație generală: 36 de credite
- AD1410 Umanitatea în timpurile globale
- BI1101 Introducere în studiul Bibliei
- CH3013 Comunicare și dezvoltare umană
- CM2101 Compoziția I
- Comunicarea eficientă CM2108
- EC4320 Teoria economiei
- Metode de studiu ED1109
- PS1304 Psihologie generală
- RG2101 Istoria Bisericii
- SC2101 Studiul istoriei americane
- SC2102 Gândire filosofică
- Studiul SC2205 al omului și al culturii lui
Cursuri de coaching: 15 credite
- CC1408 Teoria dezvoltării umane și spirituale
- CH1010 Coaching introductiv
- CH2011 Procesul de coaching
- CH2012 Cultură de succes și inovație la locul de muncă
- PS2103 Psihologie comportamentală cognitivă
Electives (3): 9 Credite
Obiective
Studentul care completează diploma asociată de arte în Coaching va fi:
- Echipate în utilizarea tehnicilor de cunoaștere personală și de grup care îmbunătățesc domeniul muncii.
- Capabil să promoveze obiective pe termen lung și să realizeze o performanță extraordinară.
- Activat pentru a menține o comunicare eficientă care să susțină revizuirea valorilor grupului.
- Abilitatea de a corecta utilizarea abilităților de compoziție, gramatică și punctuație.
Cerințe de intrare
- Diplomă de liceu sau GED.
- Contractul de înscriere completat și semnat. Dacă un elev are vârsta sub 18 ani, un părinte sau un tutore trebuie să semneze contractul de înscriere.
- Au fost semnate toate părțile din acordul de înscriere. Dacă elevul are vârsta sub 18 ani, un părinte sau un tutore trebuie să semneze contractul de înscriere.
- Diplome de studii anterioare.
- Transcrierile oficiale ale studiilor anterioare.
- Copie de identificare oficială.
- Autorizație de debitare (dacă se dorește).
- O fotografie de tip pașaport.
- Pastorală, dacă ar fi așa.
- Curriculum-ul ministerial, copii ale oricărui certificat de curs au luat parte în domenii conexe, iar ordonarea Ministerului, dacă au mai mult de 30 de ani și doresc să solicite creditele pentru experiența vieții.
Pașii pentru înscriere
- Aplicație: Completați acordul de înscriere trimis prin e-mail de către departamentul de servicii al studenților de la FCU, semnați și scanați documentul.
- Documente: Trimiteți Contractul de înscriere la [email protected] atașat cu toate documentele necesare sau trimiteți-le prin poștă.
- Evaluare: După primirea contractului de înscriere și a copiilor documentelor solicitate, verificarea va fi făcută de departamentele corespunzătoare. FCU va contacta studenții dacă sunt necesare documente suplimentare. Transcrierile trebuie să fie oficiale și trimise direct de la universitate într-un plic sigilat.
- Plata: În cazul în care studentul încheie Contractul și transmite toate informațiile necesare, următorul pas este să plătiți taxa de înscriere și de înscriere în valoare de 260 USD, aplicabilă pentru orice program. (Cerere de 40 $
- Înscriere: Dacă acordul elevului necesită o analiză suplimentară de către instituție, studentul va fi informat imediat. După ce a fost aprobat, elevul va fi înscris efectiv și va primi o scrisoare de întâmpinare, Catalogul și Manualul studenților. După aceasta, studentul online va primi un e-mail cu informații despre modul de accesare a Portalului elevului și a șablonului care va fi utilizat pentru misiunile sale. Studenții din campus își vor primi programul de clasă. Cardul de identitate student va fi trimis prin poștă. Acum studentul este gata să înceapă cursurile!
Modul de studiu
Metode de livrare în trei cursuri: față în față / sincronă / complet online (portalul studentului).
A 4-a metodă pentru cei care locuiesc în apropierea sediului sau a unei sucursale a FCU: hibrid.
Clasele începe imediat după înscriere, în mod continuu. Pentru cursurile online, elevii au un minim de (1) un curs online pe lună. Pentru cursurile on-campus, invitațiile sunt trimise și studenții își confirmă prezența minim două (2) săptămâni înainte de data cursului.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
MBA cu concentrare în coaching și leadership
- Davie, Statele Unite ale Americii
Master of Business Administration: Coaching executiv
- Charlotte, Statele Unite ale Americii