
Masterat in
MASTER OFICIAL ÎN ÎNGRIJIRE PRIMĂ
Euroinnova International Online Education

Informatie cheie
Locația campusului
Atarfe, Spania
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
12 months
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 6.700 / per course
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Înscrieți-vă la masterul nostru oficial de la Universitatea Antonio De Nebrija și extindeți-vă oportunitățile de a găsi de lucru, precum și creșteți meritele și punctele din baremele pentru opoziții, transferuri, concursuri cu acest master oficial de educație online. Nu mai așteptați, solicitați informații. 100% online și scor în opoziții.
Caracteristici generale
Rezumatul ieșirilor profesionale ale îngrijirii timpurii a maestrului oficial:
Îngrijirea timpurie este definită ca ansamblul de intervenții destinate populației studențești, familiei și mediului înconjurător, care urmăresc să răspundă cât mai repede posibil nevoilor tranzitorii sau permanente prezentate de copiii cu tulburări de dezvoltare sau care sunt expuși riscului de a suferi de ei , așa cum este indicat în Cartea albă privind îngrijirea timpurie pregătită de Consiliul regal pentru dizabilități din Ministerul Muncii și Afacerilor Sociale. Această carte albă despre atenția timpurie a fost publicată pentru prima dată în anul 2.000 și a necesitat pregătirea a 3 ediții și distribuirea a 8.500 de exemplare, ca semn al cererii ridicate care există astăzi în această privință. Datele incluse în acest raport au fost extrase din ediția a treia a Cărții albe privind îngrijirea timpurie, în 2005.
Obiectivele îngrijirii timpurii a maestrului oficial:
Competențe de bază
- Posedați și înțelegeți cunoștințe care oferă o bază sau o oportunitate de a fi original în dezvoltarea și / sau aplicarea ideilor, adesea într-un context de cercetare.
- Că elevii știu cum să aplice cunoștințele dobândite și capacitatea lor de a rezolva probleme în medii noi sau puțin cunoscute în contexte mai largi (sau multidisciplinare) legate de aria lor de studiu.
- Că elevii sunt capabili să integreze cunoștințele și să facă față complexității formulării judecăților pe baza informațiilor care, fiind incomplete sau limitate, includ reflecții asupra responsabilităților sociale și etice legate de aplicarea cunoștințelor și judecăților lor.
- Că elevii știu cum să-și comunice concluziile și cunoștințele și motivele finale care îi susțin publicului specializat și nespecializat într-un mod clar și fără ambiguități.
- Că elevii posedă abilitățile de învățare care le permit să continue să studieze într-un mod care va fi în mare parte autodirect sau autonom.
competențe generale
- Integrarea modelelor de îngrijire timpurie existente în contextul educațional.
- Stabiliți instrumente de evaluare și intervenție în îngrijirea timpurie.
- Incorporează familia în activitatea de îngrijire timpurie.
- Organizați îngrijirea timpurie în cadrul echipei multidisciplinare.
- Planificați proiectarea și organizarea îngrijirii timpurii în contextul educațional.
competențe specifice
- Sintetizați sistemele și modelele actuale de îngrijire timpurie în contextul educațional.
- Compilați și revizuiți informații cu caracter științific, critic și autonom, în legătură cu îngrijirea timpurie și proiectarea intervențiilor eficiente.
- Relaționează caracteristicile tulburărilor copilăriei cu procesul de evaluare și intervenție în îngrijirea timpurie.
- Formulați criteriile pentru aplicarea procedurilor de îngrijire timpurie.
- Stabiliți proceduri de evaluare și diagnostic pentru îngrijirea timpurie.
- Proiectarea metodelor și instrumentelor pentru intervenția timpurie a intervenției.
- Aplicați tehnici specifice de evaluare a mediului familial pentru munca în îngrijirea timpurie.
- Proiectarea, pe baza datelor empirice, a orientării și a planurilor de consiliere pentru îngrijirea timpurie în mediul familial.
- Planificați strategii specifice de intervenție timpurie pentru tulburările din spectrul autist.
- Structurați și coordonați activitatea de îngrijire timpurie într-o echipă multidisciplinară.
- Planificați și organizați programe de evaluare și intervenție în contextul educațional.
- Aplicați cunoștințele dobândite în master pentru a dezvolta, expune și apăra un loc de muncă în domeniul îngrijirii timpurii.
Oportunități profesionale ale atenției timpurii a maestrului oficial:
Acest masterat în îngrijirea timpurie vă permite să lucrați ca specialist în îngrijirea timpurie în: centre și servicii de îngrijire timpurie și de intervenție a copilului, publice, concertate, de inițiativă socială și / sau private. Centre educaționale pentru educația infantilă și primară și centre de educație specială. Servicii sociale comunitare, specifice și specializate. Organizațiile și instituțiile s-au concentrat asupra copilăriei timpurii. Centre și cabinete psihopedagogice. Centre de neuropsihologie, fizioterapie sau logopedă specializate în copilăria timpurie. Servicii de consiliere către centre și servicii axate pe copilăria timpurie. Centre de educație specială Școli cu săli de clasă pentru copii Cabinete psihoeducaționale Unități de neonatologie în centre spitalicești Unități pediatrice în centre de sănătate Centre de reabilitare a copiilor Centre de joacă Pepiniere Muncă autonomă.
Pentru ce vă pregătește maestrul oficial de îngrijire timpurie:
Masteratul universitar în intervenție timpurie permite studenților să evalueze copiii care prezintă modificări ale dezvoltării lor pentru a determina dacă sunt candidați la un program de intervenție timpurie. De asemenea, vor fi instruiți pentru a dezvolta un program de îngrijire timpurie bazat pe deficitul de dezvoltare prezentat de copil. Elevii vor avea abilitățile de a lucra integrate într-o echipă multidisciplinară și luând ca referință mediul familial al copilului. Studentul va primi o diplomă de master în îngrijirea timpurie de la Universitatea Antonio de Nebrija cu 60 de credite ECTS. Acest master universitar în îngrijirea timpurie este un program în așteptarea verificării de către ANECA.
Cui este maestrul oficial de îngrijire timpurie care vizează:
Cei interesați să studieze și să obțină titlul de master universitar în îngrijirea timpurie de la Universitatea Antonio de Nebrija trebuie să respecte cerințele impuse de legislația actuală, profilul de intrare fiind cel al unui absolvent universitar sau echivalent (absolvenți sau absolvenți), în predare, pedagogie, psihologie (cu mențiune sau specialitate în educație) sau psihopedagogie. În mod similar, având în vedere caracterul transversal al programului, acei studenți care au absolvit masteratul în formarea profesorilor pentru ESO și Bacalaureat, FP și predarea limbilor străine sau sunt în posesia certificatului de aptitudine pedagogică (CAP), precum și alți absolvenți și Absolvenți universitari care profesează profesori sau lucrează ca profesori în instituții de învățământ, școli de afaceri sau universități (inclusiv profesori doctoranzi din sectorul universitar).