Master Oficial în Calitate și Inovație Educațională
Euroinnova International Online Education
Informatie cheie
Locația campusului
Atarfe, Spania
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
12 months
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 6.700 / per course
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Sporiți meritele și punctele din barem: opoziții, transferuri, concursuri cu acest Master Oficial de Educație Online. 100% online și scor în competiții. Baremabil în opoziții pentru profesori, profesori secundari și pentru inspectorii educației.
Caracteristici generale
Rezumatul oportunităților profesionale pentru master inovare educativă:
Atunci când Consiliul Europei adoptă Strategia Europa 2020, acesta formulează principalele obiective ale Uniunii Europene, față de care trebuie aliniate toate politicile educaționale ale țărilor membre. În mod specific, în ceea ce privește educația și formarea, se evidențiază următoarele: În educație: rate de abandon școlar timpuriu sub 10%; cel puțin 40% dintre persoanele cu vârsta cuprinsă între 30-34 trebuie să finalizeze studii de nivel terțiar (studii superioare). Unul dintre pilonii principali ai justificării cererii urgente de formare în calitatea și inovația educațională constă în datele alarmante despre eșecul școlar din Spania. Spania este țara cu cea mai mare rată de abandon școlar din UE. Potrivit datelor Ministerului Educației și Formării Profesionale pregătite cu variabilele educaționale ale Sondajului Populației Active (APE) al Institutului Național de Statistică, publicat în acest an 2020, eșecul școlar se ridică în prezent la 17,3%. Această nevoie de reducere semnificativă a eșecului școlar la nivel european este o aprobare de primul nivel a necesității de a implementa acest master în calitate și inovare.
Obiectivele inovației master educaționale:
Competențe de bază
- Cunoașterea și înțelegerea, care oferă o bază sau o oportunitate pentru originalitate în dezvoltarea și / sau aplicarea ideilor, de multe ori într-un context de cercetare.
- Că elevii pot aplica cunoștințele și capacitatea lor de a rezolva probleme în medii noi sau necunoscute în cadrul mai extinse (sau multidisciplinare) contexte ce țin de domeniul lor de studiu.
- Elevii sunt capabili de a integra cunoștințele și față complexității, și de a formula judecăți bazate pe informații care erau incomplete sau limitate, include reflecții cu privire la responsabilitățile sociale și etice legate de aplicarea cunoștințelor și a hotărârilor acestora.
- Că studenții știu cum să-și comunice concluziile și cunoștințele și motivele ultime care le susțin publicul specializat și nespecializat într-un mod clar și lipsit de ambiguitate.
- Că elevii posedă abilitățile de învățare care le permit să continue să studieze într-un mod care va fi în mare parte autodirect sau autonom.
aptitudini generale
- Propuneți și organizați activități și sarcini de management al calității și inovare în instituțiile de învățământ.
- Adaptați și încorporați utilizarea noilor tehnologii pentru evaluarea și gestionarea calității în centrele de învățământ.
- Apreciați și promovați echipa și munca interdisciplinară în contexte educaționale.
- Planificați și direcționați procesele de inovare și îmbunătățire educațională.
- Comunicați clar cunoștințele și concluziile în domeniul calității și inovației educaționale.
- Exprimați atitudini pozitive față de inovație și evaluarea calității ca mijloc de îmbunătățire continuă a educației.
competenţe specifice
- Sintetizați diferitele modele de management pentru calitate în educație.
- Definiți și aplicați sisteme de indicatori pentru a evalua calitatea politicilor, sistemelor și proiectelor educaționale.
- Analizați, interpretați și aplicați orientări și reglementări pentru calitatea educației și inovație într-un mod flexibil, eficient și echitabil.
- Proiectarea sistemelor pentru diagnosticarea, monitorizarea și evaluarea calității instituțiilor de formare.
- Comparați și evaluați bazele care definesc și justifică inovația educațională.
- Definiți strategii didactice de inovare care pot ghida și evalua un model de predare eficient în diferitele arii curriculare.
- Aplică metodologii, tehnici, instrumente și proceduri riguroase și avansate pentru inovare, evaluare și management al calității în centrele de învățământ.
- Folosiți jocuri și resurse digitale ca parte a unui program de inovație educațională.
- Compilați diferite instrumente de lucru pentru inovația educațională.
- Analizați politicile de inovare educațională în sfera autonomă, spaniolă și europeană.
- Analizați datele obținute într-o investigație și faceți o interpretare critică a rezultatului.
- Dezvoltarea cercetării științifice avansate în domeniul calității și inovației educaționale pentru îmbunătățirea continuă a instituțiilor de formare.
- Discriminați, la un nivel avansat, între diferitele metode de cercetare și selectați cele mai potrivite pentru a atinge obiectivele diferitelor cercetări în domeniul calității și inovației educaționale.
- Pregătiți proiecte și rapoarte de cercetare, inovare și schimbare pentru a îmbunătăți calitatea centrelor de învățământ.
- Planificați și organizați programe pentru inovație în educație.
- Aplicați cunoștințele dobândite în master pentru a dezvolta, expune și apăra o lucrare în domeniul calității educaționale sau inovării.
Oportunități profesionale pentru master inovație educativă:
Acest master în calitatea și inovația educațională vă permite să lucrați ca specialist în calitatea și inovația educațională și ca: - Coordonator și consilier în politicile educaționale. - Director, coordonator sau manager de programe și cursuri educaționale. - Evaluator al programelor și politicilor educaționale. - Evaluator de programe de inovare educațională în organizații publice sau private. - Coordonator și profesor de programe de inovare educațională la cursuri și discipline la orice etapă educațională. - Tehnician de calitate în educație în agenții de calitate, unități de calitate ale organizațiilor de învățământ sau departamente guvernamentale.
Pentru ce vă pregătește maestrul inovației educaționale:
Masteratul universitar în calitatea și inovația educațională instruiește studenții pentru implementarea, dezvoltarea și evaluarea atât a calității educaționale, cât și a programelor de inovare în procesele de predare-învățare. Oferă suficiente capacități, abilități și atitudini pentru a consilia organizațiile cu privire la implementarea programelor de calitate educațională și inovare și pentru predarea pe aceste subiecte, precum și pentru a evalua programele deja implementate în entitățile educaționale. Studentul va primi o diplomă de master în calitate educațională și inovare de la Universitatea Antonio de Nebrija cu 60 de credite ECTS. Acest master universitar în calitate și inovație educațională este un program în curs de verificare de către ANECA.
Cui este inovația educațională principală care vizează:
Cei interesați să studieze și să obțină titlul de master universitar în calitate educațională și inovare de la Universitatea Antonio de Nebrija trebuie să respecte cerințele impuse de legislația actuală, profilul de intrare fiind cel al unui absolvent universitar sau echivalent (absolvenți sau absolvenți) , în Predare, Pedagogie, Psihologie (cu mențiune sau specialitate în educație) sau Psihopedagogie. În mod similar, având în vedere caracterul transversal al programului, acei studenți care au absolvit masteratul în formarea profesorilor pentru ESO și Bacalaureat, FP și predarea limbilor străine sau sunt în posesia certificatului de aptitudine pedagogică (CAP), precum și alți absolvenți și Absolvenți universitari care profesează profesori sau lucrează ca profesori în instituții de învățământ, școli de afaceri sau universități (inclusiv profesori doctoranzi din sectorul universitar).