Master în îngrijire timpurie
Euroinnova International Online Education
Informatie cheie
Locația campusului
Atarfe, Spania
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
820 ore
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
EUR 2.380 / per course
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Luați acest master și deveniți un expert în îngrijirea timpurie datorită acestui master online. Cu acest training veți dobândi cunoștințele necesare pentru a putea evalua și interveni în diferitele realități ale copiilor din sănătate, educație, familie și îngrijire socială.
Master Early Care
Prin intermediul acestui master de îngrijire timpurie veți putea cunoaște în profunzime cum să interveniți în populația de copii cu vârsta cuprinsă între 0 și 6 ani. Obiectivul fundamental al acestui maestru inovator de îngrijire timpurie este acela că puteți învăța cum să preveniți tulburările de dezvoltare, precum și să aveți grijă de acei copii care suferă de aceasta sau riscă să o sufere.
Care sunt oportunitățile profesionale ale maestrului de îngrijire timpurie?
Cererea pentru acest profesionist este din ce în ce mai frecventă. Datorită abilităților și cunoștințelor pe care vi le oferă maestrul de îngrijire timpurie, veți putea dobândi dezvoltarea capacităților introspective, precum și critici care vă vor permite să vă sporiți cariera profesională. Există o mare diversitate de oportunități profesionale care derivă din masterul de îngrijire timpurie, printre care se remarcă următoarele:
- Consilier în asociații și fundații orientate către atenția persoanelor cu dizabilități;
- Colaborator cu instituții și servicii care cooperează la dezvoltarea și educarea copilului;
- Specialist AT în consultații private;
- Consilier în centre de organizare a programelor, centre pentru bunăstarea socială a copiilor;
- Colaborator independent în diverse proiecte educaționale.
Acestea sunt câteva dintre principalele oportunități de muncă ale masterului de îngrijire timpurie prin care puteți obține abilitățile necesare în intervenția dezvoltării copilului, putând lucra într-un centru de îngrijire psihopedagogică sau psihologică.
Obțineți pregătirea dvs. profesională prin intermediul masterului de îngrijire timpurie cu acest master universitar care vă permite, de asemenea, să lucrați în servicii sociale pentru copiii care se află în situații de risc. Veți lucra mână în mână cu educatorii sociali.
Euroinnova are cea mai mare ofertă de cursuri și masterate de pe piață la cel mai bun preț.
Ce este îngrijirea timpurie?
Îngrijirea timpurie afectează sută la sută din populația de copii cu vârsta cuprinsă între 0 și 6 ani, mediul lor și familia lor. Acesta își propune să răspundă cât mai curând posibil nevoilor permanente sau tranzitorii ale copiilor cu tulburări de dezvoltare sau care prezintă riscul de a le suferi.
Doar un procent dintre cei cu semne de avertizare reale de a avea sau de a avea tulburări au nevoie de intervenție timpurie.
Faze de depistare precoce a tulburării:
- Prevenirea primară pentru a împiedica riscul de a suferi posibile modificări.
- Prevenirea secundară pentru a preveni copiii cu risc de a suferi tulburări de a le suferi.
- Prevenirea terțiară, care este utilizată cu copiii cu dizabilități și se concentrează pe acești copii având cea mai bună calitate a vieții și realizând cea mai mare dezvoltare posibilă.
La ce minori este îndreptată îngrijirea timpurie?
Îngrijirea timpurie a copiilor se adresează băieților și fetelor care au următoarele tulburări de dezvoltare:
- Tulburări de dezvoltare a limbajului.
- Tulburări de dezvoltare cognitivă.
- Tulburări de expresie somatică.
- Tulburări emoționale
- Reglare și tulburări de comportament
- Tulburări de relație și comunicare.
Ce tipuri de tulburări există?
- Tulburări în dezvoltarea motorie
- Tulburarea originii coloanei vertebrale
- Tulburare periferică
- Tulburare musculo-osoasă
- Și așa mai departe
- Tulburări vizuale
- Tulburarea originii coloanei vertebrale.
- Tulburare periferică
- Tulburare musculo-osoasă
- Și așa mai departe
- Tulburări de auz
- Conduită sau transmisie
- Perceptiv sau senzorial neuronal
- Amestecat
- Cofoza
- Prelingual
- Și așa mai departe
- Tulburări psihomotorii
- Întârziere psihomotorie simplă
- Tulburări dinamice de coordonare
- Tulburări de control respirator
- Și așa mai departe
Ce înțelegem prin terapia comportamentală?
Terapia comportamentală este un tip de tratament psihologic derivat din cercetări de laborator din abordarea comportamentală.
Unele dintre strategiile utilizate în terapia comportamentală sunt:
- Condiții clasice.
- Condiționarea instrumentală pozitivă
- Desensibilizarea sistematică.
- Instruire în rezolvarea problemelor.
- Antrenament asertiv.
- Modelare.
- Instruire autoinstruțională.
- Extincție sub acoperire și sensibilizare.
- Gândirea se oprește.
- Inocularea stresului.
- Restructurarea cognitivă.
- Direcționarea senzorială și alte activități plăcute.
- Biofeedback.
La Euroinnova Business School oferă mai multe cursuri de formare pentru a vă adapta la modalitatea care vă place cel mai mult.De altfel, aici vă lasăm la dispoziție un alt master de atenție timpurie legat de subiect.
Obțineți pregătirea dvs. profesională prin intermediul masterului de îngrijire timpurie cu acest master universitar care vă permite, de asemenea, să lucrați în servicii sociale pentru copiii care se află în situații de risc. Veți lucra mână în mână cu educatorii sociali.
Profitați de această oportunitate și dezvoltați-vă cariera profesională!
Caracteristici generale
Rezumatul oportunităților profesionale pentru un maestru de îngrijire timpurie:
Îngrijirea timpurie implică prevenirea, detectarea și intervenția în situații problematice în dezvoltarea copilului, în încercarea de a asigura bunăstarea fizică, psihologică și socială a copiilor cu dizabilități, tulburări sau cu riscul de a le suferi. În mod similar, profesorul trebuie să fie pregătit să facă față acestor dificultăți posibile în clasă și, pentru aceasta, este important să dobândească abilitățile necesare pentru observare, prevenire și intervenție în problemele de comportament ale copiilor. Acest master își propune să ofere profesorilor cunoștințele și instrumentele necesare pentru proiectarea și dezvoltarea acțiunilor preventive, optimizante și compensatorii care facilitează maturizarea adecvată a copiilor în toate domeniile de dezvoltare. Dacă doriți să vă finalizați studiile cu un program de masterat cu o diplomă emisă de universitate, aceasta este cea mai bună alternativă. Datorită masteratelor noastre, vă puteți dezvolta pregătirea în inovație educațională, abilități psihomotorii, dezvoltarea copilului etc. În plus, diploma universitară cu credite ECTS pe care o veți primi este redusă la examenele administrației publice și la bursele de locuri de muncă. Contactați centrul nostru de studii și solicitați informații detaliate fără obligație cu privire la masteratele disponibile legate de domeniul educației.
Obiectivele unui maestru de îngrijire timpurie:
Acest program de masterat cu recunoaștere universitară și credite ECTS oferă studenților pregătirea adecvată pentru a se specializa în domeniul educațional, tratând tulburările care apar mai frecvent la o vârstă fragedă. Pentru aceasta, sunt stabilite următoarele obiective, printre altele:
- Cunoașteți domeniul de acțiune, populația țintă și principalele modele teoretice în îngrijirea timpurie.
- Aflați liniile directoare de bază pentru diagnostic și intervenție la copiii cu tulburări de dezvoltare dintr-o perspectivă largă și multidisciplinară.
- Detalii semnele timpurii ale diferitelor tulburări de dezvoltare și dificultăți pentru a permite detectarea timpurie și o intervenție mai eficientă.
- Cunoașteți caracteristicile intervenției psihoeducaționale în tulburările de comportament din timpul copilăriei.
- Cunoașteți principalele tipuri de tulburări de comportament, cauzele și consecințele acestora.
- Înțelegeți diferitele tratamente și tehnici comportamentale și / sau cognitive care pot fi aplicate în timpul copilăriei, precum și dobândiți cunoștințe de bază pentru aplicarea corectă a acestora.
Oportunități profesionale pentru un maestru de îngrijire timpurie:
Odată finalizat programul de formare pentru acest master, studenții vor fi dobândit pregătirea adecvată pentru a-și dezvolta cariera profesională în centrele de îngrijire timpurie, centrele de stimulare, școlile de învățământ infantil, primar și secundar susținute din fonduri publice sau private etc.
Pentru ce vă pregătește maestrul de îngrijire timpurie:
Acest Master va oferi profesorului cunoștințele necesare pentru a putea evalua diferitele realități ale copiilor din sănătate, educație, familie și îngrijire socială. În același mod, vă va permite să interveniți în situații în care copilul suferă unele modificări comportamentale și să identificați tipul de tulburare pe care o suferă pentru a aplica terapia comportamentală adecvată și a analiza cauzele și consecințele acestei tulburări. Pe lângă faptul că vă ajută să vă finalizați studiile și să vă îmbunătățiți dezvoltarea profesională, acest masterat vă permite să obțineți o diplomă eliberată de universitate și recunoscută cu credite ECTS, fiind deci un curs aprobat care poate fi evaluat în cadrul examenelor concurențiale ale administrației publice și al schimburilor de locuri de muncă. , cu valabilitate în toată țara.
Cui este maestrul îngrijirii timpurii care vizează:
Acest program de masterat se adresează tehnicienilor superiori din educația timpurie, asistenților la grădiniță, cadrelor didactice din educația timpurie, educației primare, educatorilor sociali, psihologilor, pedagogilor, psihopedagogilor etc. și, în general, orice absolvent universitar interesat să își desfășoare activitatea profesională în domeniul didactic sau orice tată sau mamă care dorește să învețe tehnici de stimulare pentru vârste mici. În același mod, se adresează profesioniștilor din educație interesați de formarea de calitate, care le permite să facă față realității în schimbare a sălilor de clasă și noilor abilități care sunt necesare pentru exercitarea profesiei lor. În plus, aceștia sunt maeștri care se adresează tuturor celor care doresc să obțină o diplomă universitară aprobată cu credite ects, baremabile în competițiile de învățământ.
Caracterul oficial al instruirii:
Această formare nu este inclusă în sfera formării oficiale reglementate (educație timpurie, educație primară, învățământ secundar, formare profesională profesională FP, bacalaureat, diplomă universitară, master universitar oficial și doctorat). Prin urmare, este o formare complementară și / sau de specializare, care vizează dobândirea anumitor abilități, abilități sau aptitudini de natură profesională, care pot fi evaluate ca merit în bursele de locuri de muncă și / sau concursuri, întotdeauna în cadrul secțiunii Formare. și / sau formare continuă, este întotdeauna esențial să se revizuiască cerințele specifice pentru evaluarea băncii publice de locuri de muncă specifice la care dorim să aplicăm.