Master în comerț internațional și management strategic
EUDE, Escuela Europea de Dirección De Empresas
Informatie cheie
Locația campusului
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
1 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Master în comerț internațional și management strategic își propune să ofere studentului o viziune eminamente practică a nevoilor companiei de a internaționaliza piața sa.
Internetul a făcut din globalizarea pieței un fapt din ce în ce mai necesar. La nivel de afaceri, a fost o oportunitate nu numai pentru marile multinaționale, ci și pentru organizațiile care, cu profesioniștii potriviți, aspiră să acceseze piețele internaționale pe termen scurt.
Pentru a realiza acest lucru, este extrem de important să dețineți cunoștințele necesare în chestiuni precum: Modele internaționale de contractare și impozitul pe care îl mențin; Logistică și transport la scară internațională, comerț electronic și noi tehnologii 2.0 sau planuri de marketing aplicate pe piața externă.
Calitate academică certificată
Principalii certificatori independenți naționali și internaționali certifică calitatea academică și instituțională a EUDE Business School.
Topul
EUDE este recunoscută ca una dintre cele mai remarcabile școli de afaceri la nivel internațional de către mijloacele de comunicare atât de prestigioase precum Financial Times și principalele clasamente internaționale. Acestea susțin și poziționează EUDE în primele poziții în formarea postuniversitară.
Forbes
EUDE a fost ales de mediul global de referință în afaceri și finanțe. O alianță a viitorului pentru următorii lideri mondiali.
Clasamentul FSO
EUDE este recunoscut ca unul dintre cele mai bune din clasamentul vorbitor de spaniolă (FSO) la nivel european.
Timpuri financiare
EUDE este considerat printre cele mai bune din lume, potrivit prestigiosului ziar financiar Financial Times.
Hamilton Global Intelligence
EUDE considerat una dintre cele mai bune școli de afaceri vorbitoare de spaniolă de către consultanța independentă Hamilton.
Competențe și oportunități profesionale ale masterului în comerț internațional și management strategic
Odată cu finalizarea Masterului, studentul:
- Veți putea să vă asumați responsabilitatea pentru deciziile strategice adoptate în procesul de internaționalizare.
- Veți cunoaște procedurile de analiză a oportunității de afaceri.
- Acesta va stabili și controla elementele cheie financiare și juridice ale companiei.
- Veți gestiona în mod optim echipele de lucru în diferitele lor domenii.
- Acesta va analiza, stabili și aplica diferitele strategii și politici de marketing, adaptate pieței externe.
- Elaborați și implementați planuri de comunicare eficiente în organizații.
- Va facilita aplicarea noilor tehnologii în companii.
- Vă veți familiariza cu procesele de globalizare globală ale comerțului internațional și ale economiei.
- Veți fi pregătit să lucrați în departamentul internațional al unei companii sau organizații.
- Veți avea o viziune, cunoștințe și abilități necesare pentru a direcționa și gestiona afacerea pe piețele internaționale, organizând operațiunile asociate acestora.
- Acesta va analiza diferitele domenii de afaceri care afectează în mod direct și global comerțul internațional.
- Veți învăța instrumentele practice pentru a îndeplini sarcini de gestionare legate de comerțul internațional și investițiile.
- Acesta va permite profesioniștilor să își actualizeze și să își extindă cunoștințele.
Programul și agenda masterului în comerț internațional și management strategic
- Managementul și organizarea companiei
- Strategia companiei
- Gestiunea financiară
- Eficiența directivei
- Marketing, management comercial, comerț electronic
- Management pentru internaționalizarea companiei
- Compania înainte de export
- Selectarea și cercetarea piețelor străine
- Recrutare internațională
- Logistică și transport internațional de mărfuri
- Finanțarea operațiunilor internaționale
- Proiectul Masteratului
Metodologia Masterului în comerț internațional și management strategic
Metodologia de lucru dezvoltată la EUDE , care este aplicată în Masterul nostru în comerț internațional și management strategic se bazează pe metoda cazului. O pregătire eminamente practică este cea mai bună bază pentru ca elevul să dobândească cunoștințele, abilitățile și experiențele de care are nevoie compania. Cazurile dezvoltate în fiecare domeniu de cunoaștere sunt povești de succes care oferă elevului o marjă largă de analiză și discuție.
Sala de clasă cu grupuri mici sau EUDE , o platformă europeană de vârf, vor fi cele mai potrivite forumuri pentru ca studenții să își împărtășească opiniile și reflecțiile asupra fiecărui document.
Programul de studiu a fost pregătit sub supravegherea și consultanța companiilor de top din sector, precum și a unei facultăți formate din directori și foști directori ai companiilor multinaționale și naționale (Telefónica, Deloitte, DHL, Inchaersa, Geindesa, Debebé sau Drommer Consulting ).
La sfârșitul programului, elevul va livra și apăra proiectul final de masterat *. PFM * este un plan de afaceri, real sau simulat, în care studentul trebuie să fi aplicat toate cunoștințele și instrumentele dobândite.
Pe toată durata programului, elevul va avea un Tutor personalizat și feedback continuu de la profesori, care îi va permite elevului să-și cunoască punctele de îmbunătățire și punctele forte în orice moment.
* PFM va fi obligatoriu pentru studenți în modul față-în-față. Restul Modalităților sunt scutite de această cerință, cu excepția studenților care au ales Master of Access la diploma oficială.