
Curs in
Curs scurt online de strategie de marketing de lux ESSCA School of Management - Online Programs

Introducere
Informații despre curs
- Tipul de studiu: Curs 100% online în limba engleză
- Data: 10 ianuarie - 30 ianuarie 2022
- Credite: 3 ECTS (1 credite SUA, 6 CATS)
- Ritm: Amestec de preparat sincron / autonom. Sesiunile live vor fi înregistrate, astfel conținutul este disponibil online pentru ca elevii să poată accesa atunci când se potrivește cel mai bine programelor lor
- Cerințe de admitere: studii universitare de 3 ani (sau similare) finalizate la orice disciplină
- Domeniul principal: Marketing de lux
- Fus orar pentru sesiuni live: Ora Central Europeană (CET), UTC + 01: 00
- Transfer de credit: Dacă doriți să transferați creditul academic ESSCA Online Campus, obțineți aprobarea scrisă de la decan sau consilier la instituția de origine înainte de înregistrarea de vară la ESSCA Online Campus. O astfel de aprobare este doar pentru protecția dumneavoastră; nu este solicitat de Școala de iarnă de la ESSCA Online Campus, care nu poate aproba credite pentru transfer. Vă vom furniza o transcriere pentru a avea notele trimise la instituția de origine
- Taxe de școlarizare: 15% reducere timpurie pentru solicitanții timpurii
Înregistrați-vă acum pentru sesiunea noastră de informații live.
Curs Strategie de marketing de lux
Descoperiți strategia de marketing de lux într-un context global, cu accent pe brandurile de lux franceze.
Acest curs este creat pentru studenții care doresc să înțeleagă strategia de marketing a mărcilor de lux și doresc să stăpânească instrumente și strategii în sectorul luxos dinamic și unic.
Acest curs își propune să ofere studenților cunoștințe actuale și informații practice asupra problemelor reale cu care se confruntă managerii de branduri de lux.
Cu o abordare bazată atât pe prelegeri, cât și pe ateliere, studenții vor învăța cum mărcile de lux majore își consolidează dorința.
O varietate de categorii de produse vor fi acoperite pentru a oferi studenților o imagine de ansamblu clară asupra diversității mărcilor de lux, inclusiv modă, accesorii și parfumuri. Expertiza dobândită în timpul cursului va fi aplicată unui proiect de inovare a mărcii de lux pe care îl vor gestiona de la A la Z ca echipă.
Cursul este ambițios, foarte interactiv și necesită dăruire, inițiativă și muncă grea. La fel ca și lucrul în managementul mărcii de lux. Sunt necesare abilități puternice de lucru în echipă pentru a colabora cu colegii de clasă la exerciții și proiecte.
Această clasă este accesibilă la nivel internațional (în fiecare fus orar), deoarece toate cursurile live vor fi înregistrate și apoi accesibile elevilor în orice moment.
Curriculum
Conținutul cursului
Descoperiți și aflați despre strategia de marketing de lux și managementul mărcii, cu accent pe mărcile de lux franceze.
Veți dobândi o mai bună înțelegere a ceea ce înseamnă crearea, construirea și gestionarea mărcilor de lux. Veți dezvolta abilități analitice și veți demonstra creativitate și gândire strategică. Vei ieși cu experiență practică în procesul de propunere de soluții inovatoare. Până la sfârșitul cursului, vei fi făcut prima ta mișcare pentru a deveni manager de brand de lux.
Introducere în lux și mărci de lux
- Descoperiți conceptul de lux, dinamica industriei de lux, tendințele cheie pe piața de lux și consumul de lux. De asemenea, veți fi introdus în natura specifică a mărcilor de lux.
- Aflați despre cum sunt create, construite și gestionate mărcile de lux.
Strategia de mix de marketing de lux
- Descoperiți cum să dezvoltați mixul de marketing de lux, cu accent pe natura specifică a produselor de lux, a comunicațiilor și a strategiei de retail.
Crearea unui nou brand de lux
- Studiați oportunitățile de piață și puneți bazele pentru crearea unui nou brand de lux prin definirea unui target de consum.
- Dezvoltați o propunere inovatoare cu potențial puternic pe piață.


Proiect
Pentru a rezuma, veți lucra la un proiect de echipă în timpul acestui curs:
- Dați viață unui brand prin dezvoltarea unui mix de marketing inovator și a unui plan de lansare.
Rezultatul programului
Obiective de invatare
- Înțelegeți natura specifică a mărcilor de lux
- Aplicați teoriile și conceptele actuale ale strategiei de marketing de lux și managementului mărcii.
- Demonstrați capacitatea de a analiza situațiile de marketing, de a identifica problemele cheie și de a recomanda soluții
- Dezvoltați capacități de rezolvare a problemelor cu exemple din viața reală, studii de caz și provocări de marketing
- Practicați gândirea creativă și critică pentru a găsi soluții inovatoare
- Dezvoltați abilitățile de comunicare relevante pentru lucrul în marketing