Postuniversitar în Afaceri și Marketing Digital pentru Moda și Frumusețe
ESPM – Brasil
Informatie cheie
Locația campusului
São Paulo, Brazilia
Limbi Străine
Portugheză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
3 semesters
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
BRL 517 / per month *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* până la 35 de rate de 517,84 BRL + 1 tranșă de 570,19 BRL
Introducere
Pe parcursul acestei diplome postuniversitare, studenții vor fi pregătiți să:
- Cunoașteți și gestionați afacerile de modă și frumusețe în mediul digital.
- Promovați un ochi pentru inovație și noi oportunități, pe lângă extinderea cunoștințelor teoretice privind managementul digital, cu accent pe satisfacerea cerințelor actuale ale pieței.
- Operați pe piața modei și a frumuseții digitale, printr-un echilibru între fundamente teoretice, studii de caz și practici de piață.
Galerie
Studenți ideali
cui este destinat
- Profesionisti din cele mai diverse segmente ale modei, frumusetii sau domenii conexe.
- Profesioniști care lucrează în domeniile de creație, dezvoltare de produse, planificare, marketing, branding, market intelligence, CRM, customer service, retail, wholesale, e-commerce; cercetare și analiză: consultanți și antreprenori care doresc să își îmbunătățească înțelegerea managementului digital al modei și frumuseții.
- Procent absolvenți din orice domeniu de cunoaștere și antreprenori care lucrează sau au nevoie să-și aprofundeze cunoștințele în zona de marketing, urmărindu-și lărgirea perspectivelor în operarea digitală a afacerilor de modă și frumusețe.
- Profesioniști interesați de piețele modei și frumuseții și aplicațiile acestora în mediul digital.
Curriculum
ce vei invata
Programul de curs are o compoziție care reflectă experiența ESPM în formarea profesioniștilor de marketing.
Competențe de afaceri
- Analiza Mediilor și Strategiilor
- Factorul uman
- Fundamentele marketingului
- Fundamentele Finanțelor
Marketing digital pentru modă și frumusețe
- Managementul mărcii de modă și frumusețe
- Rețele sociale în modă și frumusețe: strategie, management și analiză
- Planificarea conținutului în modă și frumusețe
- Strategia de produs pentru modă și frumusețe
- Strategie de prețuri în modă și frumusețe
- Strategie digitală multicanal pentru modă și frumusețe
- Operațiuni și experiențe digitale pentru modă și frumusețe
- Media online și marketing de conținut în modă și frumusețe
- Moda și frumusețe Digital Business Planificare strategică
- Finalizarea cursului (TCC)*
*La sfârșitul cursului, studenții vor prezenta lucrarea de încheiere a cursului (TCC) în persoană unui grup de profesori. Prezentarea are loc la una dintre unitățile ESPM, în São Paulo, Rio de Janeiro sau Porto Alegre.