Mentoratul clasei personalizate
ESPM – Brasil
Informatie cheie
Locația campusului
São Paulo, Brazilia
Limbi Străine
Portugheză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
4 semesters
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
BRL 1.019 / per month *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* până la 35 de rate de 1.019,94 BRL + 1 tranșă de 1.123,02 BRL
Introducere
Cursul Master Custom Class Mentoring este un curs de învățare la distanță care face posibilă asamblarea matricei curriculare cu discipline aliniate cu obiectivele tale de învățare printre opțiunile din portofoliul ESPM.
ESPM înțelege că utilizarea tehnologiilor combinate cu metodologii diverse de predare și învățare fac posibilă personalizarea predării pentru a optimiza învățarea sau pentru a aborda rapid nevoile specifice de învățare. Într-un model de învățare mai flexibil și personalizabil, studenții și profesorii de mentorat dezvoltă o agendă de învățare individualizată și selectează opțiuni care răspund nevoilor lor.
Curriculum
Master Custom Class Mentoring este un curs postuniversitar lato sensu care va dura 480 de ore, cu un timp estimat de finalizare de 20 de luni, care poate varia în funcție de matricea disciplinelor și a rezultatelor studenților.
Dacă studentul dorește să includă cursuri care adaugă ore la volumul de lucru planificat inițial, acestea vor fi tratate ca cursuri opționale.
Ce accent vrei să dai lucrării tale finale?
Certificatul de absolvire și diploma se vor face în funcție de zona de concentrare. Exemplu: Master Custom Class in Digital Marketing
Comportament, comunicare și consum
Această zonă de concentrare se ocupă cu înțelegerea comportamentului și consumului consumatorilor și a procesului de comunicare cu aceștia. Exemple de subiecte: călătoria clientului, personalitatea cumpărătorului, procesul de învățare, satisfacție și loialitate, media
Marketing digital
Această zonă de concentrare lucrează pe marketingul aplicat erei digitale și procesul de planificare și gestionare a marketingului digital. Exemple de subiecte: social media, SEO, inbound marketing, conversie marketing, digital analytics.
Administrare afaceri
Această zonă de concentrare este dedicată unei viziuni ample asupra organizațiilor, proceselor și strategiilor lor. Exemple de subiecte: mediul de afaceri, strategia de afaceri, managementul oamenilor, abilități manageriale, analiză de scenarii, managementul riscului.
Dezvoltare comercială, retail și omnicanal
Această zonă de concentrare se concentrează pe procesele de afaceri ale companiilor și ale cumpărătorului. Exemple de subiecte: marketing pentru cumpărători, prețuri, marketing comercial, managementul canalelor, omnicanal, CRM.
Managementul Strategiei de Marketing
Această zonă de concentrare este pentru profesioniști cu accent pe proces și strategie de marketing. Exemple de subiecte: strategie de marketing, analize de marketing, DNVB, tendințe de marketing, inovație, neuroștiință.
Reputație și responsabilitate socio-mediu
Această zonă de concentrare abordează reputația mărcii și procesele de responsabilitate socio-mediu. Exemple de subiecte: scop, managementul reputației, managementul crizelor, CSR.
Rezultatul programului
La finalizarea cursului, profesionistul va putea folosi cunoștințele dobândite de-a lungul cursului pentru a răspunde cerințelor actuale și viitoare ale carierei sale profesionale, formând astfel un profesionist complet în zona sa de expertiză cu abilități care includ:
- Conducerea și autogestionarea dezvoltării tale profesionale;
- Capacitatea critică a provocărilor organizaționale cu care se confruntă și a contextului organizațional;
- Elaborarea și selectarea alternativelor la problemele organizaționale
Galerie
Studenți ideali
cui este destinat
Având în vedere flexibilitatea curriculum-ului, constând în discipline și format de proiect de finalizare din care să aleagă, acest curs se adresează persoanelor care au cel puțin doi ani de experiență profesională, absolvite în orice domeniu de cunoaștere și care doresc să-și aprofundeze sau să actualizeze cunoștințe.în domeniile de activitate ale ESPM.