
Masterat in
Master în Transmedia Business Communication ESPM – Brasil

Introducere
Cursul de Master în Comunicarea de Afaceri Transmedia, studenții vor fi pregătiți să:
- Evaluează scenarii și planifică acțiuni integrate de comunicare și marketing, cunoscând caracteristicile psihologice ale fiecărui public prioritar pentru a putea disemina conceptele esențiale ale mărcii în rândul tuturor și a genera o percepție a valorii adăugate.
- Înțelegerea acoperirii media digitale pentru a le folosi mai eficient, folosind tehnica COPE – Create Once Publish Everywhere pentru a optimiza rezultatele și în alte medii offline, creând o companie cu o imagine și un discurs unic.
- Practicați modele de stimulare a creativității, folosind metodologii pentru a crea diferite alternative de comunicare cu piața care combină, în același timp, eficiența cu investiția echilibrată pentru a produce rezultatele așteptate.
Curriculum
ce vei invata
Cursurile vor fi conduse de profesori cu experiență profesională și academică în temele respective, care vor prezenta conținuturile live prin intermediul conferinței web, generând o mare interacțiune între profesori și studenți cu discutarea cazurilor, analiza textelor și indicațiile bibliografice relevante.
Integrarea disciplinei
- Integrarea disciplinei
Planificare și creativitate
- Planificarea integrată a comunicării
- Universul digital al comunicațiilor
- Procese creative – Cum să comunici prin diferențiere
- Povestirea în organizații
- Responsabilitate socio-mediu și economică
- Managementul reputației
- Evenimente corporative
- Prevenirea și managementul crizelor
- Măsurarea rezultatelor calitative
- Măsurarea rezultatelor cantitative
Părțile interesate
- Marketing intern și comunicare internă
- Managementul comunicațiilor pentru diferite generații
- Relații cu clienții
- Relații cu presa
- Relații cu piața și investitorii
- Relații cu Guvernul: Lobby
- Relațiile cu Comerțul
Proiect de finalizare aplicat (PCA)
- Proiect de finalizare aplicat (PCA)
*La sfârșitul cursului, studenții vor prezenta lucrarea de încheiere a cursului (TCC) în persoană unui grup de profesori. Prezentarea are loc la una dintre unitățile ESPM, în São Paulo, Rio de Janeiro sau Porto Alegre.
Galerie
Studenți ideali
profilul absolventilor
La finalul cursului de Master în Comunicarea în Afaceri Transmedia, studentul va fi capabil să desfășoare activități practice și de management în domeniul Comunicarii în Afaceri a oricărei organizații, cu cunoștințe tehnice pentru exercitarea relațiilor cu presa, marketing intern, managementul reputației. , relațiile cu guvernul, măsurarea rezultatelor, printre altele.
cui este destinat
- Profesioniști dedicați construirii imaginii instituționale și de marcă a produselor, cărora le pasă de reputația companiilor și de relațiile acestora cu cele mai diverse părți interesate
- Profesioniști în comunicare și marketing care se ocupă de media digitală și coordonează procesele de interacțiune online și offline ale companiei cu piața
- Responsabil cu gestionarea echipelor, resurselor umane, atragerea, dezvoltarea și reținerea talentelor interne care trebuie să facă față provocărilor de a aduce împreună diferite generații pentru a forma echipe multidisciplinare și multiculturale de înaltă performanță.
- Profesioniști responsabili cu publicitate, marketing instituțional și de marketing, relații publice, presă, managementul crizelor, relații instituționale cu cele mai diverse audiențe, planificare, creare, implementare și măsurare a rezultatelor acțiunilor de comunicare integrată și strategică
- Antreprenori, consultanți, manageri de afaceri de familie și profesioniști independenți care lucrează în propriile afaceri
- Companii, agenții de publicitate și comunicare, consilieri și consultanți care au nevoie să își formeze echipele în domeniul planificării, evaluării scenariilor, creării și managementului relațiilor cu publicul.