
Masterat in
Master în Self-Service Analytics aplicat marketingului
ESPM – Brasil

Informatie cheie
Locația campusului
São Paulo, Brazilia
Limbi Străine
Portugheză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
4 semesters
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
BRL 561 / per month *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* până la 35 de rate de 561,75 BRL + 1 tranșă de 618,55 BRL
Introducere
Master Self-Service Analytics Aplicat Marketingului cu perspectiva îmbunătățirii lecturii mediului de afaceri, programul se bazează pe o abordare care solicită participanților elaborarea și aplicarea metodologiilor și acțiunilor strategice în mediul digital și în cel strategic. și relație. Într-un mediu de colaborare, participanții vor planifica acțiuni și un proiect de finalizare a cursului, care va fi dezvoltat pe tot parcursul programului.
Studenți ideali
cui este destinat
- Analist de afaceri de la stagiari la seniori și toți profesioniștii care doresc să stăpânească nu numai concepte, ci și instrumente de piață asociate acestora.
- Consultanți și persoane care desfășoară activități independente care lucrează în zonă și care doresc să se perfecționeze pentru a deservi companiile mijlocii și mari.
- Companii, agenții de publicitate și comunicare care chiar trebuie să devină Data Driven.
- Coordonatori și manageri ai diferitelor segmente de afaceri.
profilul absolventilor
Absolvenții cursului de Master în Self Service Analytics aplicat marketingului trebuie să aibă următoarele calificări:
- Abilitatea de a specifica procesele de luare a deciziilor pe parcursul călătoriei analitice, de la captare și pregătire, până la partea de vizualizare a datelor.
- Arhitectați și organizați datele și informațiile interne și externe pentru a sprijini luarea deciziilor operaționale, tactice sau strategice.
- Modelați probleme complexe legate de procesele de marketing.
- Aplicați inteligența analitică și o viziune holistică a proceselor și naturii informației pentru a sprijini luarea deciziilor operaționale, tactice sau strategice.
Admitere
Curriculum
ce vei invata
Modulul I – De la BI la Analytics
- Business Intelligence
- Arhitectura datelor
- notiuni SQL
- Cloud aplicat datelor
Modulul II - Self Service BI
- Introducere în Self Service BI
- Vizualizarea datelor
- Data art
Modulul III – Pregătirea datelor
- Modelarea datelor
- Pregătirea datelor
Modulul IV - Analytics
- Analize predictive
- Învățare automată
- Principiile științei datelor
- Proiect de finalizare a cursului*
*La sfârșitul cursului, studenții vor prezenta lucrarea de încheiere a cursului (TCC) în persoană unui grup de profesori. Prezentarea are loc la una dintre unitățile ESPM, în São Paulo, Rio de Janeiro sau Porto Alegre.