Master în Marketing pentru Antreprenori
ESPM – Brasil
Informatie cheie
Locația campusului
São Paulo, Brazilia
Limbi Străine
Portugheză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
3 semesters
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
BRL 517 / per month *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* până la 35 de rate de 517,84 BRL + 1 tranșă de 570,19 BRL
Introducere
Cursul de absolvent de marketing pentru antreprenori urmărește să formeze antreprenori în domeniile de marketing și strategie pentru a lucra în organizațiile lor, favorizând dezvoltarea unei viziuni aplicate care să conducă la luarea deciziilor eficiente și dezvoltarea unor atitudini compatibile cu filozofia focalizării în piata, etica si responsabilitatea corporativa.
Galerie
Studenți ideali
cui este destinat
Se adresează antreprenorilor cu diplome în orice domeniu de cunoaștere care au nevoie să-și aprofundeze cunoștințele în domeniul marketingului, pentru a-și lărgi perspectivele de analiză a situațiilor de afaceri și de luare a deciziilor.
Curriculum
ce vei invata
Programul de curs are o compoziție care reflectă experiența ESPM în formarea profesioniștilor de marketing.
Competențe de afaceri
- Analiza Mediilor și Strategiilor
- Factorul uman
- Fundamentele marketingului
- Fundamentele Finanțelor
Abilități de marketing
- Noul management al canalului de afaceri
- Noi strategii de prețuri pentru afaceri
- Branding pentru antreprenori
- Ciclul de management și vânzări
- Logica de consum și comportamentul cumpărătorului
- Marketing relațional și CRM
- Marketingul digital ca pârghie de creștere
- Tehnici creative și inovație în produse și afaceri
- Finalizarea cursului (TCC)*
*La sfârșitul cursului, studenții vor prezenta lucrarea de încheiere a cursului (TCC) în persoană unui grup de profesori. Prezentarea are loc la una dintre unitățile ESPM, în São Paulo, Rio de Janeiro sau Porto Alegre.
Rezultatul programului
profilul absolventilor
La sfârșitul cursului studentul va fi capabil să:
- Identificați tendințele, schițați scenariile viitoare și anticipați mișcările perturbatoare atât în societate, cât și în mediile corporative; Este
- Cu ajutorul instrumentelor adecvate, va acționa ca un agent activ de transformare.